loading...
آموزش مسائل زناشویی دانلود,کليپ,فيلم,سريال,دانلود کليپ,دانلود فيلم,دانلود رايگان,عکس بازيگران,بازيگران ايراني,بازيگران و همسرانشان,عکس
رویا بازدید : 478 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

زنان و دلیل ارگاسمهای كوتاه مدت



زنان و دلیل ارگاسمهای كوتاه مدت
 
 
جی 13 : زنان و دلیل ارگاسم‌های كوتاه مدت : آیا شما حس می كنید كه ارگاسم قوی‌تری می خواهید؟ آیا حس می كنید كه ارگاسم شما دیر صورت می گیرد و تقریباً قبل از حس كردن آن از بین می رود؟
بگذارید در نظر بگیریم كه شما براحتی ارگاسم می شوید ولی شما ارگاسم شدیدتری می‌خواهید ویا در نظر بگیریم كه شما برای رسیدن به مرحله ارگاسم تلاش زیادی باید انجام دهید و در نهایت هم ارگاسم شما خیلی كوتاه است.
 
جواب سوال شما در هر دو حالت سیكل ارگاسمی است.
سیكل ارگاسمی دوره ای است كه تحریك در شما اثر می كند و شما مدام شروع به جذب كردن تحریكات می كنید تا به ارگاسم برسید. در دقایق اولیه اولین كاری كه باید انجام بدهید این است كه تمركز كنید كه چه می كنید و چه می خواهید و تمركز خود را از روی مرد خود بردارید. نگران نباشید هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد! عموما مردها در طول رابطه مدام در حال كلنجار رفتن با دو مسئله هستند و فكرشان مشغول آن است . یكی خود را نگه دارند و دیگری اینكه بتوانند شما را ارگاسم نمایند!

 

 
زمان را به خود اختصاص بدهید
پس قدم اول تمركز به خودتان است. این كار را در اولین مرحله انجام دهید و در طول این مرحله خود را از نظر ذهنی تحریك كنید. سعی كنید این مسئله قبل از شروع رابطه صورت گیرد . برای این كار به خود كمی زمان بدهید . زودتر از همسرتان از پای تلویزیون بلند شوید و برای خواب آماده شوید، دوش آب گرم بگیرید.
سعی كنید كمی بروی تصاویر و لذتهای جنسی كه با همسرتان برده اید و یا شما را تحریك می‌كند تمركز ذهنی كنید و از فانتزی خود لذت ببرید.
یادتان باشد رابطه جنسی بدون مقدمه و رابطه جنسی با مقدمه طولانی هر دو نابود كننده رابطه هستند! 
سعی كنید اتاق خوابتان را گرم نگه دارید و از چراغ خواب‌هایی به رنگ آبی و قرمز در آن استفاده كنید .
 
فانتزی ذهنی
چشمانتان را ببندید و از فانتزی لذت ببرید. سعی كنید از خواسته های ذهنی خود استفاده كنید و خود را تحریك كنید .. . این لحظات مربوط به شماست بخاطر بسپارید برای ارگاسم شدن اول باید با بدن خود ارتباط برقرار كنید و بعد با بدن همسرتان. سپس سعی كنید خود را با بدن خود هماهنگ كنید وهمچنین تمركز خود را بروی 2 نقطه ختم سازید . یكی منطقه ای واقع در پایین ناف و دیگری ستون فقرات. برای خود تصور كنید كه از این دو قسمت انرژی شما ساطع می گردد. این ذهنیت و تمركز باعث بیشتر شدن جریان خون و بالا تر رقتن دمای بدن می گردد كه هر دو شما را برای ارگاسم بهتر آماده می سازد.
 
نفس‌های خود را تنظیم كنید
در این مرحله سعی كنید كه نفس‌های خود را تنظیم كنید، چراكه با اینكار شما میزان بالاتری از اكسیژن را وارد خون خود می كنید و تقریبا همه چیز را برای ارگاسم آماده می كنید. در این زمان است که همسر شما نیز در كنار شما قرار گرفته است و مرحله معاشقه وی نیز آغاز شده. خود را آزاد كنید و از معاشقه لذت ببرید تا زمانیكه مرحله دخول شروع گردد. تا قبل از آن دیگر شما كار خاصی ندارید اما در زمان دخول شما باید بیشترین استفاده را ببرید .
سعی كنید در ابتدا آلت روی كلیتوریس و نقطه ای جی - شما را لمس كند . بلافاصله شروع به دخول نكنید و از ماساژ آلت با واژن استفاده نمایید. بعد از شروع سعی نمایید كه شوهرتان شروع به ماساژ كلیتوریس با دست نمایید.(از نظر شرعی از دید مراجع تقلید حضرات، آیت ا..خامنه‌ ،ا.. مکارم شیرازی و آیت ا...نوری همدانی  ماساژ كلیتوریس با دست توسط همسر مانعی ندارد) .سعی كنید از پوزیشنی استفاده نمایید كه آلت تناسلی با نقطه جی در داخل واژن در ارتباط باشد . این باعث رسیدن شما به ارگاسم خواهد شد.
حال اگر ارگاسم شدید می خواهید آیا می دانید كه چه باید بكنید ؟
 
نفس عمیق بكشید
اكثر زنان نفس خود را حبس می كنند و یا سعی می كنند كه سر و صدای زیادی در نیاورند ! خیلی از زنان هم بصورت خفه ضجه می زنند و پیش خود فكر هم می كنند كه خیلی هم سر و صدا دارند!
گرمای شدید تولید شده در بدن ، گرفتگی ماهیچه ها ، ترشح هورمونها ، فشار شدید خون ،  همه فعالیتهای ثانویه بدن برای یك منظور و هزاران تغییر دیگر در بدن از یكسو و نرسیدن اكسیژن مورد نیز به بدن از سوی دیگر !
حال خود حدس بزنید كه جریان چیست 
این مسئله در ادامه مواردی كه در بالا ذكر شد باعث خفه شدن ارگاسم می گردد. نفس عمیق سریعا اكسیژن را به بدن می‌رساند و باعث می گردد كه فعالیت ادامه پیدا كند در غیر این صورت مغز سریعا فشار وارده را حس می كند و این بار به اصطلاح برای بدن وضعیت مثلا زرد اعلام می كند .
همین باعث می شود كه كنترل مغز از بخش مورد نظر به سلامت بدن متمركز گردد و ارگاسم پایان پذیرد . حال كمی دقت كنید و ببینید كه آیا واقعا دفعاتی كه ارگاسم شدیدی داشته اید لحظاتی نبوده كه عمیقا فریاد كشیده اید و یا نفس نفس می‌زدید؟ 
فكر نكنید كه ارگاسم باعث آن شده است ،بلكه در یابید ارگاسم شدید احتیاج به آن دارد .این بار بجای تند تند نفس كشیدن برای جبران كمبود اكسیژن در خون به راحتی نفسهای عمیق بكشید و از بلند كردن صدای خود نترسید تا بتوانید ارگاسم طولانی و همین‌طور پیاپی داشته باشید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گالري تصاوير بازيگران - دانلود فيلم با لينک مستقيم,جديدترين فيلم ها,عکس ، عکس بازيگران ، والپيپر ، مدل,گالري تصاوير بازيگران زن ايراني ,فيلم و سريال ,خوانندگان ايراني تبادل لينک رايگان - تبادل لينک هوشمند , تبادل لينک خودکار, تبادل لينک اتوماتيک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 325
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 586
  • بازدید سال : 29,477
  • بازدید کلی : 914,169