loading...
آموزش مسائل زناشویی دانلود,کليپ,فيلم,سريال,دانلود کليپ,دانلود فيلم,دانلود رايگان,عکس بازيگران,بازيگران ايراني,بازيگران و همسرانشان,عکس
رویا بازدید : 1267 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مشکلات جنسی زنان چیست و چگونه درمان می شوند؟


مشکلات جنسی زنان
 چیست و چگونه درمان می شوند؟

 

هم اکنون دوازده نفر روانپزشک، یک نفر متخصص مامایی و دو نفر روانشناس در ایران وجود دارند که درمانگر جنسی هستند. این پانزده نفر آدم های شناخته شده ای هستند که متاسفانه همگی در تهران هستند. اما این به این معنا نیست که یک متخصصان اعصاب و روان، اورولوژی و زنان و زایمان در شهرستان ها، نمی توانند به حل مشکلات جنسی زنان کمک کنند.

 

 

 

  اختلالات جنسی در زنان، یکی از علل مهم نارضایتی جنسی در جامعه ایران و ظاهراً یکی از عوامل موثر در افزایش طلاق در ایران امروز است. اینکه اختلالات جنسی زنانه چیستند و چگونه باید با آنها برخورد کرد، موضوعی است که دکتر بهنام اوحدی، روانپزشک و سکس تراپیست، در گفتگو با عصر ایران به آن پرداخته است.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

بهنام اوحدی، در این گفتگو به نکات گوناگونی پرداخت ولی در لا به لای سخنانش، چندین بار بر نقش منفی "باورهای غلط" در ابتلای زنان به اختلالات جنسی تاکید کرد. او بر نقش مهم شوهر در درمان مشکلات جنسی همسرانشان تأکید می کند و می گوید که این وظیفه آنهاست که در همه مراحل درمان ، پشتیبان همسرانشان باشند.   

 

 

 

ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع است؟

 

 

 

اختلال جنسی در زنان به انواع زیر تقسیم می شود:

 

 

 

 

 

 

 

1- اختلال کمبود میل جنسی یا سردمزاجی زنان.

 

 

 

2 اختلال بیزاری یا تنفر جنسی. این اختلال شدیدتر از اختلال قبلی است.

 

 

 

3- اختلال در برانگیختگی جنسی. در این حالت فرد واجد میل جنسی است اما برانگیخته نمی شود.

 

 

 

4- هراس از آلت. این اختلال، اختلالی اضطرابی است که در آن فرد به شدت از آمیزش می ترسد، درحین آمیزش تمام عضلات شکم، ران، دست و پای او جمع می شود و به مرد اجازه آمیزش را نمی دهد.

 

 

 

5- واژینیسموس. این اختلال شبیه اختلال قبلی است. در این حالت، عضلات ست و پا و شکم شل است ولی عضله ابتدایی واژن مسدود و منقبض است و این انقباض مانع از دخول می شود. 

 

 

 

6- آمیزش دردناک. این اختلال در اثر برانگیخته نشدن درست خانم و یا تعارضات خانم با همسرش در زندگی زناشویی و یا ناشی از مشکلاتی است که زن از کودکی با آمیزش جنسی داشته است. در این حالت، آمیزش برای خانم بسیار دردناک و ناخوشایند می شود.

 

 

 

7- اختلالِ نرسیدن به ارگاسم. این اختلال بسیار شایع است و شاید شایع تررین اختلال جنسی خانم ها باشد. این اختلال در کشور ما نسبت به کشورهای غربی و جتی کشورهایی مثل کره و چین و ژاپن رواج بیشتری دارد.

 

 

 

کلاً این اختلال در خاورمیانه شیوع گسترده تری نسبت به جهان غرب و بسیاری از مناطق دیگر جهان دارد. علت آن هم آموزه های تعصب آمیز است که اجازه نمی دهد خانم ها به اوج لذت جنسی برسند و بعد از مدتی نسبت به رابطه جنسی سرد و نفرت زده می شون و حتی از همسر خودشان هم دلزده می شوند که چرا او به ارگاسم می رسد ولی من به ارگاسم نمی رسم.

 

 

 

8- اختلال سردرد بعد از آمیزش. در این حالت، فرد بعد از آمیزش دچار سردرد، انقباض های عضلانی ناحیه سر، سرگیجه، تهوع می شود.

 

 

 

9- اختلال ملال بعد از آمیزش. در این حالت، زن پس از آمیزش دچار افسردگی و اندوه می شود و ممکن است گریه کند و دچار غم شدید شود. 

 

 

 

 

 

 

 

این ها اختلالات جنسی خانم هاست. 

 

 

 

 

 

 

 

حادترین اختلال در بین این اختلالات نه گانه کدام است؟

 

 

 

بیزاری جنسی از همه حادتر است و درمانش هم از همه شدیدتر است؛ چون فرد نه تنها تمایلی به نزدیکی ندارد بلکه از آن بیزار است. ممکن است علت این اختلال، سوءاستفاده های جنسی در کودکی باشد. تجاوز و کودک آزاری حتی توسط محارم و یا آموزه های سخت و متعصبانه در خانواده، می تواند علت این اختلال باشد. 

 

 

 

مثلاً در خانواده ای که سه تا عمه میانسال ازدواج نکرده حضور دارند، یک دختر کم سن و سال در اثر تلقینات این سه تا عمه، می تواند دچار بیزاری جنسی شود ؛ من خودم چنین بیماری داشتم.

 

 

 

گاهی نیز آموزه هایی که موجب خشم زن نسبت به نزدیکی می شوند، می توانند علت این حالت باشند. مثلاً ممکن است یک زن ، مقاربت را نشانه بیچارگی و تحقیر و تسلیم و ستم پذیری اش بداند! چنین باورهایی می تواند به خشم از نزدیکی و بیزاری جنسی منجر شود.

 

 

 

 ارتباط ناخوشایند با همسر  و یا دعواهای خانوادگی و اختلافات زناشویی هم به صورت ثانویه ممکن است موجب بیزاری جنسی شوند. انزجار جنسی سخت ترین و حادترین نوع اختلال جنسی در زنان است.

 

 

 

 به طور کلی هر چه اختلال جنسی در مرحله آغازین تری از نزدیکی رخ دهد، حادتر و درمانش دشوارتر است. مثلاً درمانِ اختلالِ ملال و سردردِ بعد از آمیزش آسان تر از اختلال نرسیدن به ارگاسم و درمان این یکی آسان تر از اختلالات برانگیخته نشدن است.

 

 

 

 

 

 

 

 دوره آمیزش به چهار مرحله تقسیم می شود:

 

 

 

1- میل جنسی

 

 

 

2- برانگیختگی جنسی

 

 

 

3- اورگاسم

 

 

 

4- فرونشینی.

 

 

 

 

 

 

 

 فرونشینی در مرد و زن تفاوت هایی دارد. فرونشینی در مرد با دوره ای از بی پاسخی همراه است که بسته به سن و سال، وضعیت روحی و ژنتیک مرد ممکن است از یک ربع تا حتی چند روز باشد. مرد پس از رسیدن به ارگاسم، تا مدتی توانایی نعوظ دوباره را از دست می دهد ولی چنین حالتی در خانم ها وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 زنان پس از یک ارگاسم بلافاصله می توانند وارد یک ارگاسم دیگر شوند و حداقل سه تا چهار ارگاسم پشت سر هم را می توانند تجربه کنند ولی چنین ویژگی ای در مردها وجود ندارد. بنابراین برخی معتقدند میل جنسی در زنان خیلی قوی تر از مردان است. 

 

 

 

 

 

 

 

بیزاری جنسی و هراس از آلت دقیقاً چه تفاوتی با هم دارند؟

 

 

 

 

 

 

 

هراس از آلت ناشی از این است که خانم در ناخودآگاه خودش احساس می کند که اگر نزدیکی کند، اعضاء و جوارحش زخمی و خدشه دارد می کند و مثلاً او را می کُشد.

 

 

 

هراس از آلت در جامعه ما و کلاً در خاورمیانه، خیلی شایع است.  در دبیرستان ها و مدارس راهنمایی، افسانه هایی ورد زبان دختران است که مثلاً عمه فلانی ازدواج کرد و کارش به اورژانس کشید، خاله فلانی شب اول ازدواج داشت می مرد و او را بردند بیمارستان و بخیه اش زدند و … این افسانه ها سال ها در ذهن دختران ما می ماند و آنها با این تصورات بزرگ می شوند و ازدواج می کنند ولی او در خیلی از موارد نمی توانند با این افسانه ها کنار بیاید و آنها را از ذهن خود دور بریزند. 

 

 

 

 

 

 

 

شما در بین بیماران تان چنین نمونه ای زیاد دارید؟

 

 

 

بسیار زیاد. حداقل هفته ای پنج تا پانزده بیمار دارم که دچار هراس از آلت اند. 

 

 

 

 

 

 

 

درمان این مشکل آسان است؟ و اصلاً چگونه است؟ 

 

 

 

درمانش خیلی آسان است. ما اطلاعاتی عینی به بیمار می دهیم. مثلاً اطلس آناتومی و وضعیت عضلات آلت و واژن را به فرد نشان می دهیم تا بیمار بداند که هیچ عضله یا استخوانی در آلت مرد وجود ندارد و فقط خون است که موجب نعوظ آلت مردانه می شود. ما این ها را به بیمار یادآور می شویم و او بر اساس جدول تمریناتی که به او می دهیم، تمرین های ویژه ای انجام می دهد. این مشکل در عرض 7 هفته قابل درمان است. 

 

 

 

 

 

 

 

سردمزاجی در زنان بیشتر علل روانی دارد یا فیزیولوژیک و بیولوژیک؟

 

 

 

غالباً علل روانی دارد. اختلال جنسی به طور کلی ممکن است اولیه یا ثانویه باشد. اختلال اولیه از ابتدای آمیزش جنسی وجود دارد. اختلال ثانویه یعنی فرد تا مدت ها در نزدیکی جنسی مشکلی نداشته و اختلالش مثلاً از شش ماه پیش شروع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 دانستن اینکه اختلال جنسی اولیه است یا ثانویه، و دیگر اینکه فقط معطوف به شوهر است یا کلاً در رابطه با هر جنس مخالفی وجود دارد، در درمان اختلال جنسی زنان مهم است.

 

 

 

 

 

 

 

 در این موارد آموزه های متعصبانه و سخت گیرانه دوران کودکی و نوجوانی، احتمال سوءاستفاده جنسی و جسمی، یعنی دستمالی شدن دختر توسط پسردایی، پسر عمه، پسرعمو، پسرخاله، برادر، پدر، عمو، دایی – که متاسفانه در کشور ما نیز شایع است -  و نیز موارد دیگری مثل مردستیزی، ازدواج تحمیلی و یا اختلافات زناشویی، که حتی می تواند شامل تعیین مهریه و خرید جهیزیه و خریدن یا اجاره کردن خانه مناسب زندگی، می تواند به سردمزاجی زن بینجامد. 

 

 

 

 

 

 

 

درمان سردمزاجی دشوار نیست ولی درمانگر برای درمان سردمزاجی و یا بیزاری جنسی، که اختلالات اولیه محسوب می شوند، باید باورهایی را در ذهن خانم ها بشکند. بنابراین شخصیت درمانگر یا مشاور نقش بسیار تعیین کننده ای در سکس تراپی دارد. 

 

 

 

 

 

 

 

اگر بیمار به لحاظ شخصیتی درونگرا و شرمگین باشد و به توضیحات اندک بسنده کند، درمان آن طور که باید پیش نمی رود؛ چون یک سری باورهای نادرست و طرح واره های شناختی غلط و نیز یکسری تعصبات و نادانی ها باید در جلسه آغازین شکسته شود تا بیمار راغب شود که تمرینات توصیه شده از سوی درمانگر را انجام دهد. گاهی حتی اتوریته و اقتدار زیادی در جلسه اول باید اعمال شود تا بیمار انگیزه درمان را بدست آورد. 

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه درمان را چطور می توان افزایش داد؟

 

 

 

مثلاً من در مطب خودم یک میز مربع دارم که چهار تا صندلی در اطراف آن است و با بیمار و همسر او دور همین میز می نشینم. یعنی می خواهم به او بگویم این جا با مطب یک جراح که یک میز مستطیل بزرگ اربابی دارد و دو تا صندلی رعیتی هم جلوی آن میز برای مریضش گذاشته است، خیلی فرق دارد. 

 

 

 

من به مریض می گویم که بار اصلی درمان بر دوش شما و شوهرتان است. من فقط می توانم کلید گنج را به دست شما بدهم ولی این خود شما هستید که باید به غار بروید و گنج را از آن خود کنید. اگر تمرین های درمانی را انجام ندهید، فیلم های آموزشی را نبینید، کتاب های لازم را نخوانید، درمان پیش نمی رود و مشکل حل نمی شود.

 

 

 

 در روانپزشکی به طور کلی و در سکس تراپی به طور ویژه، این طور نیست که مریض مثل کسی که به چشم پزشک مراجعه کرده، دراز بکشد و چند قطره در چشم او بریزند و بعد چشمش را پانسمان کنند و او بی هیچ نقش و کنشی، خوب شود و سلامتش را بدست آورد. 

 

 

 

 آمیزش دردناک چطور؟ این اختلال معمولاً بعد از ازدواج ایجاد می شود یا از قبل وجود دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

بستگی به اولیه یا ثانویه بودن اختلال دارد.  در مواردی که اختلال اولیه است، ماجرا به پیش از ازدواج بازمی گردد ولی وقتی این اختلال ثانویه است، در اغلب موارد، مشکل ناشی از دوران پس از ازدواج است. یعنی مشکلاتی که بین زن و شوهر ایجاد شده، در ایجاد این اختلال موثر بوده است. 

 

 

 

حتی نارضایتی زن از میزان نفقه و خرجی نیز می تواند موجب  اختلال آمیزش دردناک شود. وقتی که آقا از چشم خانم بیفتد، ممکن است آمیزش دردناک شود. 

 

 

 

 

 

 

 

یائسگی چه رابطه ای با اختلالات جنسی زنان دارد؟ و اگر رابطه ای دارد، بیشتر به کدام اختلال منجر می شود؟ 

 

 

 

یائسگی قطعاً بر کارکرد جنسی زنان تاثیر دارد. پس از یائسگی انواع اختلالات ممکن است در زنان حادث شود که شایع ترین آنها کمبود میل جنسی، برانگیخته نشدن، آمیزش دردناک و حتی به ارگاسم نرسیدن است.

 

 

 

 

 

 

 

این مشکلات زنان یائسه، راه حلی هم دارد؟

 

 

 

قبلاً برای رفع این مشکلات، جایگزینی هورمون صورت می گرفت ولی الان به دلیل بالارفتن آمار سرطان در زنان، این تردید پیش آمده است که آیا جایگزینی هورمون کار درستی است یا نه؟ در این باره اختلاف نظر زیادی بین متخصصان زنان و زایمان وجود دارد. به هر حال، یائسگی از حیث ایجاد اختلال جنسی در زنان، قطعاً مشکل ساز است.  

 

 

 

 

 

 

 

در جامعه ایران واکنش مردها به اختلال جنسی همسرشان معمولا چیست؟

 

 

 

مشکلات جنسی زنان در بسیاری از موارد منجر به فروپاشی خانواده می شود اما این فروپاشی به صورت غیرمستقیم رخ می دهد. یعنی مشکلات جنسی زن، مرد را به بیرون خانواده سوق می دهد. مرد اگر نتواند آمیزش جنسی داشته باشد، دچار مشکل در ناحیه های بیضه و پروستات شده و همچنین دچار افسردگی و یا پرخاشگری می شود.

 

 

 

بعضی مردان بیرون از خانواده با زن دیگری وارد رابطه می شوند و در بسیاری از موارد، همسر آنها پس از اینکه متوجه این امر می شود، طغیان می کند و و زن و شوهر کارشان به جدایی و طلاق می کشد. 

 

 

 

 

 

 

 

مرد با همسرش که ناتوانی جنسی دارد، چگونه باید رفتار کند؟

 

 

 

مرد پیش از هر چیز، باید همسرش را درک کرده و او را حمایت کند. من همیشه به مردها می گویم هر مردی اگر رستم دستان هم باشد، در طول چهل سال حداقل چهار تا هشت بار و هر بار چهار تا هشت هفته ممکن است دچار اختلال جنسی جدی شود. 

 

 

 

مرد باید بداند همان طور که این مشکل گریبانگیر خودش می شود، همسر او نیز ممکن است با چنین مشکلی مواجه شود. 

 

 

 

افسردگی در زنان دو برابر مردان است. اضطراب در زنان دو-سه برابر مردان است. زنان فراز و فرودهای هورمونی دارند و در دوران بارداری و نیز پس از زایمان، تالمات روحی و روانی خاص خودشان را دارند و در این دوره ها ممکن است دچار مشکل اختلال جنسی شوند. 

 

 

 

اختلال جنسی در پی مشکل روحی، امری طبیعی است. مرد باید همسرش را درک کند، از او حمایت کند و او را متهم به کم لطفی و مایه نگذاشتن از خودش در رابطه زناشویی نکند؛ چرا که زن در چنین وضعی قطعاً خودش این اندوه و نگرانی را دارد که در اثر ناتوانی او، زندگی اش در معرض خطر است. 

 

 

 

مرد باید همسرش را نزد سکس تراپیست ببرد. هم اکنون دوازده نفر روانپزشک، یک نفر متخصص مامایی و دو نفر روانشناس در ایران وجود دارند که   درمانگر جنسی هستند. این پانزده نفر آدم های شناخته شده ای هستند که متاسفانه همگی در تهران هستند. اما این به این معنا نیست که یک متخصصان اعصاب و روان، اورولوژی و زنان و زایمان در شهرستان ها، نمی توانند به حل مشکلات جنسی زنان کمک کنند.

 

 

 

به هر حال، بهتر است زن و شوهر به جای مراجعه به مشاوران و روانشناسان گوناگون، هر چه سریعتر به یک پزشک مراجعه کنند؛ زیرا مشکلات جنسی با فیزیولوژی و آناتومی پیوند خیلی نزدیکی دارد و روانشناسان و مشاوران در طول دوران تحصیلشان فیزیولوژی و آناتومی را مطالعه نمی کنند. اما پزشکان و ماماها، این مباحث را مطالعه کنند. 

 

 

 

مرد باید هر چه زودتر همسرش را به یک سکس تراپیست برساند، با او در جلسات درمانی شرکت کند، همسرش را تشویق کند که تمرین ها را انجام دهد، بار درمان را بر دوش همسر بگذارد ولی در تمامی مراحل درمان حامی و پشتیبان همسرش باشد.
رویا بازدید : 1164 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

روش مناسب تحریک جنسی شوهر


روش مناسب تحریک 
جنسی شوهر

 

 

 

روش مناسب تحریک جنسی شوهر

 

 

 

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟

 

چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟

 

نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟

 

چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

 

هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

 

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میكنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

 


 

 

 

 

همه می دانند كه رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یكی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است كه درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شكست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال كنید.

 

 

 

به خودتان متكی باشید

 

 

 

فرقی نمی كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحریكات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریك شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید كه چطور گهگاه نیازهایتان را كنترل كنید. احتمالاً تصور خواهید كرد كه عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

 

 

 

البته باید كه زوج ها تا آنجا كه می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال باز هم ممكن است زمان هایی وجود داشته باشد كه شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیكه همسرتان ندارد. این مسئله ای كاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درك این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درك و پذیرفتن با اتكای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می كند، انجام اینكار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

 

 

تنوع، مزه ی زندگی است

 

 

 

احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یكنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می كنید، پس وقتش رسیده كه كمی تنوع وارد این رابطه كنید. برای جلوگیری از یكنواختی جنسی، باید كمی خلاق باشید.

 

 

 

* مكانی جدید انتخاب كنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید

 

 

 

* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید

 

 

 

* عطر خوشبو استفاده کنید

 

 

 

* حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .

 

 

 

* معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

 

 

 

*رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود

 

 

 

* با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید ...

 

 

 

* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود

 

 

 

* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .

 

 

 

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد

 

 

 

* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .

 

 

 

* فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد

 

 

 

* مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریك و آماده كردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد

 

 

 

 

 

 

 

* مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریك كند زن در ادامه هر كاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

 

 

 

 

 

 

 

*زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود

 

 

 

*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

 

 

 

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ كنید كه اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

 

 

 

* شوهر باید زمانی كه مطمئن نشده كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیك نشده از ارضاء خود جلوگیری كند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود . وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا كند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

 

 

 

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌كنند. در صورتی كه كاری كه باید انجام دهند این است كه شروع به بغل كردن و نوازش زن كنند. و به او آرامش دهند تا استراحت كند.

 

 

 

* شایسته است كه زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.

 

 

 

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر كنید

 

 

 

 

 

 

 

و...هزاران كار دیگر هست كه می توانید برای از بین بردن یكنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

 

 

 

اگر همه چیز عمل نكرد، صادق ومهربان و قاطع باشید

 

 

 

زوج های زیادی بوده اند كه بی علاقگی و نارضایتی یكی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممكن است به فكر اینكار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های مناسبی نیستند. درست است كه عشقبازی با غیر می تواند مشكلتان را حل كند، اما بدانید كه در طولانی مدت مشكلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می كند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی كه همسرتان از عشقبازی شما با كس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

 

 

 

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا كردن راه حل و برطرف كردن مشكل، از آن فرار كنید(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج دیگری پیدا كنید كه او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این كار را تا كجا ادامه خواهید داد؟

 

 

 

قبل از اینكه بار و بندیلتان را جمع كنید و همسرتان را ترك كنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد كه شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

 

 

 

كار ار به دعوا نكشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نكنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید كه به خاطر اختلافاتی كه در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید كاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

 

 

 

افكار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یك تهدید مطرح نكنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن شوید
رویا بازدید : 1449 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رابطه جنسی دهانی


رابطه جنسی 
دهانی

 

رابطه جنسی دهانی

 

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟

 

 

 

در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود:

 

1. شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

 

 

 

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.

 


 

 

 

 

شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!

 

با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(1)

 

 

 

2. اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.

 

 

 

3. هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.

 

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.

 

 

 

4. اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.

 

 

 

5. خوردن مایع مني و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشكلات زيادي براي حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پيش مي آورد. باعث مضرات زيادي براي روده ها و كليه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.

 

 

 

6. معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد.

 

چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد.

 

 

 

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و... به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

 

 

 

7. با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­ های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.

 

 

 

8. در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.

 

 

 

9. توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.
رویا بازدید : 650 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چگونه همسر خوش اخلاق پیدا کنیم


چگونه همسر خوش 
اخلاق پیدا کنیم

 

خوش اخلاقی یک مفهوم کلی است و نمی‌توان به طور قطعی گفت که فلان شخص خوش‌اخلاق هست یا نه. این مفهوم باید باز شود و محتوا و متریال‌های آن را مشخص کنیم. در حیطه آموزه‌های دینی و روان‌شناختی‌، انسان‌ها باید یک‌سری فضیلت‌های اخلاقی و ذخیره‌های اخلاقی داشته باشند.

 

 

 

مفهوم عامه خوش اخلاقی یعنی خندیدن و نداشتن اخم بر چهره ولی خوش اخلاقی مفهوم عمیق‌تری دارد که محتوای آن شامل:

 

-همدلی؛ یعنی نسبت به احساسات دیگران حساس باشیم و برای احساسات دیگران اهمیت قائل شویم، به عبارتی دیگران را بپذیریم.

 

 

 

-خویشتن‌داری؛ یعنی یکسری از خواسته و تمایلات خودمان را به تعویق بیاندازیم. یکی از مشکلات زوج‌های جوان جامعه ما این است که خود کنترلی ندارند و خویشتن‌دار نیستند.

 

 

 

-احترام؛ یکی از ظرفیت‌های اخلاقی که زوجین باید داشته باشند احترام است که باید ابتدا در مورد خودمان اجرا کنیم یعنی انسان اول از همه باید به خود احترام بگذارد تا بتواند به دیگران نیز احترام بگذارد.

 

 

 

-بردباری؛ یعنی توانایی افراد در برابر نا‌ملایمات زندگی تا چه اندازه است و چقدر می‌توانند مشکلات زندگی را تحمل کنند.

 


 

 

 

 

-از خود گذشتگی؛ به معنی قربانی شدن نیست از خود‌گذشتگی احساس خوبی را به همراه دارد. حال آن‌که شخص قربانی اصلا احساس خوبی ندارد.

 

 

 

-انصاف؛ یکی از مهمترین فاکتورها در زندگی است و بلوغ روانی و عاطفی فرد را کامل نشان می‌دهد و اگر شخص فاقد این فاکتور باشد رابطه، یک طرفه شده و زندگی زن و مرد مانند رابطه والد فرزندی می‌شود.

 

 

 

چطور همسرتان را بشناسید؟

 

بخشی از شناخت شما از هم مربوط به آشنایی دختر و پسر با هماهنگی خانواده است. یعنی دختر و پسری که با آگاهی کامل خانواده‌ها با یکدیگر آشنا شوند، آشنایی دو فرد و دو خانواده تا حدودی ظرفیت‌ها را نشان می‌دهد، که اگر این آشنایی بدون آگاهی خانواده‌ها باشد شدیداً ریسک ازدواج را بالا ‌می‌برد و این رابطه مشکل‌ساز می‌شود.

 

 

 

بخش دیگر از شناخت قبل از ازدواج بوسیله مشاور انجام می‌شود (سابقه رشدی زوجین) این‌که در چه وضعیتی بزرگ شدند و رشد عقلی آن‌ها چقدر است و ... که با مصاحبه‌های بالینی می‌توان شخصیت فرد را تا حدودی شناخت. با استفاده‌ از تست‌های روانشناسی‌، مصاحبه‌، مشاهدات روانشناس و شناخت خانواده و شناخت زوجین در کنار هم می‌توان ضریبب اطمینان ازدواج را تا حد زیادی بالا برد. هدف از این مشاوره ها این است که شما و طرف مقابل تان قابلیت یک ازدواج نسبتا خوب را با یکدیگر داشته باشید و چنین چیزی با مشاوره مشخص می شود.

 

 

 

دین داری با شرط و شروط اضافه

 

ایمان یکی از اصول بسیار اساسی در ازدواج است. لازم هست ولی کافی نیست و وجود آن ما را از فاکتورهای دیگر بی‌نیاز نمی‌کند. البته خصوصیات و فضایل اخلاقی را نمی‌شود تقسیم کرد چون در این صورت انسان‌ها را از یک رشد همه جانبه محروم کرده‌ایم.

 

 

 

کسى که پاى بند دین نیست، تضمینى وجود ندارد که پاى بند رعایت حقوق همسر و ادامه زندگى مشترک باشد. اگر یکى دیندار و دیگرى بى دین باشد، زندگی آنان روى سعادت را نخواهد دید. سعادت بدون دیانت محال است. اگر هر دو بى دین باشند، باز تضمینى وجود ندارد که رعایت حقوق یکدیگر را بنمایند. البته منظور از دیندارى و تدیّن این است که پاى بندی به اسلام داشته باشند و اسلام را با جان و دل پذیرفته و در عمل به آن کوشا باشند، نه تدین سطحى و بى ریشه و بى عمل.

 

 

 

پیامبر(ص) به شخصى که مى‏‌خواست ازدواج کند، فرمود: «علیک بذات الدین؛ بر تو باد که همسر دیندار بگیرى».

 

 

 

در مورد دیگرى فرمود: «کسى که با زنى به خاطر ثروتش ازدواج کند، خداوند او را به حال خودش وامى‌‏گذارد . کسى که فقط به خاطر زیبایى با زنى ازدواج کند، در او امور ناخوشایند خواهد دید. کسى که به خاطر دین و ایمانش با او ازدواج کند، خداوند همه آن امتیازات را برایش فراهم خواهد کرد».

 

 

 

دین دار بودن، به این است که داراى صفات ذیل باشد: عفت، حجاب، حیا، نجابت، اخلاق خوب، خوش حرف و خوش زبان بودن، اهل نماز و مناجات، علاقه‏‌مند به قرآن و اهل بیت، ترس از خدا داشتن، آبرونگه‏دار بودن، اسراف کار نبودن و... .

 

 

 

به امید تغییر نباشید

 

در هر شرایطی یک نکته را به یاد داشته باشید. در ازدواج قرار نیست چیزی را به عاریت بگیریم. مثلا بگوییم من آدم کم صبری هستم و او فرد صبوری‌ست‌، پس ما می‌توانیم با هم کنار بیاییم‌. من مذهبی هستم و او بی اعتقاد پس می توانم او را هدایت کنم و مذهبی اش کنم. اگر من می‌دانم صبر صفت خوبی‌ست پس چرا خودم صبور نباشم؟ اگر او می داند دینداری صفت خوبی است چرا خودش دیندار نیست؟ اگر ما به امید این که ازدواج یکسری صفات را به ما خواهد داد، زندگی خود را شروع بکنیم‌، این یک خیال واهی و فانتزی است. و انسان‌ها باید قبل از ازدواج روی اخلاق خود کار کنند و بعد از ازدواج آن را تقویت کنند. البته نباید از تغییر‌پذیر بودن انسان هم بگذریم ولی پایه زندگی نباید روی این فرض که ازدواج کنیم درست می‌شود، قرار گیرد.
رویا بازدید : 493 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

گام برای جبران کمبود محبت همسر


۶ گام برای جبران
 کمبود محبت همسر

 

یکی از مهم ترین نکات درباره ابراز محبت و دریافت آن، تفاوت های زوجین است. در بسیاری از موارد یکی از زوجین به شیوه و روشی که خودش دوست دارد محبت دریافت کند، محبت می کند.

 

 

 

مثلا خانمی انجام کارهای خانه یا کدبانو بودن را محبت می داند در حالی که همسرش نیازمند محبت کلامی او است و یا مردی بیشتر کار کردن را اقدامی محبت آمیز نسبت به همسرش می داند اما همسر وی نیازمند گفت و گوی محبت آمیز و یا دریافت دیگر انواع محبت از جانب اوست.

 

 

 

+ راه دریافت محبت خود را مشخص کنید

 

قدم اول برای رفع چنین نقیصه ای این است که زوجین راه دریافت محبت خود را مشخص کنند؛ یعنی زوجین به صراحت و بدون پرده پوشی بیان کنند که به کدام نوع توجه و دریافت محبت نیاز دارند و ترجیح می دهند چگونه نیاز به محبت شان برآورده شود که البته لازمه آن خودآگاهی زوجین است. اما اشتباه رایج این فکر است که "چون همسرم مرا دوست دارد پس باید بداند دوست دارم که الان به من توجه کند" یا "همسرم بدون این که من به او بگویم باید بداند که چه زمانی به محبت نیاز دارم". در صورتی که بسیاری از زوجینی که یکدیگر را دوست دارند در مواقع زیادی از نیاز هم بی خبر هستند. شما هر روز از محل کار تماس می گیرید و به همسر خود ابراز محبت می کنید والبته انتظار دارید که متقابلا همسرتان نیز با این شیوه محبتش را به شما ابراز کند. در صورتی که طبیعی است که همسر شما نتواند ذهن خوانی کند و نیت ضمنی این رفتار را دریابد. در این موقعیت بیان شفاف این نیاز مفیدتر است. اشتباه ذهنی ما این است که گمان می بریم اگر این نیاز خویش را بیان کنیم بی ارزش می شویم.

 


+ مهر طلبی همسرتان را بشناسید

 

قدم دوم مشخص کردن میزان مهرطلبی زوجین است. میزان مهرطلبی و نوازش جویی افراد متفاوت و بسیار محتمل است که زوجین به یک میزان مهرطلب نباشند. افراد مهرطلب معمولا در صورت دریافت نکردن محبت مورد نیاز، احساس ناامنی می کنند و در برخی موارد دچار سوءظن و بدگمانی می شوند. چاره این مسئله نیز همان بیان و شفاف سازی است.

 

 

 

+ خلاق باشید

 

قدم سوم استفاده از روش های متنوع در ابراز محبت است؛ توصیه می شود زوجین خلاقیت به خرج دهند و ابراز محبت را به شکل های متنوعی انجام دهند، روش هایی همچون نوشتن نامه، ارسال پیامک، یادداشت گذاشتن روی اشیای منزل و اتاق خواب، ارسال ایمیل و... می تواند نیاز به دریافت محبت را بیشتر ارضا کند. ضمنا افرادی که مانند شما احساس بی مهری و کم توجهی بیشتری می کنند می توانند انتظارات و نیازهای خود را به صورت مکتوب نیز بیان کنند.

 

 

 

+ قدردان محبت همسرتان باشید

 

قدم چهارم قدردانی و تشکر از محبت و توجه همسر است. یکی از راه های شکل دادن رفتار اطرافیان مان قدردانی و تشکر از رفتارهای مثبت آن ها(هرچند که مقدار آن کم باشد) است. با این روش همسر شما کم کم متوجه می شود کدام یک از رفتارهایش چنین پاسخ مثبتی ایجاد می کند و آن رفتار را افزایش خواهد داد.

 

 

 

+ یک طرفه به میدان محبت نروید

 

قدم پنجم که مکمل قدم قبل است خودداری از مهرورزی یک جانبه و یک سویه (آن چنان که در پیامک شما دیدیم) است. معمولا این تصور اشتباه وجود دارد که "من محبت می کنم تا همسرم تغییر کند" یا "عشق من بالاخره او را عوض می کند". این باور نادرست است. محبت یکسویه و همیشگی کم کم نادیده گرفته می شود چرا که خاصیت سیستم روانی انسان این است که محرک های یکنواخت و تکراری را نادیده می گیرد.

 

 

 

+ در روزهای خاص بیشتر محبت کنید

 

قدم ششم و آخر نیز شناخت موقعیت ها و روزهای خاص نیاز به محبت و توجه بیشتر است. هر فردی در روزهایی از هفته و ماه به توجه و محبت بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال برخی مردان در شرایط کاری سخت، آسیب پذیر می شوند و یا برخی خانم ها در اوایل دوران قاعدگی نیاز به توجه و محبت بیشتر دارند. زوجین باید در خصوص این دوره ها و ایام خاص به یکدیگر آموزش و آگاهی بدهند و درباره انتظارات شان از یکدیگر به توافق برسند.
رویا بازدید : 871 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی)


هشدار نسبت به 
خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی)

 

هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی)

 

انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بیحس کننده به صورت کرم – اسپری – ژل – روغن – کاندوم – پماد – یک رابطه پر خطر جنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد و آسیبهای جبران نا پذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی بهمراه دارد و هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا انجام این رابطه را توصیه نمیکند و از نظر علمی غیر قابل قبول میباشد .

 

 

 

بررسی رابطه جنسی از نوع مقعد و آسیبهای جسمانی آن از منظر پزشکی :

 

هیچ پزشکی رابطه ی جنسی از راه مقعد را توصیه نمیکند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه جنسی ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده .

 


 

 

 

رویا بازدید : 1143 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

روش موثر برای بزرگ شدن پستان ها


روش موثر برای 
بزرگ شدن پستان ها

 

روش موثر برای بزرگ شدن پستان ها

 

روشی که اکنون بررسی می کنیم یکی از روشهای ساده و مطمئن و اثبات شده برای بزرگ کردن پستان است.

 

این روش برای خانمهایی مناسب است که رشد پستانهایشان به حداکثر خود رسیده باشد. معمولاْ بسیاری از دختران پس از اتمام رشد پستانها در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر دختران مایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان.

 

 

رویا بازدید : 832 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

خیالپردازی جنسی و مشکلات آن


خیالپردازی جنسی
 و مشکلات آن
خیالپردازی جنسی و مشکلات آن
همه انسانها در وجودشان کم و بیش، به خیالپردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنس، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد.
هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در رابطه جنسی یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همانطور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیشتر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع  و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان رابطه جنسی را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیشتری در زندگی زناشویی نیز می شود.
 
فواید خیالپردازی جنسی:
-کاهش استرس، نگرانی و اضطراب
-افزایش هیجانات طی رابطه جنسی
-تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی
 

 

 

 


 

 

 

رویا بازدید : 581 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

راه های انتخاب سینه بندمناسب برای خانوم ها


راه های انتخاب 
سینه بندمناسب برای خانوم ها

 

بر طبق آمار ، حدود ۸۰% خانم ها از سوتین هایی با اندازه های نامناسب استفاده میکنند.از آنجایی که پوشیدن اندازه ی نامناسب سوتین در طولانی مدت باعث آسیب به بافت پستان شده و یکی از علل سرطان پستان میباشد ، اگر شما از نحوه ی صحیح انتخاب سایز مناسب برای خود آگاهی کافی ندارید با ما همراه باشید تا به بهترین اندازه برای خود دست یابید…

 

 

 

به یاد داشته باشید که بهترین همراه شما در این زمینه آینه می باشد.در اینجا ما به ۱۴ نشانه ی سایز نادرستسوتین اشاره میکنیم.

 

قبل از شروع دانستن این نکته ضروری است که همیشه در زمان خرید و انتخاب سوتین ، از گره ی اول (که گشادتر می باشد) استفاده کنید و معیار ها را با آن بسنجید چرا که با گذشت زمان و در اثر شستشو و پوشیدن مداوم باعث کشش در بافت پارچه ی سوتین شده و از گره ی دوم (که تنگ تر است) در آینده استفاده نمایید.

 

نشانه های نادرست بودن اندازه ی بند پشتی سوتین

 


 

 

۱)بندهای پشتی سوتین به پشت شما فشار می آورند
اگر بندهای پشتی سوتین شما به درون بدنتان فرو می روند و باعث ظاهر شدن توده های چربی برجسته میشوند و یا علامت قرمز رنگ بر روی پوست شما بر جا میگذارند،این سوتین برای شما بسیار تنگ است و شما باید اندازه ی بند را بزرگتر کنید.
۲)می توانید بندهای پشتی سوتین را بیش از ۵ سانتیمتر از پشتتان دور کنید
در صورتی که بندهای پشتی سوتین را بکشید و این فاصله (فاصله بند تا پشت بدن) بیش از ۵ سانتیمتر شود سوتین شما خیلی شل است و باید بند را جمع تر کنید.
۳)بندهای سوتین به شانه هایتان فشار می آورند
شاید این مسئله سخت ترین بخش برای درک اندازه مناسب سوتین باشد.بندهای پشتی سوتین مسئول تحمل ۸۰% پشتیبانی از سینه های شما هستند و بندهای شانه ای تنها ۲۰% این مسئولیت را برعهده دارند.اگر بندهای شانه ای به درون شانه هایتان فرو میروند ، فشار زیادی بر بندهای شانه ای قرار گرفته اند و این نشان دهنده ی شل بودن بند پشتی سوتین می باشد که باید تنگ تر شود و در واقع باید بین این دو بند تناسب ۸۰ به ۲۰ برقرار باشد.
۴)بند پشتی سوتین در موازات زمین نیست
در صورتی که بند پشتی سوتین موازی با زمین نیست و حالت انحنا به خود گرفته است باید درست شود و موازی زمین قرار بگیرد.
۵)دو انگشت فاصله
در صورتی که بیش از دو انگشت بین بند پشتی سوتین و بدن شما فاصله وجود داشته باشد نیاز به تنگتر کردن بند دارید تا فقط دو انگشت فاصله وجود داشته باشد و اگر فاصله کمتر از دو انگشت است باید گشادتر شود.
۶)بند پشتی به صورت مسطح پشت شما قرار نمیگیرد
وقتی سوتین را میپوشید اگر بین بند پشتی و پشت شما فاصله باشد باید بند را تنگ تر کنید.گرچه بندهای پشتی سوتین مهمترین بخش عملکردی سینه بند ها هست ولی به این نکته هم باید توجه کنید که هرچه اندازه بند را کوچک تر یا بزرگتر کنید باید اقدامی برعکس آن را برای اندازه ی گودی سوتین انجام دهید تا تناسب کلی سینه بند مناسب باشد.
نشانه های نادرست بودن اندازه ی گودی
(گودی سوتین بخشی است که سینه ها درون آنها قرار میگیرند)
۷)دوخت زیر گودی
گودی سوتین باید تمام سینه را در بر بگیرد و دوخت زیر گودی باید بر روی قفسه سینه قرار بگیرد و اگر این دوخت بر روی بافت سینه قرار بگیرد به معنی کوچک بودن گودی سوتین است.
۸)سیخونک زدن در ناحیه بازو
اگر دوخت زیر سوتین در ناحیه نزدیک بازو به شما فشار میاورد و باعث احساس ضربه به بازوهای شما میشود ، اندازه ی گودی سوتین کوچک است و باید سایز بزرگتری انتخاب کنید.
۹)همسطح نبودن دوخت زیرین
اگر دوخت زیر گودی سوتین بر روی قفسه سینه شما به صورت همسطح قرار نمیگرید ، این بار نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید.
راه های انتخاب سینه بندمناسب برای خانوم ها
۱۰)چروک شدن گودی
اگر از سوتین های پارچه ای (غیر ابری) استفاده میکنید و قسمت بالایی سوتین بخشی بیشتر از سینه های شما را میپوشانند این سوتین برای شما بزرگ است و باید سایز گودی را کوچکتر انتخاب کنید.
۱۱)برجسته شدن بافت سینه
در صورتی که سینه هایتان به صورت برجسته از بالا و اطراف سوتین بیرون میزند نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید.بازهم تاکید میکنیم که اندازه ی گودی باید تمام بافت پستان را دربرگیرد و تنگ یا گشاد نباشد.
۱۲)محل اتصال دو گودی سوتین
اگر بین پارچه ی بین دو گودی سوتین و بدنتان میتوانید انگشتتان را قرار دهید،سایز گودی را باید بزرگتر انتخاب کنید!چرا که کوچک بودن اندازه ی گودی باعث کشیده شدن محل اتصال دو گودی شده و آن را از بدن شما دورتر میکند.
هنگام انتخاب سوتین مناسب همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد بسیار کمی از خانم ها هستند که سینه هایشان دقیقا به یک اندازه اند بنابر این همیشه اندازه ی گودی سوتین را با سینه ی بزرگتر تنظیم کنید.ثانیا یکی از راه های کمکی برای اینکه بدانید سایز مناسبی را انتخاب کرده اید پوشیدن یک تی شرت تنگ می باشد.اینکار شما را قادر میسازد انتخاب مناسب تری داشته باشید و ایرادها را بهتر ببینید.
نشانه هایی که بندهای شانه ای درست تنظیم نشده اند
۱۳)بندها از روی شانه سر میخورند
اگر بندها از روی شانه هایتان سر میخورند بسیار شل هستند.اگر قابلیت تنظیم دارند کشش آنها را بیشتر کنید.
۱۴)فاصله دو انگشت
نباید فاصله ای بیشتر از دو انگشت بین بندهای شانه ای و شانه هایتان وجود داشته باشد.
 
در نهایت یادآور میشویم که حتما سوتینی با سایز مناسب انتخاب کنید.بسیاری از دختران جوان برای بزرگتر نشان دادن سینه ها و یا کوچک نشان دادنشان از سایز های بزرگتر و یا کوچکتر استفاده میکنند که این کار در طولانی مدت میتواند باعث افتادگی سینه ها و بد فرم شدن آنها و حتی اشکال در غدد شیردهی میشود و آسیبهای جبران ناپذیری را برای شما ایجاد میکند.
در صورتی که ازسوتینهای ابری استفاده میکنید تاجای ممکن در منزل آنها را کنار بگذارید،این نوع سوتین ها به دلیل قوامی که دارند از تبادل هوا در دو طرف سوتین جلوگیری میکنند و به بافت سینه آسیب می رسانند.
همچنین به یاد داشته باشید پوشیدن سوتین در هنگام خواب شب میتواند تا ۷۰% شانس ابتلا به سرطان پستان را در شما افزایش دهد.
رویا بازدید : 600 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نکاتی برای جلوگیری از عقیمی مردان


نکاتی برای 
جلوگیری از عقیمی مردان

 

نکاتی برای جلوگیری از عقیمی مردان

 

تاکنون به کرات راجع به عقیمی شنیده ایم ،اما چطور یک مرد عقیم می شود؟ چه راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟

 

صحبت كردن درباره بیماری‌های دستگاه تناسلی مردان و زنان در جامعه ما به‌علت حجب و حیای فرهنگی حاكم آسان نیست اما از طرفی نمی‌توان بیماری‌های مهم این ناحیه بدن را كه هر‌گونه اختلال در آن تاثیر مهمی در كیفیت زندگی هر فرد می‌گذارد و حتی ممكن است به مرگ منتهی شود، نادیده بگیریم.

 

 

 

برای آشنایی بیشتر با این بیماری‌ها دكتر سید جلیل حسینی، استاد اورولوژی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و رئیس انجمن اورولوژی ایران توضیح می دهند.

 

 

 

آقای دكتر، مهم‌ترین بیماری‌های ناحیه تناسلی در مردان چیست؟

 

در رشته اورولوژی در سال‌های اخیر طبقه‌بندی جدیدی انجام شده كه بیماری‌های این رشته را به 6 یا 7 رشته تخصصی تقسیم می‌كند و در كنگره‌های علمی نیز از همین تقسیم بندی تبعیت می‌شود.

 


 

 

 

 

 براساس این تقسیم بندی بیماری‌های اورولوژی به چند دسته بیماری‌های كلیه و پیوند كلیه، اورولوژی زنان، اورولوژی اطفال، انكولوژی یا سرطان در اورولوژی، اندرولوژی (شامل بیماری‌های عقیمی و ناتوانی جنسی مردان) اندریولوژی (شامل روش‌های غیر تهاجمی از‌جمله برای دفع سنگ و اورولوژی ترمیمی (جراحی‌های ظریف و مشكل) دسته بندی می‌شود.بقیه بیماری‌ها شامل عفونت‌های دستگاه تناسلی و دفع ادرار نیز در گروه دیگری دسته بندی می‌شود كه اورژانس‌های اورولوژی را هم در این دسته آخر قرار می‌دهند.

 

 

 

اگر از بیماری‌های انكولوژی یا سرطان‌های دستگاه تناسلی شروع كنیم،باید بگوییم كه بیماری‌های خطرناك و مهمی در این دسته قرار دارند كه عمدتاً بدون علامت هم هستند.یكی از این بیماری‌ها سرطان پروستات است كه امروزه با معرفی تست PSA در سال‌های اخیر ما هم در كشور این بیماری را در مراحل اولیه تشخیص می‌دهیم،درحالی كه قبلاً این طور نبود؛

 

مثلا  یك آقای مسن 50 یا 60 ساله به‌علت اینكه زمین خورده بود و دچار شكستگی كوچكی شده است به پزشك مراجعه می‌كرد و ما گراف می‌گرفتیم و متوجه سرطان پروستات می‌شدیم.آن موقع  معمولاً بیماری هنگامی تشخیص داده می‌شد كه بسیار پیشرفت كرده بود و درمان آن سخت‌تر بود.اما امروزه با تست PSA می‌توانیم به موقع این بیماری را تشخیص دهیم و درمان كنیم.

 

 

 

شیوع این بیماری چقدر است؟

 

این بیماری در كشور ما شیوع كمی ندارد.در هر بخش اورولوژی كه نگاه كنید همواره یك یا دو بیمار مبتلا به این عارضه كه منتظر عمل جراحی هستند، بستری هستند.شاید این بیماری بین یك تا 5 درصد در بین مردان شیوع داشته باشد.البته آمار من دقیق نیست، در این مورد مركز تحقیقات اورولوژی بیمارستان سینا تحقیقات دقیقی انجام داده كه می‌تواند قابل استناد باشد.

 

 

 

علائم بیماری سرطان پروستات چیست؟

 

مهم‌ترین علامت این بیماری نامنظم شدن ادرار است.گاهی فرد مجبور است چندین بار هنگام شب برای ادرار از خواب بیدار شود و گاهی مجبور است به سرعت خود را به دستشویی برساند تا مثانه را تخلیه كند.

 

علائم در همین حد است و خیلی زیاد نیست ولی یك بیماری خطرناك و سرطان نهفته است كه در مراحل پیشرفته به جراحی‌های بزرگ و درمان‌های متعدد،سخت و خطیر نیاز دارد؛ بنابراین مهم‌ترین علامت این بیماری اختلال در ادرار است كه به‌خصوص در بین مردان بالای 45 سال دیده می‌شود.این افراد حتماً باید با یك متخصص اورولوژیست مشورت كنند و ویزیت شوند.

 

 

 

و اگر به موقع مراجعه نكنند؟

 

 در غیر این صورت، ممكن است در كوتاه‌ترین زمان ممكن، متاستاز بدهد، متاستاز استخوانی، ریوی و بیماری دست اندازی‌های مختلفی بكند و در فرصت كوتاهی فرد را از بین ببرد.

 

سرطان دیگر كه به‌خصوص در كشور ما شیوع بیشتری دارد،سرطان مثانه است. این بیماری از بافت خود مثانه به‌وجود می‌آید و گاهی از كلیه و حالب كه محل عبور ادرار است به‌وجود می‌آید ولی عمدتاً در مثانه است. این بیماری هم تقریباً بدون علامت است،تنها علامت آن پیدا شدن خون در ادرار است كه در مراحل اولیه به وضوح دیده نمی‌شود و  گاهی به‌صورت یك تغییر رنگ جدی در ادرار مشاهده می‌شود.

 

 

 

مردان به‌خصوص مردانی كه در معرض مواد خاصی هستند، مثلاً مردان سیگاری یا افرادی كه مواد افیونی مصرف می‌كنند یا در صنایع مثلاً صنایع كشتی‌سازی‌، لاستیك‌سازی‌ یا حتی خشكشویی‌ها فعالیت می‌كنند، بیشتر در معرض این بیماری قرار دارند،همچنین كسانی كه در خانواده شان سابقه سرطان مثانه هست نیز در معرض این بیماری قرار دارند.

 

 

 

هر چه تومور سرطان مثانه بزرگتر باشد،نفوذ بیشتری به دیواره مثانه می‌كند و خونریزی بیشتر می‌شود اما هنگامی كه به وضوح خون در ادرار دیده شود،بیماری خیلی پیشرفت كرده است.بنابراین مردان در هر سنی كه باشند اگر با تغییر رنگ ادرار مواجه شدند باید آن را جدی بگیرند چون ممكن است علامت سرطان مثانه باشد. یك آزمایش ساده ادرار این مسئله را روشن می‌كند،البته وجود خون در ادرار صرفاً علامت سرطان مثانه نیست،ممكن است نشانه سنگ یا یك بیماری كلیوی نیز باشد كه خطر جانی كمتری دارند.

 

 

 

آنچه مهم است و می‌تواند به سلامت و عمر فرد آسیب جدی وارد كند، سرطان مثانه است كه هیچ درد و علامت دیگری ندارد.شیوع این بیماری نسبت به سرطان پروستات خیلی بیشتر است.در همه بخش‌های اورولوژی و در همه مناطق كشور همواره تعدادی از این بیماران بستری هستند.شاید حدود 10 درصد بیماران اورولوژی كشور این دسته از بیماران باشند. بیشتر این بیماران هم افراد سیگاری و افرادی هستند كه در صنایع  با مواد شیمیایی سر و كار دارند.

 

 

 

 سومین سرطان ناحیه تناسلی سرطان بیضه است.

 

این بیماری شیوع زیادی ندارد و به ندرت دیده می‌شود ولی بیماری خطیری است كه یك راه تشخیص ساده دارد. درست مثل آنچه برای تشخیص زودرس سرطان سینه به خانم‌ها توصیه می‌كنند كه سینه‌هایشان را خودشان به‌طور مرتب معاینه كنند،به آقایان هم توصیه می‌شود، خودشان بیضه‌هایشان را معاینه كنند و اگر هر تغییر و نامنظمی را در بیضه‌شان دیدند، فوری به پزشك مراجعه كنند.

 

 

 

این بیماری گاهی به‌صورت جمع شدن آب دور بیضه دیده می‌شود  اما این نامنظمی الزاماً نشانه سرطان بیضه نیست و ممكن است یك التهاب ساده باشد ولی حتماً باید به پزشك اورولوژیست مراجعه شود.چون اگر سرطان بیضه باشد بسیار خطرناك و تهاجمی است و  بلافاصله به داخل شكم دست‌اندازی می‌كند، در آن صورت باید جراحی‌های خیلی سنگینی برای درمان آن انجام داد.اما اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود، خیلی راحت درمان می‌شود.

 

 

 

اورژانس‌های اورولوژی چیست؟

 

 اورژانس تعریف مشخصی دارد؛ یعنی عارضه‌ای كه باید به فوریت و در كوتاه‌ترین زمان ممكن به آن رسیدگی شود اما متأسفانه اكثریت مردم از موارد اورژانسی خبر ندارند و نمی‌دانند چه بیماری‌هایی اورژانسی است؛ البته گاهی كه با یك بیماری مانند سنگ كلیه مواجه می‌شوند چون درد زیادی دارد و بیماری پر سر و صدایی است، (درد سنگ كلیه مثل درد زایمان است) به همین خاطر فرد بلافاصله به پزشك و اورژانس مراجعه می‌كند.

 

ولی اورژانسی كه من می‌خواهم به آن اشاره كنم،چیز دیگری است كه درمان آن كاملاً وابسته به زمان است، زمان طلایی یا GOLDEN TIME دارد و اگر بعد از زمان طلایی مراجعه شود، متأسفانه هیچ كاری برای آن نمی‌توان انجام داد.

 

از لحاظ فرهنگی برای ما مشكل است كه خیلی راحت این بیماری‌ها را در رسانه‌ها مطرح كنیم اما از طرفی تعهد پزشكی ما ایجاب می‌كند با كلماتی كه مطابق فرهنگ و شئون جامعه ما باشد، این مسائل را مطرح كنیم.

 

 

 

 2اورژانس مهم در اورولوژی داریم. ببینید، بیضه ناحیه‌ای از بدن مردان است كه برای تولید‌مثل، نطفه تولید می‌كند كه برای پدر شدن یك مرد هنگامی كه با نطفه همسرش به اشتراك گذاشته می‌شود منجر به تولید مثل می‌شود؛بنابراین باید سالم باشد و بتواند اسپرم یا نطفه مردانه تولید كند.

 

 

 

در دوران بلوغ مردان ممكن است بیضه دور طنابی كه عروق بیضه را تامین می‌كند، بپیچد و یك حالت گردش پیدا كند،این هیچ ربطی به حالت فرد یا شكل خوابیدن ندارد. خودبه‌خود اتفاق می‌افتد و«تورسیون» بیضه نام دارد، اگر چنین حالتی اتفاق بیفتد فرد باید حداكثر ظرف 6 ساعت به پزشك متخصص اورولوژی مراجعه كند تا با یك جراحی ساده، بیضه را سر جایش برگرداند. در غیر این صورت بعد از گذشت 6 ساعت بیضه دچار خون مردگی می‌شود و می‌میرد كه دیگر هیچ كاری برای درمان آن نمی‌توان انجام داد.

 

 

 

علامت این بیماری چیست؟

 

علامت آن درد شدید در ناحیه بیضه است كه به‌صورت ناگهانی به‌وجود می‌آید، ممكن است بیضه دچار بادكردگی هم بشود.اگر چنین علائمی دیده شد، فرد باید به سرعت ظرف 2 یا 3 ساعت خود را به یك متخصص اورولوژی برساند،حتی فرصت برای مراجعه به پزشك عمومی هم نیست و نیابد وقت را تلف كرد.

 

 

 

درد شدید بیضه البته ممكن است به‌علت ضربه خوردن حین بازی فوتبال یا عفونت باشد.اگر عفونت باشد به راحتی با آنتی بیوتیك درمان می‌شود ولی تورسیون یا گردش بیضه خطرناك است و حتماً باید در زمان طلایی 6 ساعته، در هر ساعت از شبانه‌روز كه باشد بلافاصله درمان شود.

 

 

 

 علتش چیست؟

 

علتش به آناتومیك بیضه مربوط است.ممكن است به‌صورت مادرزادی یك طرف بیضه سنگین‌تر یا سبك‌تر باشد و كمتر از یك درصد پسران 10تا 20 ساله ممكن است با این عارضه مواجه شوند.

 

 

 

عقیم می‌شوند؟

 

یك بیضه از بین می‌رود و باید از بدن خارج شود ولی ممكن است به‌علت تغییراتی كه در بدن ایجاد می‌كند،سیستم ایمنی بدن را تحت‌تأثیر قرار دهد.در این صورت ممكن است از طریق خون و عكس‌العمل بدن،به بیضه طرف مقابل هم آسیب وارد شود در غیر این صورت ممكن است فرد برای بچه دار شدن دچار مشكل شود یا حتی عقیم شود. كمتر از نیم درصد مردان ممكن است به این عارضه مبتلا شوند.

 

 

 

بیماری اورژانسی دیگری كه آن هم بسیار مهم است و اگر در زمان طلایی مراجعه نشود ممكن است  منجر به ناتوانی جنسی دائمی فرد بشود به‌نحوی كه مرد قدرت زناشویی خود را برای همیشه از دست بدهد، «پریاپیسم» است.

 

 

 

به‌طور طبیعی مردان در زمان‌های مشخصی كه صلاح می‌دانند، زناشویی می‌كنند.مدت زناشویی در افراد مختلف متفاوت است اما به‌طور كلی بعد از ارتباط جنسی آلت تناسلی مرد به حالت طبیعی قبل از این حالت برمی‌گردد اما اگر حالت نعوظ بیش از یك ساعت طول بكشد،شروع زنگ خطر است و اگر این اتفاق افتاد فرد باید حداكثر ظرف 6 ساعت به پزشك مراجعه كند.

 

اگر بعد از این مدت وضعیت به حالت طبیعی برنگردد  منجر به ناتوانی جنسی تا آخر عمر می‌شود و هیچ درمانی نیز نخواهد داشت. متأسفانه كمتر از یك درصد مردان از این مسئله مهم اطلاع دارند؛ به همین علت این بیماران معمولاً بعد از 24 ساعت به پزشك مراجعه می‌كنند كه دیگر دیر است و كاری نمی‌توان انجام داد.

 

علت آن هم به جز نا آگاهی از اهمیت این مسئله مقداری هم به خاطر خجالت فرهنگی است. به همین خاطر سعی می‌كنند به اتفاق خانواده، خودشان مشكل را حل كنند كه امكان ندارد و فقط یك متخصص می‌تواند مشكل را حل كند.

 

 

 

علت این عارضه چیست؟

 

علت آن ممكن است مصرف داروهای اعصاب و روان باشد.علل دیگری هم دارد،بعضی بیماری‌های خونی ممكن است عامل بروز این بیماری باشد.افرادی كه مبتلا به بیماری گلبول‌های قرمز هستند،مستعد آن هستند. اما گاهی هم بدون هیچ علتی به‌صورت خودبه‌خودی اتفاق می‌افتد.مصرف كم یا زیاد مایعات هم ممكن است این حالت را ایجاد كند.
رویا بازدید : 514 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چرا برخی خانم ها ازدواج نمی کنند؟


چرا برخی خانم ها
 ازدواج نمی کنند؟

 

صحبت مان درباره کسانی که فرصت مناسب و دلخواه ازدواج را پیدا نمی کنند نیست. از کسانی حرف می زنیم که خودشان تصمیم به مجرد ماندن می گیرند. آنهایی که از ازدواج می ترسند یا نفرت دارند. چرا بعضی از زنان از ازدواج فرار می کنند؟

 

 

 

استقلال

 

این یکی از شایع‌ترین دلایل حفظ استقلال است. به نظر می‌رسد این روزها خانم‌ها بیشتر از آزادی خود لذت می‌برند. آنها فکر می کنند ازدواج استقلال شان را به مخاطره می اندازد و با مسئولیت های جدید و تعهدهای خانوادگی محدودشان می کند. بنابراین مجبورند از کار و تحصیل و علایقشان فاصله بگیرند. تصوری که البته اشتباه است. ازدواج ممکن است سبک زندگی شما را عوض کند اما با انتخاب درست می توانید همسری داشته باشید که حامی استقلال شما و فعالیت هایتان باشد نه مخالف آن.

 


 

 

 

 

اوقات تنهایی

 

بعضی از زنان وقت گذراندن برای خودشان را یکی از دلایل عدم تمایل به ازدواج می دانند. تجرد طولانی مدت برای عده ای باعث می شود انزوا و تنهایی شان را به هر چیزی ترجیح بدهند. این عده عموما سازگاری خوبی ندارند و به راحتی با دیگران کنار نمی آیند.

 

 

 

روابط قبلی

 

تجربیات بد از ازدواج‌های قبلی گاهی یکی دیگر از دلایلی است که خانم‌ها را از ازدواج دور می‌کند. نه فقط ازدواج، روابط عاطفی شکست خورده و دوستی های ازبین رفته و بی اعتمادی ناشی از آنها مانع از وارد شدن آنها به یک رابطه طولانی مدت می شود. تجربیات تلخ دیگران هم گاهی مزید بر علت می شود تا زن ها قید ازدواج را بزنند.

 

 

 

چطور با این ترس ها مقابله کنید؟

 

برای خودتان تعیین كنید كه دقیقا از چه چیزی می‌ترسید: بیشتر افراد از خود ازدواج نمی‌ترسند، از حواشی و آن ترس دارند. برای مقابله با این ترس بدترین تصویر ذهنی كه نگرانتان می کند و باعث می شود از ازدواج بترسی، در ذهن خود مجسم كنید و سعی کنید حربه های مقابله با آن را برای خود تعیین کنید. این که چطور می توانید از این اتفاق پیشگیری کرده و در صورت وقوع چطور باید با آن برخورد کنید.

 

 

 

مشورت بخواهید: از هر كسی كه در زندگی مشترك خود موفق است بخواهید تا درباره ترس ها و نگرانی هایی که قبل از ازدواج داشته و موفقیت هایی که در مقابله با آنها یا حل و فصل شان به دست آورده برایتان صحبت کند.

 

 

 

قبل از ازدواج توجه کنید: ترس های شما تا حد زیادی با انتخاب همسر مناسب تان از بین می رود. نیازهایتان را پیش از هر چیز باید با شریك زندگیتان در میان بگذارید. از این طریق هم شریكتان متوجه نیازهای شما می‌شود و هم می توانید در رابطه خود موفق تر به پیش بروید.
رویا بازدید : 787 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رﻓﻊ ﺗﯿﺮﮔﯽ آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ زﻧﺎن ( رﻓﻊ ﺗﯿﺮﮔﯽ واژن )


رفع تیرگی آلت 
تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )
رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )
یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند:
 
عوارض پوستی شیو کردن :
۱- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.
 
۲- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است.

 

 
برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :
۱- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین ۲% استفاده کنید.
 
۲- بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید. تیغها اغلب باعث تیرگی دور آلت میشوند.
 
برای رفع تیرگی آلت :
۱- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و ۵ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .
 
۲- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب  است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .
 
۳- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید.
برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را خوب بشویید .
 
تذکر مهم :
استفاده از آب لیمو یا کرم سفید کننده فقط برای اندام خارجی است . از ورود حتی ذره ای به واژن جلوگیری فرمایید.
 
بخش افزوده شده :
توجه به این مهم که معمولا رنگ آلت تناسلی و نوع آن میتواند عامل ژنتیکی نیز داشته باشد بی ربط با موارد فوق نمیباشد.
رویا بازدید : 805 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

این جملات هوش را از سر آقایان می پراند!


این جملات هوش را
 از سر آقایان می پراند!

 

 وقتی از آقایان می پرسیم که دوست دارند خانم ها چه چیزهایی را در مورد آنها بدانند جواب های مختلفی دریافت می کنیم. بعضی از آن جواب ها را در زیر آورده ایم که می خوانید:

 

· ما به لباسمان اهمیت می دهیم. وقتی به ما توصیه ای در مورد مد و نحوه لباس پوشیدن می دهید ما قدردانی می کنیم. به ما بگویید چه بپوشیم و برایمان چیزی که دوست دارید بخرید، ما شکایتی نمی کنیم.

 

· وقتی می گویید: "از کدوم خیابون می ری؟" می دانیم که منظورتان این است که "چرا داری از این مسیر می ری؟"

 

· ته دلمان از اینکه انقدر خوب هستید که دیگران هم متوجه آن می شوند خوشحالیم.

 

· دوست داریم که هر چند وقت یک بار صندلی تان را به ما بدهید.

 

· خوب است که وقتی نوبت اسباب کشی می رسد به ما کمک کنید.

 

· وقتی تیم محبوبمان می بازد دوست داریم کمی به ما زمان بدهید تا این اندوه را سپری کنیم.

 


· از اینکه به خودتان برسید خوشمان می آید. زیادی لاغر بودن هم خوب نیست.

 

· ما نمی توانیم ذهن دیگران را بخوانیم، ولی خیلی چیزها را درک می کنیم. خوب می فهمیم که چه چیزی شما را اذیت می کند، فقط باید به ما بگویید که قضیه چیست.

 

· ما هم به نظافت اهمیت می دهیم، فقط شما نیستید که نگران این چیزها هستید.

 

 

 

· فقط بدین دلیل تیشرتی چند لکه یا پارگی کوچک دارد دلیل نمی شود که کهنه و بی مصرف شده باشد. آن تیشرت داستان هایی دارد. پس آن را دستمال نکنید یا دور نیندازید.

 

· قبل از تغییر دکوراسیون نظر ما را هم بپرسید. ما هم در همین خانه زندگی می کنیم.

رویا بازدید : 1021 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ارضاء شدن همزمان زن و مرد


ارضاء شدن همزمان زن و
 مرد
ارضاء شدن همزمان زن و مرد

 

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد.

 

 

 

در اين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي‌رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته‌اش خواهد كرد.

 

 

 

او نياز دارد، بدون هيچ بازداري يا كنترلي، آزادانه به رابطه جنسی بپردازد تا ارگاسم به سراغش آيد. وقت ارگاسم براي او همان زماني است كه رخ مي‌دهد. پس، مرد مي‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد يا حتي نحوه‌ي بهتر آن اين است كه مي‌تواند كمي صبر كند.

 

به اين نكته‌ي مهم نيز توجه داشته باشيد: رسيدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هر دو را چنان جذب لذت شديد خود مي‌كند كه شراكت و توجه به عواطف ديگري برايشان به ناگاه از دست مي‌رود و خاصه‌ي اصيل عشق، يعني انس و الفت، در ميانشان ناپديد مي‌شود.

 

 

 

لحظه‌اي زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ي ديگر، هيچ برجا نمانده. مرد هم، فرقي ندارد، آن زمان كه ارگاسم را تجربه مي‌كند لذت زن را از خاطر مي‌برد. او، كه تا پيش از رسيدن به ارگاسم، همه‌ي حواسش متوجه‌ي لذت رو به افزايش زن بوده، آناً چنان مي‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود مي‌شود كه جايي برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقي نمي‌ماند.

 


 

 

 

 

ارگاسم داشتن همزمان مرد و زن مي‌تواند باعث رضايت‌بخشي كمتري شود.

 

اگر مرد مسئوليت كنترل خود را به عهده بگيرد،‌اين امكان براي زن به وجود مي‌آيد كه از كنترل خارج شود و به پيش رود. از اين راه، ‌مرد توجه‌اش را به زن حفظ كرده و مي‌توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن اين امكان رامي‌يابد كه با توجه‌ي كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در اين صورت،‌ مثل اين است كه هر دوي آن‌ها به جاي يك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

 

 

 

اما، اين كه ‌مرد بخواهد لذت كامل خود را مقدم بر زن تجربه كند،‌چه اشكالي دارد؟ ‌او با اين روش زن را از شكل‌گيري آرام خواهشش دور مي‌كند و چنانچه علي‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگيختگي كامل در شرايطي نيست كه قادر باشد ارگاسم او را به خوبي احساس كند.

 

 

 

پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسی دوقطبي به زن فرصت آن را مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد. حال،‌ اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف كرده، ‌زن احساس رضايت كافي خواهد كرد.

 

 

 

پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسی دو قطبي به زن فرصت آن را مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

 

 

 

فوايد اضافي رابطه جنسی دوقطبي

 

از فوايد رابطه جنسی دو قطبي احساس محق بودن زن براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن است. وقتي مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسيد،‌ طبيعت زن به زن مي‌گويد حالا نوبت توست. بدون اين احساس حق داشتن، براي بعضي از زنان رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن بسيار دشوار است.

 

 

 

بسياري از زنان بخشش را به راحتي انجام مي‌دهند؛ ولي وقتي نوبت دريافت كردن مي‌رسد، برايشان همه‌چيز خيلي سخت مي‌شود. زن به هنگام رابطه جنسی ممكن است چنان نگران يا در فكر نيازهاي شريك جنسي‌اش باشد كه به خود اجازه ندهد به نيازهاي خودش نيز توجه كند. چنين گرايشي مي‌تواند كاملاً ناخودآگاه باشد.

 

 

 

 

 

ارضاء شدن همزمان

 

 

 

 

 

 

 

يك بار حين شرح اين نكته در يكي از سمينارهايم، زني كه معلوم بود شديداً به هيجان آمده تقريباً فرياد زد: «اوه، باور كردني نيست! دليش بايد همين باشد.» هر كسي مي‌توانست بفهمد او دچار درك آني و شگفتي‌آوري شده است. سخنراني را قطع كردم و موضوع را از او پرسيدم. ماجرا را چنين برايمان شرح داد:

 

همين الان فهميدم چرا فقط يك بار در زندگي‌ام ارگاسم داشته‌ام. زني چهل و دو ساله‌ام و سال‌ها از زندگي مشتركم مي‌گذرد، ولي فقط يك بار آن هم طي تجربه‌اي خاص به ارگاسم رسيدم. حدود شش سال از آن موقع مي‌‌گذرد. هميشه فكر مي‌كردم دليلش چه بوده، ‌ولي به نتيجه‌اي نمي‌رسيدم تا امروز.

 

 

 

راستش را بخواهيد حدود شش سال پيش در يكي از روزها وقتي همسرم خواهان رابطه جنسی شد، ‌من شرايط روحي مساعدي نداشتم. فكر مي‌كردم در رابطه‌مان به اندازه‌ي كافي ايثار كرده‌‌ام،‌ اما اثري از هيچ تجربه‌ي باشكوهي نمي‌ديدم. بالاخره، پس از اصرار زياد همسرم رابطه را پذيرفتم؛‌ منتها تصميم گرفتم فقط دريافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم.

 

برايم همه كاري كرد؛ ‌و من برخلاف هميشه، هيچ كاري برايش نكردم. با خودم گفتم اين بار مال من است. واقعاً‌ نيز لحظات خوشي را گذارندم. حالا مي‌فهمم چرا در این رابطه ارضا شدم و ارگاسم داشتم. در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. براي اولين بار به خودم توجه كردم و همين هم موثر واقع شد. جالب اين كه هيچ كاري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي‌ام انجام ندادم، ولي او هم راضي و خشنود بود.

 

 

 

همان طور كه مثال بالا نشان مي‌دهد،‌وقتي زن بتواند كاملاً‌ دريافت كننده باشد،‌ مي‌تواند واقعاً ‌از رابطه جنسی لذت ببرد. رابطه جنسی دو قطبي راهي براي زن مي‌گشايد تا زماني براي پذيرش و زماني براي دريافت داشته باشد. پس از آن كه آشكارا لذت مي‌بخشد، اين حق را براي خويش مي‌بيند كه به قطب لذت بردن تغيير مكان دهد. با درك دو جانبه‌ي رابطه جنسی دو قطبي و علامت دادن واضح مبني بر اين كه مرحله‌ي دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش كامل‌تري مي‌آسايد و از شكل‌گيري تدريجي كاميابي جنسي‌اش لذت مي‌برد.

 

 

 

وقتي مرد خود را كنترل مي‌كند

 

مرد آگاهانه خود را كنترل مي‌كند تا قبل از زن به مرحله ارضا شدن و ارگاسم نرسد. اين يعني فرصت خوبي براي زن تا لذت بيشتري از رابطه جنسی ببرد. مرد با پذيرش مسئوليت، زن را از دلواپسي نجات مي‌دهد و به او اين احساس را مي‌بخشد كه فرصت دارد و نيازي نيست براي ارگاسم داشتن و ارضا شدن قبل از مرد عجله كند.

 

 

 

خوب، هرچه اطمينان زن به مرد بيشتر باشد و مطمئن‌تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمي‌رسد با آرامش بيشتري مي‌آسايد و خود را به دستان وي مي‌سپارد. اين خوب است. توجه داريد كه مزيت ديگري براي رابطه جنسی دو قطبي است.

 

مرحله‌ي اول شروع مي‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خود را مي‌برد. بعد، مرحله‌ي دوم فرا مي‌رسد. زن مي‌داند بقيه‌ي وقت به او تعلق دارد و مرد مي‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خيال راحت خود را رها مي‌كند.

 

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نيست قبل از او ارضا شود، راحت‌تر مي‌آسايد و رهاتر خواهد بود.

 

 

 

البته احساسات مسير يكنواختي را طي نمي‌كنند. گاه مرد نياز شديدي احساس مي‌كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنين مواقعي، نبايد بگذارد آتشش بيشتر تحريك شود. عمل درست خلاصي از تحريك و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام مي‌‌گيرد:

 

ابتدا بايد قبل از آن كه دير شود با كنار كشيدن، مانع تحريك بيشتر خود شود. سپس بايد شروع به افزايش برانگيختگي زن كند. تحريك زن و رشد لذت او به مرد فرصت مي‌دهد كنترلش را بازيابد.

 

 

 

اتفاق ديگري كه گاه در طي رابطه جنسی مي‌افتد، خواست زن براي ارگاسم قبل از مقاربت است. اين خواسته روند زير را مي‌طلبد: مرد در مرحله‌ي اول تحريك مي‌شود؛ سپس زن را به ارگاسم مي‌رساند؛ آنگاه به مقاربت مي‌پردازد و مرد نيز ارگاسم را تجربه مي‌كند. دخول بعد از رسيدن زن به ارگاسم، موجب پذيرفته شدن عالي مرد مي‌شود.
رویا بازدید : 659 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

علت خارش پس از رابطه ‌زناشویی چیست؟


علت خارش پس از 
رابطه ‌زناشویی چیست؟

 

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود.سوال: اگر بعد از رابطه ‌جنسی دچار سوزش و خارش در ناحیه واژن می‌شوم، یعنی چه مشکلی دارم؟

 

 

 

 

 

پاسخ: ازآنجاکه این علائم تاثیرات طبیعی رابطه‌ جنسی نیستند، می‌توانند نشانه این باشد که مشکلی در ناحیه واژن شما وجود دارد.

 

 

 

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود، مخصوصاً بسیاری از عفونت‌ها که البته همه آنها با رابطه‌ جنسی در ارتباط نیستند. در زیر به برخی از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

 


• عفونت قارچی:

 

 

 

خارش و سوزش دو نشانه از نشانه‌ های بسیار زیاد عفونت قارچی هستند که کاندیدیاز نیز نامیده می‌شود و بسیار متداول است. علائم دیگر عبارتند از ترشحات غلیظ و سفید رنگ کشک مانند و تورم لب‌های واژن. عفونت قارچی گاهی ممکن است از طریق رابطه‌ جنسی سرایت کند، اما نه همیشه، زیرا دخترهایی که رابطه‌ جنسی ندارند هم ممکن است دچار عفونت قارچی شوند. اگر تصور می‌کنید دچار عفونت قارچی شده‌اید اما تابحال این مشکل را نداشته‌اید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. آنهایی که مکرراً دچار عفونت قارچی می‌شوند از داروهای بدون نسخه موجود در داروخانه‌ها که کرم‌های ضدقارچ هستند یا از درمان‌‌های شیاف واژن استفاده می‌کنند.

 

 

 

یک انگل تک‌سلولی که می‌تواند در غده پروستات مردها نیز زندگی کند می‌تواند موجب بروز ترشحات کف ‌مانند زرد-سبز رنگ و همچنین خارش شود. این مشکل با داروهای بدون نسخه قابل درمان نیست و نیاز است به پزشک مراجعه کنید.

 

 

 

• واژینیت:

 

 

 

به معنای التهاب واژن است. واژینیت درنتیجه رابطه‌ جنسی یا هر عامل دیگری که توازن عادی واژن را که حاوی باکتری‌هایی که به تمیز کردن واژن و حفظ رطوبت عادی آن کمک می‌کند، اخلال ایجاد می‌کند.

 

 

 

• سوزش واژن:

 

 

 

عوامل مربوط به رابطه‌ جنسی که ممکن است موجب سوزش و خارش واژن شوند شامل استفاده از کرم‌ها و ژل‌های اسپرم‌کش یا سایر وسایل جلوگیری از بارداری است. همچنین خانم‌های یائسه، که سطح پایین استروژن در بدنشان گاهی موجب خشک شدن رطوبت واژن‌شان می‌شود، رابطه‌ جنسی برایشان ناراحت‌کننده خواهد بود. کرم‌های واژن که بدون نسخه از داروخانه قابل تهیه هستند و می‌توانند رطوبت واژن را حین رابطه‌ جنسی افزایش دهند، برای این مشکل مفید هستند.

 

 

 

• واکنش‌های حساسیتی:

 

 

 

این مشکل که نسبت به عفونت تداول کمتری دارد نیز می‌تواند موجب خارش و سوزش واژن بعد از رابطه‌ جنسی شود. خانم‌ها ممکن است گاهی نسبت به مایع منی مرد آلرژی داشته باشند. تشخیص آلرژی‌های مایع‌ منی بخاطر علائم بسیار شخصی که دارند و ممکن است خانم‌ها با پزشک خود درمیان نگذارند، بسیار دشوار است. بعد از تشخیص عفونت، خانم‌هایی که متوجه می‌شوند دچار آلرژی به مایع‌ منی هستند، ممکن است از همسر خود درخواست کنند که از کاندوم استفاده کند. اگر بعد از استفاده از کاندوم علائم قبلی از بین رفت، احتمالاً مشکل حساسیت بوده است.

 

 

 

خودِ کاندوم نیز ممکن است موجب خارش و سوزش واژن در خانم‌هایی شود که به لاتکس، پلاستیکی که برای ساخت کاندوم‌ها استفاده می‌شود، حساسیت داشته باشند. افرادیکه به لاتکس حساسیت دارند، معمولاً با قرار گرفتن در معرض آن پی به حساسیت خود می‌برند. ازآنجاکه حساسیت به لاتکس مسئله‌ای کاملاً جدی است، که حتی ممکن است علائم کشنده و بسیار پرخطری مثل ایجاد مشکل تنفسی داشته باشد، به خانم‌هایی که این مشکل را دارند توصیه می‌شود از کاندوم‌های بدون لاتکس یا وسایل جلوگیری دیگر استفاده کنند.
رویا بازدید : 898 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد


دلیل ارتباط زنان
 متاهل با پسران مجرد

 

متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

 

 

 

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

 

 

 

 

 

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

 


زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.

 

 

 

 

 

 

 

۲- گذشته بی‌بندوبار زن

 

 

 

 

 

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته‌اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در‌‌ همان چارچوب به روابط خود ادامه می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

۳- احساس تنهایی کردن

 

 

 

 

 

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی‌که می‌خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می‌بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند برای آن‌ها وقت بگذارد گرایش پیدا می‌کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

 

 

 

 

 

 

 

۴- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

 

 

 

 

 

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی‌های طرفین می‌تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه‌ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می‌توانند در خیانتهای زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم‌های خانواده شکسته می‌شود و افراد پایبند چارچوب‌های اخلاقی نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

۵- دوران مجردی محدود

 

 

 

 

 

برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته‌اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌ای با هم دارند. این افراد چون می‌خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می‌اورند. شرکت درپارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می‌توانند انگیزه خیانت را زیاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

۶- مشکلات اقتصادی

 

 

 

 

 

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی که در جامعه است، البته مسئله اقتصادی به تنهایی عامل خیانت زنانه نیست. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چارچوب‌های اخلاقی باشد؛ امکان ندارد با هر تحریک، وضعیت معیشتی کنار بیایند؛ اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فرا‌تر از چارچوب خانواده رو می‌آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

در این زمینه تعداد زنانی که به دلیل فقر مادی به ارتباط با جنس مخالف رو می‌آورند بسیار کم است. اما وقتی زن به دلیل اینکه همسرش معتاد بوده و یا بیکار و مریض است خیانت می‌کند در واقع «فحشا» است؛ یعنی زن خودفروشی می‌کند تا نیازهای مالی خود را تامین کند.

 

 

 

 

 

 

 

۷- تنوع طلبی

 

 

 

 

 

علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بار‌ها و بار‌ها ازدواج کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه‌ها را در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روان‌شناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلالات شخصیتی داردو یا خیر. ممکن است درگیر روابط چندگانه شوند و زیاد وفادار نباشد، برخی از افراد شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و برای حفظ حریم خانواده بیشتر خانواده‌ها باید آموزش ببینند. آموزش‌هایی از طریق رسانه‌های گروهی، تلویزیون، رادیو و... باید صورت گیرد و این افراد باید متوجه شوند که چنین مسائلی چقدر می‌تواند هم در آینده خود و هم آینده فرزندان، آسیب جدی وارد کند.
رویا بازدید : 775 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی


راهنمای پیش 
‌نوازی در رابطه ‌جنسی

 

راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی

 

یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش عمده هیجان و شور رابطه‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌جنسی انجام شود، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.

 

وقتی به آن فکر کنید، پیش‌نوازی دو نوع دارد- پیش‌نوازی جسمی و پیش‌نوازی احساسي. تقریباً همه با پیش‌نوازی جسمی آشنایی دارند که شامل بغل کردن، بوسیدن، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی و از این قبیل می‌شود.  اما وقتی به پیش‌نوازی احساسی می‌رسد، اکثر افراد حتی نمی‌دانند که این وجود دارد چه برسد به اینکه چطور از آن برای بهبود تجربه جنسی استفاده کنند.

 

چرا پیش ‌نوازی تا این اندازه اهمیت دارد؟

 


 

 

پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. نه تنها پیش‌نوازی شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. اما اگر ندانید چه باید بکنید، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرد.

 

بایدها و نبایدها

 

پیش‌نوازی یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و نباید انجام دهید. اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم.

 

خیلی خشن رفتار نکنید. همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید. پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید اینکار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید.

 

حرکات تکراری. اینکه بخواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.

 

نداشتن اعتمادبه‌نفس. اگر شجاعت لازم برای امتحان کردن کارهای جدید را نداشته باشید، موفق نخواهید شد. پیش‌نوازی فقط آزمایش و خطاست. سعی کنید راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از همسرتان نظر بخواهید.

 

در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید. گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید. دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.

 

نوک سینه‌هایش را نچرخانید. به هیچوجه نباید اینکار را انجام دهید. این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است.

 

کلیتوریس را فراموش نکنید. ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، تحریک کلیتوریس است. پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.

 

من آنطور می‌خواهم! زنان موجوداتی احساساتی هستند که باید آنها را از نظر احساسی و روانی نیز تحریک کنید. به همین دلیل است که پیش‌نوازی یک باید است. برای اینکه مطمئن شوید همسرتان از پیش‌نوازی لذت ببرد، چند نکته برایتان آورده‌ایم.

 

 

 

حرف بزنید. سعی کنید در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید. اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد. این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.

 

به خاطر داشته باشید که پیش‌نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. پس عجله نکنید.  سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود.
رویا بازدید : 661 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رابطه ناباروری با مصرف قلیان


رابطه ناباروری 
با مصرف قلیان

 

رابطه ناباروری با مصرف قلیان

 

برعکس باورعموم مردم جامعه، ضررها و خطرات سوء مصرف قلیان ده برابر مصرف سیگار است و هرگونه مصرف تنباکو (سیگار، پیپ و قلیان) عوارض خطرناک بسیاری خواهد داشت.

 

مصرف تنباکو بر باروری و عملکرد جنسی مردان اثر مخرب دارد. فرد غیرسیگاری که درمعرض دود سیگار اطرافیان خود هست نیز از خطرات و مضرات سیگار در امان نخواهد بود.

 

مصرف تنباکو از یک سو به قدرت باروری مردان آسیب وارد می نماید و از سویی دیگر بر عملکرد جنسی مردان اثر مخرب و سوئی دارد. دود سیگار و تنباکو سبب بروز نشت وریدی دردستگاه تناسلی مردان می‌شود؛ یعنی استعمال تنباکو و توتون، باعث ایجاد بدترین نوع اختلال جنسی خواهد شد. برعکس باورعموم مردم جامعه، ضررها و خطرات سوء مصرف قلیان ده برابر مصرف سیگار است و هرگونه مصرف تنباکو (سیگار، پیپ و قلیان) عوارض بد و خطرناک بسیاری خواهد داشت.

 


 

 

در دود حاصل از مصرف نیکوتین، تاکنون افزون بر سیصد نوع ماده سمی دیده شده است و عوارض سوء مصرف سیگار بر روی باروری کاملا اثبات شده است. باتوجه به اینکه قلیان حدود ده برابر بیشتر از سیگار باعث واردشدن دود مضر به ریه‌ها می‌شود، مضرات و خطرات استعمال قلیان نیز نسبت به مصرف سیگار بسیار بیشتر و گسترده تر می باشد.

 

یک بررسی دقیق نشان داده است که کیفیت و کمیت اسپرم اشخاصی که به مدت 5 سال، هرروز بیشتر از یک پاکت سیگار مصرف کرده‌اند، دچار اختلال شده است. کمیت اسپرم به معنای تعداد اسپرم می باشد و کیفیت اسپرم به مفهوم حرکت و شکل طبیعی آن است؛ ولی کیفیت اسپرم بسیار مهمتر از کمیت آن است.

 

توصیه می شود بیمارانی که دچار اختلالات جنسی می شوند، روش زندگی (life style) خود را تصحیح و تغییر دهند و درصورت ابتلا به اضافه وزن و چاقی، حتما وزن خود را کاهش دهند و همچنین هرچه سریع تر مصرف سیگار و قلیان را قطع نمایند. چربی خون خود را کنترل کنند و تحرک و فعالیت کافی و ورزش را به زندگی خود اضافه نمایند زیرا دراغلب موارد، به محض تغییر روش زندگی، مشکلات و اختلالات بیمار حل می گردد.

 

اشخاصی که مقدار زیادی دود تنباکو و قلیان استفاده می‌کنند دچار شکستگی در کروموزم های اسپرم ها می‌شوند که باعث ایجاد نوعی ناباروری می‌شود و درصورتی که با روش های لقاح مصنوعی، مرد صاحب فرزند شود، بازهم این اختلال به فرزندانش انتقال می یابد.

 

کسانی که سیگار مصرف می نمایند دو گروه هستند. بعضی سیگارکش فعال و برخی سیگارکش غیرفعال می باشند. در فضایی که فردی سیگار می‌کشد، یک سوم دود ایجاد شده به ریه فرد کناری او که سیگار نمی کشد، منتقل می گردد؛ یعنی اگر فردی سه نخ سیگار بکشد اثرات سیگار در فرد کنار او مانند اثر سوء فردی است که یک سیگار کامل مصرف کرده است.

 

در جاهایی که قلیان به صورت گروهی استفاده می شود، ده ها نفر به صورت همزمان در حال مصرف قلیان هستند و علاوه براینکه دود قلیان خود را مصرف می‌کنند، دود قلیان اطرافیان خود را نیز استنشاق می نمایند. لذا فرد غیرسیگاری که درمعرض دود سیگار اطرافیان خود هست، از خطرات و مضرات سیگار در امان نخواهد بود.
رویا بازدید : 774 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان


روشهایی برای 
تحریک جنسی مناسب شوهرتان

 

روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان

 

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟

 

چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟

 

نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟

 

چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

 

هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

 

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست.

 


 

 

پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال کنید.

 

به خودتان متکی باشید

 

فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

 

البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

 

این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

 

 

تنوع، مزه ی زندگی است

 

احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

 

* مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید

 

* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید

 

* عطر خوشبو استفاده کنید

 

* حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .

 

* معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

 

*رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود

 

* با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید ...

 

* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

 

* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .

 

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

 

* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .

 

* فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.

 

* مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد

 

* مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

 

*زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب 

 

 

 

افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود

 

*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

 

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

 

* شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود .

 

وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

 

 

 

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

 

* شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.

 

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.

 

و...هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

 

 

 

اگر همه چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید

 

زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های مناسبی نیستند. درست است که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

 

 

 

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟

 

قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

 

 

 

کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

 

افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن شوید
رویا بازدید : 1008 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

زنی در اتاق خواب همسرم!


زنی در اتاق خواب
 همسرم!

 

مردانشان را با میلی مهار نشده راهی جامعه ای می کنند که گرگان در لباس پری خود را می فروشند ، در حقیقت این کار باز گذاشتن درب اتاقشان به روی زنانیست زاییده شهوت.

 

 

 

* می گوید شوهرش با خانمی رابطه دارد. تقریباً امری مسلم شده است که همچین اتفاقی افتاده است. هرچه می کند همسرش از این کار دست برنداشته و دل از آن زن نمی کند. زندگی شان شده است چیزی شبیه به جهنم! و دغدغه روز و شب این بانو این شده است که چگونه این زن وارد اتاق خواب همسرش شده و او متوجه نشده است!؟!

 


متأسفانه همه مان از این موردها دیده ایم یا حداقل شنیده ایم. مظلوم واقعه هم آن زنیست که همسرش او را طرد کرده و ظالم هم آن خانمی که مرد را اغفال نموده است. طبق روال همیشگی نوشته هایم لطفاً دید عمومی نسبت به اینگونه وقایع را کنار گذارید. بی طرف بنگریم.

 

 

 

 

 

 

 

واقع بینانه که بنگریم، آنکه اغفال شده و به عبارتی از غفلت او سوء استفاده شده مرد نیست بلکه همسر ایشان است. آن زن به عنوان همسر، ناخودآگاه کوتاهی هایی نموده که به مرد جواز این خطا را داده است. کوتاهی در امور زناشویی، رفتار سرد در برخورد با همسر، ابراز نکردن علاقه، ایجاد سوء تفاهم های پی در پی، اهمیت ندادن به عقاید شوهر و گاهی حتی توهین به شعور عاطفی او باعث ترک خانه و جستجوی مأمنی بهتر توسط مرد می گردد. هرچند این ها دلایلی کوچک برای یک خیانت بزرگ است اما واقعیتی است انکار ناپذیر. باید قبول کرد که همه از تربیت صحیح دینی و خانوادگی برخوردار نیستند. همه مردها اهل تزکیه نفس و ... نیستند. مردی که قرار است چرخ اقتصادی زندگی را بچرخاند، در این جامعه هم باشد و در عین حال خطا هم نکند نباید افکارش از امیال دیگر، به وسیله محبت همسرش به او، جدا شود تا بتواند هرچه بهتر هدفش را دنبال کند؟

 

 

 

 

 

 

 

وقتی اینها را کنار هم بگذارید کم کم به یک جامعه ویران می رسید. از یک سو زنانی که در هر جایی که مجال یابند خود را عرضه می کنند و از سویی دیگر مردان سرخورده ای که جویای همچین اراذلی هستند و با این عمل خود به فساد و فروپاشیدگی خانواده خود و دیگران دامن می زنند، و در حقیقت زنان جامعه اند که چنین می کنند. همان زنانی که در خانه می شویند و می پزند و به خود می بالند که لوستر خانه شان (که شاید مرد خانه سالی یکبار هم به آن نگاه نکند) برق می زند از تمیزی، مردانشان را با میلی مهار نشده راهی جامعه ای می کنند که گرگان در لباس پری خود را می فروشند، در حقیقت این کار باز گذاشتن درب اتاقشان به روی زنانیست زاییده شهوت. و مردانی که همیشه از آنها به نام اغفال شده(!!!) یاد می شود، اولین مسیر آسفالت شده با هوس را انتخاب کرده و به سمت تباهی می روند.

 

 

 

 

 

 

 

* در نتیجه به این گره کور می رسیم که زنانی هستند که فقط خانه دار اند و بچه دار، و گاهی همان هم نیستند و شوهرانی که با یک بی محبتی کوچک میل تنوع طلبی شان گل می کند! زنان را باید توصیه کرد به همسرداری، ابراز عشق و هم قدم شدن با همسر در مسیر زندگی و مردان را باید توصیه نمود به خویشتن داری و صبر در برابر ناملایمات. هر دو عضو جامعه را نیز باید هدایت کرد به سمت فرهنگ خانواده اسلامی، الگوپذیری از ائمه، مطالعه در مورد امور زناشویی و سازش با یکدیگر.
رویا بازدید : 681 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی


راز افزایش لذت 
جنسی در رابطه زناشویی

 

راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی

 

رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می‌کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می‌دارد، در مفهوم دو قطبی بدن رابطه جنسی نهفته است...

 

 همان طور که قطب منفی آهن‌ربا قطب مثبت آهن‌ربای دیگر را جذب می‌کند، زوج به هنگام پرداختن به رابطه جنسی با نشان دادن قطبیت مخالف هم، باعث افزایش جذابیت،‌ خواهش و لذت جنسی می‌شوند.

 

در رابطه جنسی، دو قطب مخالف وجود دارد:‌ لذت بخشیدن و لذت بردن،‌ وقتی یکی لذت می‌بخشد و دیگری لذت می‌برد، لذت جنسی به سادگی ایجاد می‌شود. در رابطه جنسی دو قطبی، طرفین به نوبت و به طور آگاهانه در قطب‌های مخالف جابه‌جا می‌شوند تا خواهش و لذت را به اوج برسانند. در حالی که یکی لذت می‌دهد، دیگری لذت می‌برد؛ و سپس چرخه‌ عوض می‌شود: اولی باز می‌ایستد تا دومی لذت دریافت کند.

 

این رابطه دو مرحله دارد:‌ ابتدا مرد دریافت می‌کند و زن می‌بخشد؛ سپس مرد به لذت دادن و برآوردن نیازهای زن می‌پردازد و زن توجه‌اش را به بهره‌بردن معطوف می‌کند.

 

در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی،‌ مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت،‌ زن در قطب مخالف به سر برده،‌ به فکر تحریک مرد است و انتظار تحریک شدن ندارد.

 


اما، در مرحله‌ی دوم، نوبت به زن می‌رسد که دریافت کند و مرد لذت ببخشد. زن هر آنچه می‌توانسته برای لذت دادن به مرد صرف کرده و حال زمان آن است که لذت ببرد. به این طریق،‌ هر دو آنچه را که می‌خواهند به دست می‌آورند.

 

ابداع رابطه جنسی به صورت دو قطبی

 

مرد دوست ندارد همیشه بدون هیچ چشم‌داشتی وقت طولانی‌ای را صرف پیش نوازش شریک جنسی‌اش کند تا او را به ارگاسم برساند.

 

اگر مرد علاقه‌ به پیش نوازش همیشگی ندارد، به دلیل اهمیت ندان به لذت زن نیست،‌ بلکه بنا به شرایطی است که خود او دارد. تفاوت زمانی میان تحریک‌پذیری مرد با زن در برخی موارد مسئله‌‌ساز است.

 

مر با توجه به خود و بدون پیش‌نوازش زن، باعث ایجاد مقاومت در زن می‌شود. انتظارهای طولانی نیز مرد را مستأصل می‌کند. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، انرژی کافی برای برآوردن نیاز زن نخواهد داشت. بنابراین، در فقدان مطلوبیت، مرد علاقه به نزدیکی را از دست می‌دهد؛ زیرا دیگر حاضر نیست آن زمان طولانی را صرف کند. به او حق هم باید داد. در انتهای یک روز کاری پرمشغله، گاه واقعاً خسته و بی‌حوصله می‌شود. فکر این که باید تمام آن پیش‌نوازش‌ها را انجام دهد، به راستی مأیوس کننده و از تحرک اندازنده است.

 

البته آن طرف قضیه، برای زن نیز شرایط مشابه‌ای وجود دارد. زن نسبت به نزدیکی سرد می‌شود، زیرا وقتی مرد می‌کوشد سریع به او ارگاسم دهد، مایل نیست با واکنش مثبت نداشتن مرد را مستأصل کند. به این علت، لذت رابطه جنسی برایش کاهش می‌یابد و او علاقه‌اش را از دست می‌دهد. در واقع، رابطه جنسی وقتی خوشایند است که زن خود را ناگزیر به برانگیخته شدن فوری نبیند. او هیچگاه به درستی نمی‌داند چقدر طول خواهد کشید و یا این بار رخ خواهد داد یا نه.

 

رابطه جنسی دو قطبی راه حل مشکل را به دست می‌دهد و (همان طور که خواهید دید) مزایای بسیار دیگری نیز دارد. مرد به جای انتظار کشیدن و احساس حرمان کردن، می‌تواند ابتدا به کار خود بپردازد و هرکاری که موجب برانگیختنش می‌شود انجام دهد. سپس وقتی به آستانه‌ی ارگاسم رسید، وقتش رسیده متوقف شود و شروع به تحریک همسرش کند. در این مواقع،‌ همه‌ی پیش‌نوازش‌هایی که زن نیاز دارد به او می‌دهد تا او ارگاسم را تجربه کند. آنگاه خود نیز به ارگاسم می‌رسد.

 

غالباً رابطه جنسی دو قطبی با تحریک مرد و رشد خواهشش برای رهایی شروع می‌شود و زن فقط از تحریک مرد و دیدن برانگیختگی او لذت می‌برد.

 

زن همانند مرد تحریک نمی‌شود. هدف هم این نیست. او صرفاً شوهر را تحریک می‌کند. برای این منظور نیز می‌تواند به نوازش یا در آغوش گرفتن مرد بپردازد یا از شیوه‌های دیگری استفاده کند. تمام کارها برای ایجاد برانگیختگی در مرد است. در این زمان، مرد در حال دریافت کردن و لذت بردن است و زن در حال لذت بخشیدن به اوست.

 

بعد از حدود پنج دقیقه،‌ مرد که به اوج نزدیک شده و در مرزهای ارگاسم به سر می‌برد، علامتی به زن می‌دهد تا از تحریک بیشتر او باز ایستد.

 

مرد آمادگی یافته تمام لذتی را که از زن برده به او بدهد. همچنان که مرد به آهستگی تحریک را شروع می‌کند، ‌زن می‌تواند بیاساید و به لذت بردن و احساس کردن بدن خویش بپردازد. این را به یاد بسپارید، مرد دو تا سه دقیقه برای برانگیخته شدن نیاز دارد، اما زن ده برابرش را می‌خواهد.

 

از نظر علمی مرد دو تا سه دقیقه بیشتر برای برانگیختگی و به ارگاسم رسیدن نیاز ندارد، ولی باید به خود یادآور شود زن به ده برابر آن، یعنی بیست تا سی‌ دقیقه وقت نیاز دارد.

 

عوض کردن قطب‌ها

 

در دفعات اول، برای مرد متوقف شدن،‌ عوض کردن قطب‌ها و به مرحله‌ی دوم رفتن بسیار سخت به نظر می‌رسد. به خصوص، هنگامی که در مرحله‌ی اول به مقاربت پرداخته باشند، ممکن است به شدت تحریک شده باشد. خوشبختانه مرد نسبت به نیازهای همسرش بسیار حساس است و وقتی حس کند زن برای تحریک شدن و رسیدن به ارگاسم نیازمند خودداری اوست؛ کنترل مورد نیاز را بر خود اعمال می‌کند.

 

بیولوژی متفاوت زنان و مردان باعث می‌شود بعد از ارگاسم تجارب متفاوتی داشته باشند. برانگیختگی زن بعد از ارگاسم حفظ می‌شود و حتی می‌تواند لذت بیشتری از مقاربت ببرد. در این حالت،‌ هورمون‌های لذت‌بخش زن در سطح بالایی باقی می‌مانند. مرد این گونه نیست. او بلافاصله بعد از ارگاسم برانگیختگی‌اش را از دست می‌دهد و هورمون‌های لذت‌بخشش بی‌درنگ پراکنده و ناپدید می‌شوند. وقتی مرد کارش تمام شد،‌ تمام شده است.

 

اکنون بهتر می‌توانید بفهمید چرا تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، دیگر انرژی‌ای برایش باقی نمی‌ماند تا زن را سیراب کند؛ اما زن پس از ارگاسم داشتن، چون همچنان برانگیخته است،‌ هم به مرد ارگاسمش را می‌دهد و هم خود از ادامه یافتن مقاربت، لذت بیشتری می‌برد.
رویا بازدید : 556 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نکته درباره کاهش ميل جنسي زنان


7 نکته درباره 
کاهش ميل جنسي زنان

 

7 نکته درباره کاهش ميل جنسي زنان

 

شايع‌ترين شکايت جنسي زناني كه با دفتر من تماس مي‌گيرند، با اين جمله شروع مي‌شود: «ديگر علاقه‌اي به رابطه‌‌زناشويي ندارم.» حتي زنان جوان اين شکايت را بيان مي‌کنند. نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد 40 ميليون نفر از زنان آمريکايي چنين شکايتي دارند اما مشکل چيست؟ آيا اين زنان اين مشکل را با شوهرانشان مطرح کرده‌اند؟...

 

اولين‌باري که اين شکايت را از يکي از مراجعانم شنيدم، حيرت‌زده شدم. صداي گوينده طنيني بسيار نوميدانه داشت، گويي آن زن به مشکلي دائمي گرفتار شده بود. اما تجربه من در درمان هزاران زوج نشان داده است که مي‌توان علت کاهش ميل‌جنسي زنان را شناخت و به زن و شوهرها کمک کرد بر اين مشکل غلبه کنند.

 

اولين گام در درمان کاهش ميل‌جنسي اين است که ريشه آن را بشناسيم. آيا کاهش ميل زن علتي دروني دارد؟ آيا به اشکال تصوير ذهني‌اش از خودش (خودانگاره‌اش) مربوط مي‌شود؟ يا اينکه ريشه مشکل را بايد در سابقه روابط‌زناشويي زوج جستجو کرد؟

 

آيا روابط‌زناشويي زن و شوهر قرباني «جنگ قدرت» ميان آنها شده است؟ آيا مشکلي فيزيولوژيک باعث درد و خشکي دستگاه تناسلي زن شده است؟ يا مشکلي عميق‌تر در ناخودآگاه زن را درگير کرده است که ناشي از شرم يا آسيب‌هاي رواني يا محيط خانواد‌ه‌اي است که زن در آن تربيت ‌شده است؟

 

معمولا يکي دو جلسه درماني نخست به تعيين زمان شروع کاهش ميل‌جنسي و يافتن علت آن مي‌گذرد. آشنايي با سوال‌هايي که من در اين جلسه‌ها مي‌پرسم، به شما نيز کمک خواهدکرد تا اگر مشکل مشابهي داريد، موقعيت خود را تجزيه و تحليل كنيد: هريک از اين پرسش‌ها به يک حوزه معين مربوط به اختلال جنسي مي‌پردازد. در بسياري از زنان ممکن است در چند حوزه اختلال وجود داشته باشد.

 


 

 

1. اوج

 

آيا به ارگاسم (اوج لذت جنسي) مي‌رسيد؟ براي خانمي که تجربه ارگاسم ندارد يا به اصطلاح دچار «آنورگاسمي» است، بر اهميت اين موضوع تاکيد بسياري مي‌شود.

 

روابط‌زناشويي به لذت، احساس، اشتياق و رهايي نياز دارد. يقينا زنان از رابطه‌زناشويي فقط رسيدن به اوج‌لذت يا ارگاسم را نمي‌خواهند اما بدون رسيدن به چنين اوجي، ميل‌جنسي‌شان کاهش مي‌يابد و روند تحريک‌ شدنشان کندتر خواهدشد زيرا بدن «عاقل» است. بدن مي‌گويد: «چرا خودم را براي صعود به کوهي به زحمت بيندازم که در قله‌اش براي من چيزي وجود ندارد؟»

 

پزشک متخصص به زوج ياد مي‌دهد چقدر طول مي‌کشد تا زني که ارگاسم را تجربه نکرده است، به اين اوج برسد و چه کارهايي براي رسيدن به اين اوج بايد انجام داد و از چه وسايلي استفاده كرد.

 

2. درد

 

آيا هنگام انجام روابط‌زناشويي احساس درد مي‌کنيد؟ خشکي، درد هنگام آميزش، گرفتگي عضلات واژن، درد هنگام تحريک‌شدن، درد کليتوريس و دردهاي پس از درمان سرطان مي‌توانند رابطه‌زناشويي را مختل کنند. در طول سال‌هاي کارم از مشاهده زنان فراواني که مي‌گفتند هنگام رابطه زناشويي‌شان از شدت درد دندان‌هايشان را به هم مي‌فشارند، شگفت‌زده شده‌ام.

 

در اغلب موارد يک علت فيزيولوژيک براي احساس درد وجود دارد و زن بايد تحت‌نظر متخصص زنان يا گاهي فيزيوتراپيست درمان شود. پس از درمان علت فيزيولوژيک درد، درمانگر جنسي به همسران کمک خواهد کرد دوباره چرخ روابط جنسي را به حرکت درآورند.

 

اگر علت درد هنگام برقراري روابط‌زناشويي علايم يائسگي باشد، مي‌توان با هورمون‌ها يا درمان‌هاي طبيعي آنها را برطرف کرد و مانع قطع روابط جنسي زوج شد.

 

شايع‌ترين تشخيص‌هايي که در اين موارد داده مي‌شوند عبارتند از: واژينيسموس (گرفتگي عضلات مجراي بيروني واژن)، وستيبوليت (درد در ورودي واژن و اغلب در قوس کفي آن)، ديس‌پارونيا (درد هنگام روابط‌زناشويي)، تقريبا همه اين مشكلات قابل‌حل يا ‌بهبود هستند. لازم نيست حتي يک روز ديگر به تحمل درد ادامه دهيد. به پزشک متخصص دردهاي لگني و درمانگر جنسي مراجعه کنيد.

 

3. تخيل

 

در «يک ماه» چند‌بار به روابط‌زناشويي‌تان فکر مي‌کنيد؟ افکار زنان درباره روابط‌زناشويي ممکن است از لذت ساده در آغوش‌گرفتن صبحگاهي شوهر پيش از رفتن به سر کار تا شنيدن يک ترانه عاشقانه که احساسات مثبت يا حتي احساسات قبلي‌شان را در آنها برانگيزد، متفاوت باشد.

 

براي زناني که دچار کمبود ميل‌جنسي هستند، همه اين انواع احساسات مثبت سودمند است. حتي اگر كسي در پاسخ به پرسش اول اين بخش، پاسخ بدهد «دو‌ بار در ماه»، به حل مشکل زن اميدوار مي‌شوم و مي‌دانم که مي‌توانم روابط‌زناشويي زوج را به مسير طبيعي بازگردانم.

 

با تشويق زن به اينكه با همسرش بر حداقل يکي از اين افکار مثبت متمرکز شوند و اجازه دهد ميلي پذيرنده در او ايجاد شود که آغازگر رابطه باشد. سرانجام زماني مي‌رسد که مرد مي‌تواند تمايل همسرش را احساس کند و به‌تدريج شمار اين موارد افزايش مي‌يابد و گرماي روابط‌زناشويي بازمي‌گردد.

 

اگر پاسخ زن «صفر» باشد، من بر احساس‌هاي منفي او درباره روابط‌زناشويي مانند اينکه «اميدوارم امشب خبري از رابطه‌زناشويي نباشد» متمرکز مي‌شوم. وجود اين احساسات منفي بيانگر آن است که فرد به موضوع آگاهي دارد. اگر زن اصولا اجازه ندهد افکار مربوط به روابط‌زناشويي به ذهنش راه يابد، لازم است عميق‌تر به بررسي رواني او پرداخت تا علت بي‌ميلي او را دريافت.

 

4. رابطه

 

آيا همسرتان به شما احترام مي‌گذارد؟ به حرف‌هاي شما گوش مي‌دهد؟ ‌بار امور زندگي به‌طور منصفانه‌اي بين شما تقسيم شده است؟

 

پرسيدن چنين سوال‌هايي از زن اطلاعات بيشتري در اختيار درمانگر مي‌گذارد تا اينکه فقط از او سوال كند از ازدواجش راضي است يا نه و يک پاسخ ساده دفاعي بشنود.

 

کيفيت ارتباط ميان دو همسر نقش مهمي در كاهش ميل‌جنسي زن دارد. در بيشتر زنان «پيوند عاطفي»، اساس تداوم تمايل جنسي است بنابراين او و همسرش بايد بياموزند که چگونه رفتارهايشان را به شيوه‌اي تغيير دهند که رابطه‌‌زناشويي‌شان از بند «جنگ قدرت» رها شود.

 

سوال‌هاي ديگري که بايد از زن پرسيد اينهاست: آيا همسرش برايش جذابيت دارد و نظرش درباره جذابيت خودش براي همسرش چيست؟ آيا از همسرش مي‌ترسد؛ آيا همسرش آدم بدخلقي است؟ از چه وقتي کاهش برانگيختگي جنسي‌اش شروع شد؟ پس از ماه‌عسل؟ پس از به دنيا آمدن بچه‌ها؟ پس از يائسگي يا بالا رفتن سن؟ آيا مشكل بي‌وفايي مطرح بوده است؟

 

5. فيزيولوژي

 

آيا مشکلات خلقي بر تمايل جنسي شما تاثير مي‌گذارد؟ افسرده يا مضطرب هستيد؟ براي درمان اختلال‌هاي خلقي مانند افسردگي داروهايي مانند فلوکستين که ممکن است ميل‌جنسي را مهار کنند، مصرف مي‌کنيد؟

 

آيا قرص ضدبارداري خوراکي مصرف مي‌کنيد؟ قرص‌هاي ضدبارداري خوراکي شهرت بدي در کاستن از ميل‌جنسي و خشکي يا دردناکي واژن دارند.

 

آيا ‌بارداري و زايمان بر بدن و واژن شما اثر گذاشته است؟ دچار افسردگي پس از زايمان شده بوديد؟ پس از بچه‌دار شدن هنوز به جذابيت خود توجه داريد؟ تمام توجه شما و شوهرتان به تامين نيازهاي فرزندانشان متمرکز نشده است؟

 

آيا در سن يائسگي هستيد؟ براي تغييرات جنسي‌اي که در اين دوره رخ مي‌دهد، درمان شده‌ايد؟ بسياري از زنان در سن يائسگي علايمي را تجربه مي‌کنند که روابط‌زناشويي آنها را مختل مي‌کند؛ تعريق شبانه که آنها را فرسوده مي‌کند، کاهش توليد هورمون‌ تستوسترون (که در ميل‌جنسي زنان هم نقش دارد) و کاهش استروژن که باعث تغييرات در احساس نياز به رابطه‌زناشويي مي‌شود، خشکي و تحليل‌رفتگي واژن و... زنان در گروه سني 45 تا 60 سال بيشتر از کاهش ميل‌جنسي‌شان شكايت مي‌کنند.

 

آيا به سرطان پستان يا سرطان زنانه ديگري مبتلا بوده‌‌ايد؟ آيا به دليل برداشتن پستان (که نماد زنانه بسيار آشکاري است) براي درمان سرطان، خودانگاره‌تان آسيب ديده است؟ آيا به شما گفته شده است که درمان‌هاي سرطان (شيمي‌درماني، دارودرماني، پرتودرماني) ممکن است بر رابطه جنسي‌تان اثر بگذارد؟

 

آيا شوهرتان به سرطان پروستات مبتلا بوده است؟ او دچار اختلال‌هاي فيزيولوژيک مختل‌کننده کارکرد جنسي است؟

 

6. تحريک

 

آيا رابطه زناشويي برايتان جذابيت دارد؟ رابطه‌زناشويي برايتان مفرح است يا به کاري تکراري، روزمره و ملال‌آور تبديل شده است؟ شما و همسرتان ايده‌هايي براي تنوع دادن به تجربه‌هاي جنسي‌تان داريد؟

 

رفتار همسرتان هنگام رابطه زناشويي چگونه است؟ رابطه‌‌تان چقدر طول مي‌کشد؟ آيا روابط‌‌زناشويي‌‌تان با شوهرتان قبلا تحريک‌کننده‌تر بوده است؟ عملکرد همسرتان خوب نيست؟ تا چه حد درباره شيوه‌هايي که واقعا باعث تحريک شما و رسيدن به ارگاسم مي‌شود، با همسرتان حرف زده‌ايد؟ آيا شما و همسرتان هنگام صحبت درباره نيازهاي‌ جنسي‌تان مهربان و موقع‌شناس هستيد؟

 

7. تعداد

 

چند‌بار در هفته رابطه زناشويي داريد؟ چند‌بار در ماه؟ چند‌بار در سال؟ دانستن پاسخ اين پرسش‌ها و پيوند عاطفي دو همسر بسيارمهم است و اينكه آيا پاسخ زن و مرد به اين پرسش‌ها تفاوت دارد يا يكي است. يک زن دچار کمبود ميل‌جنسي ممکن است بگويد هفته‌اي يک‌بار اما شوهرش پاسخ دهد: «نه، اون هفته‌اي که عادت‌ماهيانه بودي و 9 ماه قبل در هفته‌اي که مادرت به ديدن ما آمده بود» اگر زن و شوهر درباره دفعات برقراري رابطه زناشويي توافق نداشته باشند، يعني رابطه‌شان مختل است.

 

در بسياري از موارد زوج‌ها به من مي‌گويند مساله فقط دفعات رابطه‌زناشويي نيست، بلكه مشاركت زن در رابطه‌ و تمايل او به آن است. گاهي همسر زن انتظارهاي غيرمعقولي درباره دفعات برقراري رابطه‌ زناشويي دارد، در اين موارد ممكن است به اشتباه ميل‌جنسي زن به‌دليل تطبيق نداشتن آن با ميل‌جنسي شوهر، مختل شمرده شود.

 

نمي‌توان براي حل مشکل ميل‌جنسي شديد يک طرف و ميل‌جنسي کم طرف ديگر، به سادگي حد ميانه را گرفت. هنگامي که مساله شمار فعاليت جنسي مطرح است، هر همسر بايد به نيازهاي همسر ديگر توجه و درک عميقي از آن پيدا کند. با اينکه اين پرسش‌ها همه ريشه‌هاي ميل‌جنسي کم را در برنمي‌گيرند، اما اغلب نقطه‌ شروع خوبي براي شروع بحث و يافتن راهي هستند که حل مشکل ممکن است از آن شروع شود.
رویا بازدید : 483 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دلیل مردانه برای سردی روابط جنسی


15 دلیل مردانه برای سردی روابط جنسی

 

گاهی مردان باعث می‌شوند همسرشان نسبت به رابطه با آنها سرد شود و شور و شوق رابطه زناشویی را از دست بدهد.

 

 

 

 

 

گاهی مردان با برخی عادات و اعمالشان باعث می‌شوند همسرشان نسبت به رابطه با آنها سرد شود و شور و شوق رابطه زناشویی را از دست بدهد. اگر شما هم جزو این گروهید، بهتر است در برخی عادات و رفتارهایتان تجدیدنظر کنید. خصوصیات مردانی که از چنین عاداتی رنج می‌برند به شرح زیر است...

 

 

 


 

 

 

 

 

 

* مردانی كه با فیزیولوژی یا عملکرد بدن همسرشان هیچ آشنایی ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه در رابطه زناشویی با همسرشان بسیار خشن رفتار می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه نظافت مناسبی ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه بهداشت شخصی پایینی دارند؛ مثلا دهانشان همیشه بوی بد می‌دهد، ناخن‌هایشان بلند و ناپاک است، بدنشان بوی عرق می‌دهد، پاها و جوراب‌های بدبو و كثیف دارند و...

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه بیش از حد طبیعی به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زنان اهمیت می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه مدام از همسرشان رضایت در یک فعالیت زناشویی را می‌پرسند و به جای اینكه به عشق‌ورزی در رابطه رو بیاورند، صرفا به رضایت جسمی توجه می‌كنند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه خیلی نگران عملكرد و توان زناشویی خود هستند؛ مثلا مدام بر این تصورند كه زودانزالی دارند، آلت تناسلی‌‌شان كوچك است یا چهره جذابی ندارند یا...

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه در رابطه زناشویی، فقط خود را می‌بینند و به همسرشان توجه ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه بلافاصله پس از اتمام فعالیت زناشویی، به لحاظ احساسی و عاطفی از همسرشان دور می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه عادات شخصی ناپسند دارند؛ ‌مانند دست كردن در بینی و...

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه دوست ندارند به همسر خودشان عشق‌ورزی و محبتی نشان بدهند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه اشتغال ذهنی وسواس‌گونه و بیش از حدی به بدن خود دارند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه تندخو و پرخاشگرند و اهل خوش‌رفتاری نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی كه همسرشان را دوست ندارند و نسبت به او هیچ احساسی ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

* مردانی که در رابطه زناشویی خود از فیلم‌های مبتذل الگوبرداری می‌کنند.
رویا بازدید : 538 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آيافقط بايک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بين برود؟


آيافقط بايک بار 
مقاربت پرده بکارت ممکن است از بين برود؟

 

پرده بکارت

 

پرده بکارت ( hymen )که در افراد مختلف با ضخامتها و شکلهای مختلفی مشاهده می شود، ملاک غير قابل اعتمادی برای تشخيص سلامت جنسی دختران است.

 

 

 

محل قرارگیری پرده بکارت

 

پرده بکارت يک چين غشايي نامنظم است که از اپيتليوم شاخی تشکيل شده است درست در مدخل ورودی واژن قرار دارد و در واقع پرده بکارت به منزله درب ورودی واژن است. پرده بکارت در عمق واژن قرار نمی‌گیرد و با استفاده از یک آینه که در دهانه واژن قرار داده شود، با باز نگه داشتن پاها و سایر قسمت‌های اندام ‌جنسی قابل مشاهده است.

 

 

 

انواع پرده بکارت

 

انواع مهم پرده بکارت عبارتند از :۱- پرده بکارت بدون منفذ،۲- پرده بکارت مثلثی،۳- پرده بکارت نوع حلقوی(قابل اتساع و غیرقابل اتساع)،۴- پرده بکارت نوع هلالی،۵- پرده بکارت نوع پل دار(دو تکه)،۶- پرده بکارت نوع غربالی،۷- پرده بکارت نوع زبانه دار،۸- پرده بکارت نوع دندانه دار،۹- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی،۱۰- پرده بکارت بسیار سخت و سفت

 

 

 

شایع ترین نوع پرده بکارت، مثلثی است که در ۵۰ تا ۶۰% دختران دیده می شود.به‌طور کلی، با بالا رفتن سن، پرده بکارت دچار تغییرات مختلفی می‌شود.

 

انواع دیگری از پرده بکارت نیز وجود دارد که نیاز به دخالت جراحی دارند زیرا در عملکرد طبیعی بدن اخلال ایجاد می‌کند. این پرده‌های مشکل‌ساز از قرار زیر هستند:

 


 

 

 

 

- پرده بکارت بسته

 

این نوع پرده بکارت به طور کامل دهانه واژن را می‌بندد و از عبور جریان خون و ترشحات دیگر جلوگیری می‌کند و می‌تواند درنتیجه وجود ناهنجاری‌ در سلول‌های مخاطی پرده بکارت ایجاد شود. این نوع پرده بکارت منجر به جمع شدن و عقب‌گرد خون در واژن و همچنین افزایش حجم شکم و درد در این ناحیه می‌شود. زنانی که چنین پرده‌ای دارند دچار بروز اختلال در دفع و ادرار می‌شوند. وقتی این علائم درکنار هم و فقدان عادت‌ ماهیانه ایجاد شوند، پرده بکارت بسته تشخیص داده می‌شود.

 

بااینکه برخی از این نوع پرده‌ها با بزرگ‌تر شدن دختر و ورود او به نوجوانی کم‌کم قابلیت ارتجاعی بیشتری پیدا کرده و خودبه‌خود کمی باز می‌شوند، برخی از آنها نیز برای باز شدن نیازمند عمل‌جراحی می‌شوند.در این روش یک قسمت کوچکی از پرده برداشته می‌شود تا دریچه‌ای ایجاد شود که عبور خون را به خارج از واژن مقدور می‌کند.اما این عمل نباید روی کودکان انجام شود زیرا استروژن کافی در بدن خود ندارند. باید ابتدا سطح استروژن در بدن از طریق آزمایش سینه که علائمی از بزرگ شدن سینه را نشان می‌دهد، اندازه‌گیری شود.

 

 

 

- پرده بکارت بسته با سوراخ ریز

 

در این نوع پرده بکارت، به نظر می‌رسد که دریچه واژن کاملاً با پرده پوشانده شده است و این نوع پرده معمولاً با پرده بسته اشتباه گرفته می‌شود اما با آزمایش دقیق سوراخی در پرده مشاهده می‌شود که معمولاً بااستفاده از میکروسکوپ قابل مشاهده است. در این وضعیت، مقدار کمی خون قاعدگی می‌تواند از آن عبور کند اما بااینحال این دریچه آنقدر بزرگ نیست که خونریزی را تسهیل کند. این افراد معمولاً بخاطر کند بودن خروج خون از واژن پریودهای طولانی‌تری دارند. زمانی که این زنان از تامپون استفاده می‌کنند دچار درد می‌شوند و بااینکه ممکن است فرد بتواند تامپون بگذارد اما درآوردن آن معمولاً برایش دشوار خواهد بود. رابطه جنسی نیز تجربه‌ای بسیار دردناک خواهد بود زیرا این پرده‌های بکارت طی رابطه پاره می‌شوند.

 

این نوع پرده بکارت به مرور زمان کشیده شده و سوراخ بزرگ‌تر می‌شود. اما برای تسهیل وضعیت در مدت کوتاه نیاز به عمل جراحی است، یک عمل کوتاه و ساده مثل عملی که برای پرده بکارت بسته انجام می‌شود.یک قسمت کوچک از بافت پرده بکارت برداشته شده تا سوراخ بزرگتر شود. این عمل عبور خون را طی قاعدگی آسان‌تر می‌کند.

 

 

 

- پرده بکارت تیغه‌ای یا دوسوراخی

 

در این نوع پرده دسته بافت اضافه‌ای وجود دارد که نه تنها یک سوراخ بلکه دو سوراخ واژن ایجاد می‌کند. زنانی که چنین پرده‌ای دارند موقع استفاده از تامپون اذیت می‌شوند. خونریزی قاعدگی نیز برای عبور از این سوراخ‌های ریز با مشکل مواجه می‌شود. رابطه ‌جنسی نیز برای زنانی که چنین پرده‌هایی دارند، دردناک بوده و با خونریزی طولانی همراه است. برای پاره کردن این نوع پرده بهتر است عمل جراحی انجام شود زیرا پاره کردن توسط خود شخص با ناراحتی و مشکلات دیگر همراه خواهد بود.

 

 

 

این نوع پرده بسیار نادر است و در یک نفر از هر 2000 نفر اتفاق می‌افتد و بیشتر تشخیصات طی دوران نوجوانی و معمولاً تصادفی انجام می‌گیرد. خوشبختانه جراحی پرده بکارت دوسوراخی سریع است و علائم آن نیز به زودی از بین می‌رود. این عمل پرده بکارت حدود 15 دقیقه به طول می‌انجامد و فقط کمی ناراحتی بدون درد به همراه دارد. در این جراحی، نوار بین دو سوراخ بریده می‌شود تا سوراخ بزرگتر شود. بعد از گذشت یک روز، فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود برگردد. بعد از عمل فرد می‌تواند به راحتی از تامپون استفاده کرده و بدون درد و خونریزی رابطه‌ جنسی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاره شدن پرده بکارت

 

پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود و تنها با رابطه‌ جنسی اتفاق نمی‌افتد، گرچه رابطه‌جنسی متداول‌ترین علت پاره شدن پرده بکارت آن است.دختران فعال با ورزش، دوچرخه‌سواری، رقص، پریدن و سایر فعالیت‌های فیزیکی بیشتر درمعرض کشیده شدن پرده بکارت و پاره شدن آن قرار دارند. وارد کردن تامپون نیز می‌تواند موجب کشیده شدن پرده بکارت شود. البته وارد کردن انگشت به داخل واژن با نیروی کافی نیز ممکن است باعث پاره شدن آن شود.

 

 

 

معاينه پرده بکارت

 

خانمها به دليل خصوصيات رواني مايل نيستند براي معاينه ي پرده بکارت خود به پزشک مراجعه کنند و اين در بسياري از موارد موجب افسردگي و ناراحتي هاي روحي در آنها مي گردد.پرده ي بکارت به شکلي است که خود شخص به تنهايي قادر به معاينه نيست و در مواردي که ناشيانه اين عمل انجام گيرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد.توصيه مي شود که براي معاينه ي پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نماييد .18 سالگي سني است که دختر جوان اولين چک آپ خودش را بايد پيش يک پزشک يا ماما انجام بدهد.

 

 

 

آیا امکان ترميم ، شبيه سازي پرده بکارت وجود دراد ؟

 

هايمنورافي (Hymenorraphy) هايمنوپلاستي ( Hymenoplasty) يا بازسازي پرده بکارت با عمل جراحي، جرياني است که طي آن بقاياي اين پرده که بر اثر آميزش و يا هر دليل ديگري از بين رفته، با قرار دادن کپسولي ژلاتيني که حاوي ماده اي شبيه خون است، به هم دوخته مي شود. اما بدليل فقدان رگهاي خوني در اين ناحيه اين اتصال موقت بوده و براي نتيجه مطلوب بهتر است تا يک هفته قبل از شب زفاف انجام گيرد.گاهي اوقات نيز که اثري از اين بقايا برجاي نمانده، بخشهايي از دهاته واژن به هم دوخته مي شود تا نقش پرده را بازي کند. اين عمل در ايران و برخي ديگر از کشورهاي عربي غير قانوني است و تنها در صورتي انجام مي گردد که پزشکي قانوني حکم آن را، مثلاً بنا برا اينکه ايزال پرده طي حادثه رانندگي باشد، تاييد کند.

 

 

 

آيافقط بايک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بين برود؟

 

بله ، از آنجا که پرده بکارت دقيقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولين مقاربت از بين می رود، حتی اگر مقاربت بطور کامل انجام نشده باشد. بافت لبان، مَلبان و كِلبان، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسيار نازك و لطيف است. بنابراين طبيعي است هرگونه كشش يا انبساطي كه به اين بافت وارد شود، به احتمال زياد موجب آن مي‌شود كه پرده بكارت را كش داده، آنرا نازك و نازكتر كند و يا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطي از آن، پاره نمايد. از همين روست كه بسياري از دختران بالغ و نابالغ در اثر برخي حركات فيزيكي نظير ورزش، اسب سواري، دوچرخه سواري، استفاده از تامپون و يا استشها، پرده بكارت خود را يا بشدت نازك نموده و يا اصلاً به كلي از دست ميدهند. يك دختر ممكن است هرگز متوجه نشود كه كي، كجا و تحت چه شرايطي بكارت خود را از دست داده است؛ چرا كه ممكن است اين حادثه كاملاً بدون خونريزي و يا درد اتفاق افتاده باشد. گاه نيز چنين است كه «اِزاله بكارت» يك دختر در زماني حادث شود كه مطلقاً، به علّت جواني و ناآگاهي وي نسبت به كاركرد اندام جنسي خود، ولو با مختصر خون و درد هم كه باشد، توجهي از جانب او بدان حاصل نشده باشد.

 

 

 

پرده بکارت

 

 

 

 

 

بود و نبود يا صحيحتر بگيم زايل شدن نسبي يا كامل پرده بكارت به هيچ وجه دليل بر اين نمي‌شود كه به بابهشت او دخول (Intercourse) شده است و يا نه. هيچ فردي نمي‌تواند صرفاً با تست و مشاهده فيزيكي، دريابد كه آيا زن يا دختر با مردي يك نوع آميزش و همخوابگي منجر به دخول داشته است. تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونريزي (آنهم ناچيز و براي بار اوّل) مي‌شوند. بنابر اين ملافه سفيد آغشته به خون اصلاً هيچ ملاك قابل اعتمادي براي بكارت يك دختر يا زن جوان نمي‌باشد.

 

 

 

شايان ذكر است كه پرده بكارت برخي ديگر از زنان آنچنان كشسان است كه حتي در صورت دخول آلت مرد به بابهشت آنها، آنهم به طور كامل و عميق، نيز گسسته نمي‌شود و آنچنان كش مي‌آيد كه گويي نقش يك كاندوم را ايفا مي‌نمايد! البته اين‌حالت اخير هنگامي رخ ميدهد كه زن يا دختر مذبور ساليان دراز قبل از امر دخول، بتدريج و با انگشت خود، آنهم با عمل استشها، پرده بكارت خود را نازك و كشسان كرده باشد.بكارت قبل از آنكه يك پديده ظاهري، گوشتي و خون آلود صرف و فيزيكي بوده باشد، اصولاً امري است مربوط به روانشناسي‌؛ و ارزشهاي شخصي و اخلاقي يك زن . اين نكته را هم بگويم كه پرده بكارت همينطوري به صرف داخل كردن/شدن چيزي در آن زايل نمي‌شود؛ بلكه درست به اندازه بزرگي همان شيء داخل شده، احياناً كش آمده نازك و يا زايل مي‌شود؛ همين ‌و بس. مثلاً اگر يك دختر تازه بالغ دو انگشتش را در بابهشت خود فرو برد، باز هم به احتمال زياد در هنگام اولين همخوابگي وآميزش بسادگي ممكن است دچاره زايل شدن هرچه بيشتر مابقي پرده بكارتش شده و چند قطره خوني از وي بچكد. برخي از زنان، آنهم پس از سالها همبستري با شوهرانشان و يا حتي مرداني چند، باز هم و در هر مورد به علت پايداري و ضخامت زياد پرده بكارتشان، پي‌در‌پي در هر مورد از دخول، چند قطره‌اي خون به خود مي‌بينند.

 

 

 

بزرگي قطر و قامت آلت مردان به علاوه مكانيك آميزش آنها با زنان از يكديگر متفاوت است؛ بنابراين ممكن است زني در اثر دخول با يك مرد دچار خونريزي شود، اما با مردي ديگر نه. حتي حالاتيكه زن و مرد با يكديگر همخوابگي مي كنند، ممكن است در كش يافتن و يا ضايع شدن هر چه بيشتر پرده بكارت زن اثر داشته باشد. بطور كلي مي‌توان گفت كه اين پرده به نحوي نسبتاً كامل، آنهم صرفاً در اكثر موارد به طور آماري و نه قطعي، پس از آنكه زن صاحب نخستين فرزندش شد، زايل مي‌شود.

 

 

 

آياسقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

 

خير، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگين، کوهنوردی،و موارد مشابه به هيچ عنوان نمی تواتنند باعث پارگی پرده بکارت شوند.البته ممکن است در اثر سقوط يا انجام کارهای سنگين مقداری خونريزی از دستگاه تناسلی مشاهده شودکه در هيچکدام از مواردمربوط به پارگی پرده نيست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مکانيسمی مشابه قاعدگی دارديعنی فشار به رحم باعث خونريزی يا لکه بينی در فرد می شود. تاکيد می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقيم به آن يا مقاربت پارگی پيدا می کندو جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگری باعث پارگی آن نمی شود

 

 

 

خون پرده بکارت چگونه است؟

 

معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.لازم است این خون را از خون قاعدگی تمیز دهیم.خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.
رویا بازدید : 442 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آسیب و پارگی پرده بکارت


آسیب و پارگی 
پرده بکارت

 

آسیب و پارگی پرده بکارت

 

برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد،پرده بکارت که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است.پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که قبلا به آن اشاره شده است.

 


برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :

 

-ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک

 

-انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد – دخول آلت تناسلی

 

-عمل خودارضایی اگر همراه با داخل کردن یک شئی به داخل واژن باشد میتواند سبب پارگی و آسیب پرده بکارت شود.

 

-برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند.

 

-تصادف نیز میتواند سبب آسیب و پارگی پرده بکارت شود.

 

-عملهای لگنی وخیم

 

 

 

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا در مورد آسیب و پارگی پرده بکارت توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد.

 

پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد. گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی پرده بکارت وجود دارد.
رویا بازدید : 512 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

بررسی خود ارضایی از نقطه نظر علمی


بررسی خود ارضایی
 از نقطه نظر علمی

 

بررسی خود ارضایی از نقطه نظر علمی

 

فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در انسان از دو خـواستگاه متفاوت نشات می گیرد. رویـکرد اولـیه غـریزی یـا فیزیـولوژیـک اسـت و دیـگری پـی آمد مـاهیـت نفسانی-عـاطفی انسـان ـاست.

 

با در نظر گرفتن دیـدگاه فیـزیولوژیک، رابطه ی جنسی در نتیجه رشـد ویژگی های ابتدایی جنسی در افراد ایجاد می شود. به عبارت دیگر انسان ها زمانی که از نظر جسمی به رشد کافی میرسند، آمـادگی بـرقرای ارتبـاط جنسی را پیدا می کنند. (این دوران که بلوغ نام دارد، در خانم ها در سن 18 سالگی و در آقایون در سن 21 سالگی به آخرین مرحله ی خود می رسد.)

 

در طول 7 سـال ابتـدایی زنـدگی، نیروی جنسی در یک پسر

 

بچه در تمام قسمت های بدن او توزیع می شود. از 7 تا 14 سالگی، نیروی جنسی به اعضای جنسی منتقل می گردد ( در آقایون بیضه ها و در خانم ها تخمدان) در این زمان تفاوت های ظاهری میان جنس مذکر و مونث پدید می آید.

 


 

 

در مردان استخوان ها قدری درشت تر شده و بدن عضلانی تر می شود، و به تدریج تن صدای آنها تغییر پیدا می کند. البته باید توجه داشت که این تغییرات با گذر زمان تکمیل می شوند. شروع این تغییرات حاکی از ابتدای سن بلوغ است. پس از آن منی و به مثابه آن اسپرم تولید می شود، ولی اسپرم ها در این زمان به بلوغ کامل نرسیده اند. بر اساس پژوهش های پزشکی، محققین بر این باورند که اسپرم ها در سن 18 سالگی شروع به بالغ شدن می کنند و در سن 21 سالگی مرحله ی بلوغ آنها تکامل پیدا می کند. در این زمان رشد بیضه ها و غدد مترشحه داخلی بدن نیز به آخرین حد خود می رسد.

 

ارتباط میان غدد جنسی و غدد درون ریز

 

در ارگانیسم بدن انسان 7 غده مترشحه داخلی وجود دارد. هر یک از این غدد هورمون های متفاوتی را ترشح می کنند که پیام های مختلفی را به اعضای دیگر منتقل میسازند. این غدد مسئول تنظیم و تعدیل عملکردهای مختلف بدن از جمله رشد، فشار خون، دمای بدن، میزان کلسیم، شکر، فسفر، و از همه مهمتر عملکرد جنسی افراد هستند.

 

زمانی که هر یک از این غدد به نحوی قادر به نشان دادن واکنش درست از خود نباشند، بدن ممکن است با انواع و اقسام مختلف اختلالات مواجه شود. به همین دلیل است که برخی از افرادی که در غدد خود با اختلال روبرو می شوند، باید با استفاده از هورمون های مصنوعی نیازهای بدن خود را مرتفع سازند.

 

مهمترین غده درون ریز، غده هیپوفیز نام دارد. این غده توانایی آن را دارد که به کل غدد درون ریز شدت و یا کسرت عمل وارد کند. غده ی هیپوفیز همچنین از جمله مهمترین غده های جنسی نیز محسوب می شود.

 

غده معروف هیپوفیز که محور اصلی کنترل فعالیت های بیضه ای/تخمدانی است، کنترل کلیه ی تنظیمات جنسی در بدن خانم ها و آقایون را به عهده دارد.

 

در مردان این غده فعالیت های جنسی خود را از زمان بلوغ -یعنی درست وقتی که هورمونهایی را به منظور تحریک اعضای جنسی به خون می فرستد- کار خود را شروع می کند.

 

در خانم ها هم غده ی هیپوفیز در دوران بلوغ با ایجاد هورمون هایی که سبب تخمک گذاری در تخمدان ها می شوند، کار خود را شروع می کند. هر یک از تخمک ها حاوی هورمون های جنسی زنانه هستند که سبب ایجاد و گسترش خصوصیات زنانه در بانوان می شوند.

 

همه ی انسان ها در تمام طول زندگی خود دائماً در حال انتقال و تغییر شکل انرژی هستند. همه چیز در زندگی انسان ها شروع و پایانی دارد و رابطه جنسی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

 

اندام های جنسی انرژی را تولید می کنند که باعث ایجاد تمایلات و گرایش های جنسی در افراد می شود؛ اما به منظور تولید یک چنین انرژیی، اندام های جنسی باید از منبع ذهنی تغذیه شوند. افکار و تصورات جنسی به عنوان مواد اولیه ی تولید اسپرم و انرژی جنسی محسوب می شوند.

 

زندگی یک انسان از تلفیق یک اسپرم با تخمک شکل می گیرد. تنها یک اسپرماتوزوئید (نطفه) این توانایی را دارد که یک انسان جدید خلق نماید. گفته می شود که در هر بار انزال، مردها چیزی در حدود میلیون ها اسپرم از دست می دهند.

 

در یک زمین کشاورزی زمانی که کشاورز تصمیم می گیرد دانه بکارد، بهترین انواع دانه ها را انتخاب می کند، زمین را به خوبی شخم می زند، و دو تا سه دانه می کارد –و نه میلیونها- و زمانیکه این دانه ها بزرگ شده و رشد کردند، از آنها استفاده کرده میوه هایشان را میخورد و زندگی می کند.

 

به عنوان مثال یک درخت لیمو را در نظر بگیرید. این درخت زمانی به مرحله تکامل خود می رسد که بتواند میوه های رسیده ی لیمو پرورش دهد. اما اگر کسی به این امر توجه نداشته باشد و میوه ها را پیش از رسیده شدن کامل از درخت بچیند، با این کار خود به رشد درخت صدمه وارد کرده و اجازه نمی دهد که درخت به رشد و تکامل نهایی خود برسد.

 

این امر در مورد ارتباط جنسی نیز صدق می کند. اگر فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل بخواهد از انرژی جنسی خود استفاده کند، به بدن خود صدمات جبران ناپذیری وارد می کند که در زیر نگاه کوتاهی به این مشکلات خواهیم داشت.

 

ارتباط جنسی و ورزش

 

اخیراً محققان از وجود نیروی جنسی باخبر شده اند و سعی می کنند تا از این نیرو بـهره گـرفته و آن را بــرای موارد دیگری ذخیـره کرده و به کار گیرند. در ورزش مشت زنـی، هـر مـربی کارآمدی در حیـن دوره ی آمـادگی، بـوکسور خـود را برای 90 روز از بـرقـراری ارتـباط جنسـی منـع مـی کند تا هم انرژی او بیشتر شود و هم بتواند مشتهای محکمـتری بـه حـریف وارد کند. در تیمهای فوتبال نیز بازیکنان از 3 روز قبل از انجام بازی به حومه شهر انتقال داده میشوند تا انرژی آنها بر اثر بـرقـرای رابـطه جنـسی تحـلیل نـرود.

 

 خود ارضایی,خود ارضایی چیست,عوارض خود ارضایی,عواقب خودارضایی

 

 

 

در مسابقات قهرمانی جهان در سال 1986م. تیم ملی کشـور آرژانتـین از هـمه تیم ها مدت زمـان بیشتـری را در اردوی آمـــادگی به سر برد و نتـیجـه چه شد: بدون شـکست از مسـابقات بـیرون آمـدند. یـک گـزارش علمی اثبات می کند که: "تستـوسترون نقـش مهـمی را در شـکل دهـی رفتار افراد بازی می کند. این هورمن به عنـوان نوعی محرک شناخته میشود که در کلیه حالات فردی، از جمله عصبانیت و پرخاشگری نیز تاثیر گذار است."

 

بنابر گزارش فوق در یک بازی فوتبال به راحتی می توان تشخیص داد که کدام یک از  تیمها برنده خواهند شد: "تیمی که در رگ های خونی بازیکنانش میزان تستوسترون بیشتری موجود باشد."

 

در "ناسا" که معتبرترین مرکز پژوهش های علمی جهان به شمار می رود، فعالیت های جنسی کلیه ی دانشمندانی که در آنجا مشغول به فعالیت هستند، تحت کنترل است تا پژوهشگران همیشه بتوانند در بهترین وضعیت مممکن ذهنی و جسمی قرار داشته باشند.

 

در گذشته مردهای یونان باستان تا سن 140 سالگی عمر می کردند. تا همین چند وقت قبل هم مردم به راحتی تا سن 90 سال عمر می کردند، اما این روزها به دلیل بروز پاره ای از مشکلات نظیر خودارضایی، آزار و اذیت های جنسی، غذاهای صنعتی، استفاده از هورمون های مصنوعی (که مصارف مختلفی دارند، نظیر: چاق کردن و بزرگ کردن زودرس جوجه ها و احشام) فرایند سالخوردگی از سنین پایینی (تقریباً 35 سالگی) شروع می شود.

 

در کل دنیا افراد انگشت شماری هستند که از نظر اقتصادی کنترل همه افراد را به دست گرفته اند. این افراد از قدرت رابطه جنسی نیز به خوبی اطلاع دارند؛ به همین دلیل کلیه ی امکانات موجود را فراهم می آورند تا ذهن انسان های دیگر را تنها به این امر متمرکز کرده، عقل را از سر آنها بپرانند و کاری کنند تا آنها مطابق میلشان عمل کنند. آنها به خوبی می دانند که انسان های کم عقل، سرشار از شهوت هستند، بر روی امیال جنسی خود هیچ گونه کنترلی نداشته و به راحتی میتوان آنها را مطیع خود ساخت.

 

تئوری های پوچ مدرن در مورد ارتباط جنسی

 

نوگرایانی که بر روی ارتباط جنسی تحقیق و بررسی می کنند، به سادگی به خود اجازه می دهند که قدرت و حق انتخاب جوانان را از بین ببرند. برخی از آنها مواردی نظیر "خود ارضایی" را به جوانان پیشنهاد می کنند.

 

کینسی، مستر و جانسون که به عنوان پایه گذاران مطالعات جنسی نوین شناخته می شوند بر این عقیده اند که یک جوان می تواند چندین مرتبه در طول روز خود ارضایی کند چراکه علم پزشکی هیچ گونه تاثیر جانبی خطرناکی را پیدا نکرده که مربوط به خودارضایی باشد.

 

آنها بر این باورند که اهمیت خود ارضایی به ویژه در زمان بلوغ که خصوصیات های زنانه و مردانه در افراد بروز می کند از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و به همان اندازه که در مردها اهمیت دارد برای خانم ها نیز مهم است.

 

این افراد حتی معتقدند که زن و مرد می توانند در طول زمان قاعدگی ، با هم ارتباط جنسی داشته باشند؛ اما پژوهش های علمی اثبات کرده اند که برقراری رابطه جنسی در زمان قاعدگی خطرناک و در عین حال زیان آور است چراکه در این زمان مواد مرده و فاسد از بدن زن خارج می شود که اگر آلت تناسلی مرد با این مواد تماس پیدا کند آنها را جذب کرده، خواص آن از طریق خون به سلول های عصبی مغز انتقال پیدا می کند و بر روی قدرت جنسی مرد تاثیر نامطلوبی می گذارد.

 

تعداد دیگری از این محققان معتقدند که برقراری ارتباط جنسی از راه مقعد بلامانع بوده و می تواند بر طبق توافق طرفین انجام پذیرد. در مقابل این ادعا باید اظهار داشت که هر یک از ارگان های بدن برای انجام دادن کار خاصی ایحاد شده اند و عملکرد مقعد نیز تخلیه مدفوع است.

 

افرادی که این کار را انجام می دهند به عضلات همکش و تنگ کننده ی باسن (Sphincters) خود آسیب وارد کرده و سبب بروز بواسیر و سایر عفونت های شدید روده و اثنی عشر می شوند. شایان ذکر است که برقراری یک چنین روابطی به عنوان عمده ترین عامل انتقال بیماری های جنسی از جمله ایدز در میان مردهای هم جنس باز تلقی می شود.

 

ارتباط خودارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس

 

مثالی که پیشتر در مورد زمین کشاورزی، درخت لیمو، و رسیدن دانه های لیمو برایتان بازگو کردیم را یک بار دیگر در ذهن مجسم کنید. ما در آن قسمت عنوان کردیم که اگر اولین برداشت پیش از رسیدن کامل میوه ها باشد، و کشاورز میوه های نارس را از درخت بچیند، عمر درخت کم شده، و توانایی باروری آن نیز به شدت کاهش پیدا میکند.

 

این امر در مورد حیوانات نیز صدق میکند به همین دلیل هم هست که دامپزشکان اهمیت بسیار زیادی برای این امر قائل هستند. باید بدانید که مطلب فوق در مورد انسان ها نیز صحت پیدا می کند. اگر آقایون شروع کنند به برقرای روابط زیاد جنسی با افرا مختلف، و یا پیش از رسیدن به سن 21 سالگی، خود ارضایی را تجربه کرده باشند -یعنی زمانی که اسپرم ها به بلوغ کامل نرسیده اند- این امر خلل جبران ناپذیری را به قوای جنسی شان وارد می کند و بعدها عواقبی را در زندگی جنسی شان به وجود خواهد آورد.

 

زمانی که مرکز فعالیت های جنسی به دلیل وجود مزاحمت هایی نظیر خود ارضایی و یا آزار و اذیت های جنسی نتواند به درستی رشد پیدا کند، اندوخته قوای جنسی از سن 35 سالگی به بعد رو به تحلیل می رود و این مورد نه تنها تاثیر نامطلوبی بر روی دستگاه تناسلی می گذارد بلکه عملکرد کلیه سیستم های بدن را نیز تحت الشعاع قرار می دهد: دستگاه هاضمه، گردش خون، عملکرد غدد مترشحه، سیستم عصبی و ...

 

این افراد به سرعت از سن 35 سالگی به بعد شاهد فرایند سالخورده شدن خواهند بود. خیلی زودتر از حالت طبیعی توانایی هایشان را از دست می دهند و متاسفانه خیلی سریع روانه گورستان خواهند شد. در چنین شرایطی ارگان های جنسیشان نیز دچار اختلالات مختلفی شده و انواع بیماری های گوناگون جنسی به همراه بیماری هایی نظیر اختلال سیستم عصبی و دگرگونی سیستم سمپاتیک و پاراسمپاتیک و غدد درون ریز می شوند.

 

خودارضایی که از جمله نقص های فردی به شمار می رود، سبب ایجاد تصورات شهوانی در ذهن فرد می شود. در دراز مدت فرد عدم تمایل جنسی نسبت به جنس مخالف خود را پیدا می کند، از نظر ذهنی خسته می شود، و دچار ناتوانی های جنسی خواهد شد.

 

ساموئل اون ویر در بخش 9 کتاب خود با عنوان "ازدواج موفق" اینطور می نویسد که: "تصورات جنسی و تخیلات شهوانی سبب ایجاد ضعف جنسی و ذهنی می شوند. شاید در نگاه اول اینگونه افراد نرمال به نظر برسند و مانند افراد عادی تحریک پذیر باشند، اما زمانی که می خواهند با طرف مقابل ارتباط برقرا کنند و خواسته های او را براورده سازند، به سرعت ارضا می شوند، آلت تناسلی به حالت اولیه باز می گردد، در بدترین حالت ممکن قرار می گیرند، و دچار ناامیدی و افسردگی می شوند.

 

آنها در توهمات جنسی خودشان را غرق کرده اند که این توهمات هیچ ارتباط و یا شباهتی به دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل هنگامیکه در شرایط طبیعی قرار می گیرند، نمی توانند از خود واکنش مناسب نشان داده و شکست می خورند. "ضعف جنسی-ذهنی ترسناک ترین تراژدی است که می تواند برای هر زن و یا مرد با احساس و با منطقی اتفاق بیفتد."

 

زمانیکه یک فرد جوان دست به خود ارضایی می زند، بازه زمانی، برای او هیچ اهمیتی ندارد و ترجیح می دهد که هر چه سریعتر خود را تخلیه کند. در علم روانشناسی این امر نهایتاً منجر به بروز عارضه ی انزال زودرس در فرد می شود. علاوه بر این، استمناء سبب انبساط عضلات اسفنکتر می شود که این عامل به نوبه ی خود موجبات انزال زودرس را بیش از پیش فراهم خواهد آورد.

 

از سوی دیگر نباید از این امر غافل شد که "ملاتونین" هورمون بی چون و چرای جوانی است. فرایند سالخوردگی مستقیماً به ترشح این هورمون در بدن بستگی دارد. این هورمون در زمان جوانی به وفور در بدن ترشح می شود و از سن 25 سالگی به بعد ترشح آن در بدن کاهش پیدا می کند.

 

خود ارضایی، به ویژه در زمان جوانی، باعث از دست رفتن میزان بسیار زیادی ملاتونین در بدن می شود. این امر غده ی کاجی شکلی که در بدن ملاتونین ترشح می کند را ضعیف کرده، خاصیت مغناطیسی موجود در این غده را کاهش می دهد و بطور کلی سبب کاهش طول عمر آن می گردد.

 

روابط جنسی نامشروع با افراد متعدد نه تنها از نظر فیزیکی مضرات بیشماری را در بردارد، بلکه می تواند از نظر روحی و ذهنی نیز بر روی افرادی که این کار ار انجام میدهند، تاثیرات نامطلوبی بگذارد. افرادی که در مکالمات محرک جنسی شرکت میکنند، کسانی که به خواندن مجلات محرک جنسی معتاد هستند، و کسانی که به تماشای فیلم های ضد اخلاقی جنسی گرایش دارند، مبحث ظریف و مطبوع رابطه جنسی را به صورت وحشیانه، به دور از انسانیت، و تنها با رضایت ذهنی با نکبت و بدبختی همراه می سازند. انسان ها باید یاد بگیرند که چگونه می توانند هوشمندانه زندگی کنند.

 

 خود ارضایی,خود ارضایی چیست,عوارض خود ارضایی,عواقب خودارضایی

 

 

 

عواقب خودارضایی

 

با توجه به رویکرد نفسـانی-عـاطـفی رابـطه جنـسی، فـرویـد معتـقد است که رابطه  جنسی محصول گردهمایی یک زن و یک مرد است کـه یـکدیـگر را دوسـت بـدارند و مکمل یکدیگر باشند.

 

به همین دلیل هم هست که فروید خود ارضایی را یک نقص فردی نـامگـذاری مـی کند (بـه این دلیل که طرف دوم در این  ارتباط وجود ندارد مگر در خیال). در حین خود ارضایی فرد اگر مرد بـاشــد، یک زن را در ذهن خود مجسم می کند و اگر زن بـاشد یک مرد را در ذهن خود مجسم کرده و با او وارد رابـطـه  جنسی می شود.

 

در این حال خستگی چند برابر می شود، چرا که فرد هم از نظر جنسی از خود کار می کشد و هم از نظر ذهنی. تصویر شریک جنسی خیالی، مانند یک لوح در ضمیر ناخودآگاه فرد حک می شود و سبب بروز انزال های شبانه ناخواسته می شود. به این ترتیب که فرد هر چقدر بیشتر خود ارضایی کند، میزان این انزال های شبانه افزایش می یابد.

 

دمای خارجی بدن انسان 98 درجه فارنهایت است و دمای درونی آن 100 درجه فارنهایت. این دما در زمان خود ارضایی افزایش پیدا می کند. زمانیکه انزال به واسطه خود ارضایی پدید می آید، حرکات کرم وار جذب در کیسه ی منی ایجاد می شوند، اما به دلیل خود ارضایی، کیسه ی حاوی منی خیلی زودتر از زمان مقرر تخلیه گردیده است.

 

فرایند طبیعی بدین گونه است که کیسه های منی سعی می کنند تا خود را پر کنند، اما از آنجایی که منی خیلی زودتر از بدن خارج شده، چیزی جز هوای مرطوب از طریق آلت تناسلی مرد جذب نخواهد شد. این هوا بعداً از طریق کیسه منی به سیستم لنفاوی انتقال داده می شود، سپس به مغز انتقال پیدا کرده و باعث ایجاد شک دمایی شده و فضای سردی را میان ماده ی مغزی و سلول ها ایجاد می کند و این امر واکنش نرمال ماده مغزی، سیستم عصبی و جسمانی را مختل می سازد.

 

کیسه منی می بایست به جای جذب هوا، اسپرم جذب کند، اما این امر مقدور نخواهد بود چراکه اسپرم ها قبلاً آزاد شده اند. علاوه بر این جذب هوا از جذب مایع خیلی ساده تر است.

 

ساموئل اون ویر، فیلسوف، انسان شناس، و محقق امور جنسی و روانشناس بخش مطالعات جنسی، در کتاب خود با عنوان "یادگیری علوم فردی" در مورد این هوای سرد جذب شده تصریح می دارد که: " در خصوص افرادی که به شخصه استمناء می کنند، به راحتی می توان گفت که چه ایرادی می تواند بوجود آید. زمانی که آنها خود ارضایی می کنند، در حال ارتکاب به جرم در برابر طبیعت هستند.

 

وقتی انزال به واسطه خود ارضایی پدید می آید، حرکات کرم وار جذب ایجاد می شوند که این حرکات برای هر مردی کاملاً قابل درک و تشخیص است و به واسطه ی تاثیر خالی بودن کیسه های منی، این کیسه ها سعی می کنند تا خود را پر کنند و به همین دلیل هوای مرطوب از طریق آلت تناسلی مرد با همان حرکات کرمی شکل، جذب می شود.

 

این سیگنال ها به مغز فرستاده می شوند، به همین دلیل مایع مغزی زیادی در این میان از بین می رود، و در نتیجه فرد از نظر ذهنی خسته می شود.

 

بد نیست بدانید که تعداد بیشماری از مردها به دلیل عمل منفور خودارضایی دیوانه شده اند. مغزی که پر از هوا شود دیگر توانایی تفکر ندارد و قابلیت های ذهنی خود را به طور 100% از دست خواهد داد. به همین دلیل ما هم این عمل نادرست را 100% محکوم می کنیم.

 

اسپرم ها حاوی رمز ژنتیکی DNA (اسید دی اکسی ریبونوکلئیکDeoxyribonucleic Acid)، RNA یا اسید ریبونوکلویک (Ribonucleic Acid)، آنزیم ها، کلسیم، فسفر، نمک های بیولوژیک، و تستوسترون می باشند. زمانیکه استمناء صورت می پذیرد، کلیه ی این اجزای حیاتی از بدن فرد بیرون کشیده می شوند و اگر فرد در دوران بلوغ قرار داشته باشد، امکان رشد کافی را پیدا نمی کند و نیرویی که در این مواد وجود دارد، جذب نشده و از بدن او خارج می شوند.

 

از آنجایی که میزان زیادی کلسیم به همراه منی از بدن خارج می شود، فرد احساس خستگی شدید در استخوان ها می کند و ممکن است دچار کوفتگی پا شود. لازم به ذکر است که استخوان های تنومند نشان دهنده ی میزان قدرت فرد هستند.

 

همانطور که می دانید گلبول های قرمز خونی و پلاکت ها در مغز استخوان تولید می شوند. فرد جوانی که خودارضایی می کند، اجازه نمی دهد که مایع مغز استخوان به خوبی شکل بگیرد و باید تا آخر عمر خود شاهد عواقب آن باشد.

 

زمانیکه فسفر بیش از حد طبیعی به واسطه خودارضایی از بدن خارج می شود، مشکلات عصبی از قبیل رعشه برای فرد ایجاد می شود. در زمان خود ارضایی لسیتین نیز از بدن خارج می شود که این امر سبب فرسودگی سیستم عصبی می شود و به مرور زمان موجبات بیحالی، ضعف اعصاب و نهایتاٌ مرگ تدریجی سلول های عصبی را فراهم خواهد آورد.

 

 خود ارضایی,خود ارضایی چیست,عوارض خود ارضایی,عواقب خودارضایی

 

 

 

تئوری های پوچ محققان جنسی نوگرا

 

دکتر اسـپایـتک متخصص برجسته کالبد شناسی امریکایی و رئـیس جامعه عصب شناختی نیـویورک در کـتـاب خـود بـا عنوان "انرژی خالق" اظهار میدارد کـه جنـون هـای متفاوتی بـه واسـطه ی خـود ارضایی و آزار و اذیت های جنسی پدید خـواهد آمـد، چراکه مایـع مـغزی ابتـدا سـرشـار از لسیـتـین است و سپس بـواسطه انـزال غیـرمترقبه، از لسیتین خالی می شود. به همین دلیل ارگان ها بـه جـای آن باید از سایر بافت ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.

 

در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود 300 تا 400 میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می شد!

 

پروستات غده ای است که دقیقاً در زیر گردنه ی مثانه قرار گرفته است؛ مایعی به رنگ سفید کدر و لزج ترشح می کند که به عنوان وسیله ای برای انتقال اسپرم ها به شمار می رود. این غده تقریباً در سن 21 سالگی به مرحله ی رشد کامل خود می رسد.

 

زمانیکه فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل (در مردان سن 21 سالگی) دست به خود ارضایی می زند، پروستات دچار ضعف و نقصان می شود و این امر سبب بروز اختلالات مربوط به پروستات در سنین چهل سالگی به بعد می شود.

 

این اختلال بدین شرح است که غده ی پروستات بزرگ شده، راه خروج ادرار را مسدود می کند و فرد برای تخلیه ی ادرار باید بالاجبار از سند پزشکی استفاده کند. این عارضه درست مانند وازکتومی، سبب ایجاد ناتوانی جنسی می شود.

 

بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند.

 

خود ارضایی همچنین در خانم ها هم دیده می شود و امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود.

 

خود ارضایی سبب ایجاد ناتوانی جسمی و انزال زوردس می شود. این امر به وفور در میان مردهای سنین زیر 40 سال قابل مشاهده است.

 

ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان " آموزش های بنیادین" در بخش "نوجوانی" اینطور نوشته است که: "جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است."

 

"فسادی که به واسطه خود ارضایی ایجاد می شود، قابلیت ها و توانایی های مغزی را به طور کامل از بین می برد. افراد باید توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگی میان منی و مغز وجود دارد. مغز برای منی از اهمیت ویژه ای برخودار است و منی هم برای مغز مهم است. مغز برای منی انرژی ایجاد کرده و سبب انتقال آنها می شود، منی هم ذهن را تصفیه کرده و اگر در جهت درست هدایت شود، توانایی های آن را ارتقا میبخشد."

 

"مطالعات فیلسوفانه ای که عمیقاً بر روی عملکرد غده های درون ریز متمرکز شده اند، بر این باروند که بدن طی فرایند خودانزالی انرژی بی شائبه ای را از دست می دهد. چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند! چه بسیار مغزهایی که منحط و فاسد شده اند! و ... همه و همه ی این وقایع به دلیل آن است که انزال در شرایط و موقیعت و زمان مناسب انجام نپذیرفته."

 

"آمار و ارقام گویای این مطلب هستند که این روزها خود ارضایی در خانم ها و آقایون جوان بیش از پیش باب شده است. بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته. تیمارستان، مقصد نهایی فردی است که به خودارضایی اعتیاد پیدا می کند."

 

خودارضایی در خانم ها

 

خودارضایی در خانم ها نیز به چشم می خورد و این امر، هم دردناک است و هم زجر آور. برخی از مضرات در خانم ها و آقایون مشابه است: اختلال در رشد سیستم عصبی، مغز، خستگی، از دست دادن انرژی و سر زندگی، کاهش قدرت حافظه و عدم تمایل به جنس مخالف.

 

در خانم ها شاهد ناباروری نیز خواهیم بود. بدترین پی آمدی که در خانم ها می توان مشاهده کرد رفتارهای متعارض روانی-اجتماعی است.

 

خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار کنند چرا که به تدریج توانایی های اولیه جنسی خود را از دست میدهند. خانمی که خود ارضایی نمی کند، همچنان سرزندگی، زیبایی، برق چشمان، و توانایی جذب بالای خود را حفظ خواهد نمود. خانم ها باید از مشاهده ی تصاویر محرک جنسی خودداری کنند، در مکالمات مبتذل شرکت نکنند، و فقط با افراد شایسته ارتباط دوستی برقرار کنند.

 

چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

 

پیش از هر چیز باید بدانید که افراد زیادی به مراکزی که به این منظور دایر شده، مراجعه کرده و حتی در موارد خیلی حاد و پیشرفته نیز موفق به جلوگیری از این عمل غیر اخلاقی شده اند. چرا شما یکی از آنها نباشید؟

 

باید یاد بگیرید که چگونه می توانید جلوی خود ارضایی را با استفاده از تکنیک هایی که در جلسات آموزشی به شما تعلیم داده می شود، بگیرید. در اغلب این جلسات مشاور سعی می کند تا ضمیر ناخودآگاه بیمار را به کار اندازد.

 

در این جلسات به شما آموزش می دهند که تمایلا خودارضایی به عنوان یک عینینت درونی هستند که به ذهن شما حمله ور می شوند. شما باید در مقابل آنها ایستادگی کرده و اجازه ندهید که به درون ذهنتان نفوذ کنند.

 

در ابتدا شاید انجام این کار قدری دشوار باشد و این توانایی را نداشته باشید که فکرتان را بر روی چیز دیگری متمرکز کنید؛ اما با تلاش به راحتی می توانید آنرا تحت کنترل خود در آورید. شما به راحتی قادر خواهید بود آنرا به طور کامل از زندگی خود حذف کنید. اگر فرد در گذشته دائماً خودارضایی می کرده و سپس این کار را متوقف کند، خودش متوجه تغییرات بوجود آمده در زندگی اش خواهد شد و می تواند مقادیر زیادی انرژی و توانایی های ذهنی اش را ذخیره کرده و بدون احساس هیچ گونه ترس و واهمه ای با حقایق زندگی روبرو شود.

 

سایر راههای جلوگیری:

 

عادات سالم را در خود تقویت کنید: از تصاویر محرک جنسی اجتناب کنید، به جوک های مبتذل گوش ندهید، دوستان سالم برای خود انتخاب کنید و از پوشیدن زیر پوش های تنگ و چسبان خودداری نمایید.

 

-از مصرف بیش از اندازه ی گوشت گاو، به ویژه در وعده غذایی شام خودداری کنید.

 

-مصرف یک وعده غذای حیوانی آن هم در نهار کافی است.
رویا بازدید : 483 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دلیل که آقایان از رابطه جنسی امتناع می کنند


6 دلیل که آقایان
 از رابطه جنسی امتناع می کنند

 

6 دلیل که آقایان از رابطه جنسی امتناع می کنند   

 

آیا مردتان درخواست شما را در رختخواب رد می کند؟ نگران نباشید، به خاطر شما نیست. در اینجا 6 دلیل که ممکن است مردتان نخواهد رابطه جنسی داشته باشد را مطرح می کنیم.

 

چرا مردتان از رابطه جنسی امتناع می کند؟

 

اگر مردتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می زند، احتمالا توجیه خوبی هم برای عدم علاقه اش وجود دارد. احتمالا به این دلیل است که نمی داند با حس اش درباره ی شما باید چه کار کند.

 

دراینجا چند دلیل  شایع که مردان به رابطه جنسی "نه" می گویند را بیان می کنیم و می گوییم که چگونه می توانید این حالت آنها را برگردانید تا به رابطه جنسی "بله" بگویند.

 


 

 

1- از افسردگی رنج می برد.

 

به گفته دیوید مکنزی درمانگر رابطه جنسی، افسردگی شدید یکی از عوامل شایع ناتوانی جنسی در آقایان است. مردان در تمام سنین، حتی در نوجوانی، ممکن است هنگام دست و پنجه نرم کردن با این اختلال روحی ، کاهش توانایی جنسی را داشته باشند.

 

کاری که باید انجام دهید، به یاد داشته باشید که افسردگی شدید یک بیماری جسمی است نه یک ضعف شخصیتی.

 

منابع اینترنتی فراوان و قابل دسترسی وجود دارد که  که به شما و مردتان کمک می کند تا درک بهتری از افسردگی داشته باشید و بدانید که چگونه افسردگی در رابطه تان اثر می گذارد. کلید این مرحله صبر است، مخصوصا در طول مدت درمان، زیرا که  داروهای ضد افسردگی بسیار موثرند ولی باعث کاهش میل جنسی می شوند. اگر مردتان متوجه شده باشد که درمانش شدیدا در میل جنسی اش تاثیر منفی گذاشته و تداخل ایجاد می کند شاید مایل باشد که با پزشک صحبت کند.

 

2- میزان هورمون تستوسترون مردتان پایین است.

 

به گفته مکنزی هنگامی که آقایان سن 40سالگی را رد می کنند، از میزان هورمون تستوسترون بدن شان کاسته می شود. اگر این کاهش هورمونی به دفعات رخ دهد کم کم از میزان این هورمون کاسته شده و این مرد قدرت لازم برای انجام عمل جنسی را از دست می دهد.

 

گاهی اوقات در بدن آقایان  افت میزان این هورمون خیلی سریع رخ می دهد. این موقعیت را اندروپاز می نامند و با علائمی نظیر از دست دادن انرژی، افسردگی و ناتوانی جنسی  همراه است.

 

کاری که باید انجام دهید، کم شدن میزان هورمون تستوسترون ، یک وضعیت خاص جسمی است و توسط دکتر قابل درمان است. اگر به وضعیت همسرتان مشکوک شدید که در حال تجربه کردن حالت اندروپاز و افت هورمون تستوسترون است و علائم مشابه را دارد، به او پیشنهاد بدهید که نزد دکتر رفته و آزمایش تستوسترون بدهد تا معلوم شود آیا کاهش میل جنسی اش به این دلیل است یا خیر.

 

3- مردتان با انجام عمل جنسی مشکل دارد.

 

به گفته مکنزی موضوع اختلال در حالت نعوظ و انزال زودرس در آقایان از مشکلات شایع است و مردی که این مشکلات را تجربه کرده از برقراری ارتباط جنسی مجدد خودداری می کند و ترس از این دارد که زن مقابلش را از خودش ناامید کند و زن فکرکند که او مردانگی ندارد

 

به گفته دیوید 28 ساله و موزیسین، این موضوع برای یک مرد خیلی سخت است که نتواند عمل جنسی را در رختخواب خوب انجام دهد و از اعتماد به نفس اش می کاهد.

 

پسرها در طول رشدشان دائم از بازیگر شدن و عمل جنسی را خوب انجام دادن با یکدیگر صحبت می کنند. این بخشی از شخصیت پسرهاست.کاری که باید انجام دهید، به گفته مکنزی مطرح کردن این موضوع با زن مقابلتان خیلی سخت است ولی سعی کنید آنرا مطرح کنید. اگر این مشکل حل نشود باعث رنجش دو طرف شده و رابطه ی آنها به شکست منجر می شود.

 

به گفته دیوید به این موضوع با دلپذیری نزدیک شوید. مثلا به مردتان بگویید " می دونی که دوستت دارم دیگه مهم نیست که چی پیش میاد." از این موضوع برای مردتان یک غول نسازید که اگر درست انجام نشود روی علاقه تان نسبت به او تاثیر می گذارد و دیگر مایل به ارتباط با او نیستید.

 

4- مردتان درباره شغلش نگرانی های کاری دارد.

 

نگرانی و استرس درباره مسایل کاری، باعث از بین رفتن میل جنسی شده و مخصوصا که آنها مایل باشند بر اساس ارزش کاری که انجام می دهند، موفقیت مساوی به دست آورند. به گفته دیوید " این حالت وقتی است که من احساس می کنم هیچ جا دلم نمی خواهد بروم و میل دارم که سرم را بیخودی با کارم گرم کنم و به یک مکان منفی رفته و چنبره می زنم و به رابطه  جنسی "نه" می گویم."

 

کاری که باید انجام دهید، درباره این موضوع خارج از اتاق خواب بحث کنید.

 

به گفته دیوید درست قبل از خواب زمان مناسبی نیست که بخواهید خودتان را درگیر یک گفتگوی این چنینی بکنید و غرق در این مسائل شوید. در عوض متقابلا تصمیم بگیرید که درباره مسائل کاری او واینکه چه اتفاقاتی در زندگی کاریش می افتد در یک زمان مناسب با هم صحبت می کنید. از او بپرسید آیا در این زمانهای پر استرس او می توانید کاری برایش انجام دهید تا به او آرامش دهد. ولی حتما او را روشن کنید که مسائل کاری اش به روابط تان لطمه وارد می کند.

 

5- مردتان کاملا بی رمق است.

 

اگر مردتان بگوید که آنقدر خسته است که نمی تواند آخر شب به خلوت بیاید،  واقعا بی رمق است. دیوید می گوید: " اگر کمی خسته باشم، معمولا بخاطر این کار بیدار می مانم. ولی زمانهایی هم هست که آنقدر خسته ام که با مرده فرقی ندارم و نمی توانم به خلوت بروم."

 

کاری که باید انجام دهید، این مسئله را به خود نگیرید. به گفته مکنزی 98 درصد از مردانی که  وی بررسی کرده است، گفته اند که عدم علاقه به برقراری رابطه جنسی ربطی به زن مورد نظرشان ندارد.

 

پی.جی با این موضوع موافق است." این موضوع که ممکن است همسرم آن را به خود بگیرد واقعا ناراحت کننده است، و من از اینکه خیلی خسته ام که نمی توانم به خلوت بروم احساس گناه می کنم.

 

به جای آنکه شلوغ کنید و درگیری به راه بیاندازید، موقعیت را برای گفتگویی دوستانه آماده کنید و از مردتان بخواهید درباره آنچه در زندگی روزانه اش درحال رخ دادن است که باعث خستگی او و بی میلی اش به رابطه جنسی شده است، صحبت کند. ولی اگر این بی میلی او بیش از 6 هفته طول کشید، زمانش رسیده که به یک درمانگر یا دکتر متخصص مراجعه کنید.

 

6- خیلی شتابزده رفتار نکنید.

 

اگر مردی که تازه با اوآشنا شده اید، تقاضای دعوت شما را که به طبقه بالا بیاید و شب را با شما باشد  رد می کند، سعی دارد به شما بگوید که هنوز آماده نیست تا با شما به خلوت بیاید.

 

پی.جی 29 ساله تولید کننده برنامه های اینترنتی می گوید: " مسائل عاطفی فراوانی وجود دارد که با همخوابگی دخیل است. چگونه می توانید با کسی که او را نمی شناسید رابطه تماسی اینقدر نزدیک برقرار کنید؟"

 

کاری که باید انجام دهید، سرعت رفتارتان را پایین بیاورید. این موضوع ممکن است علامتی باشد که آن مرد قبل از رابطه جنسی می خواهد به او زمان بدهید تا شما را بهتر بشناسد. پس از این تقاضای دعوت صرف نظر کنید و به یاد داشته باشید " ما مردها سوای دوست داشتن رابطه جنسی، در ورای آن نیز مسائل عاطفی را دنبال می کنیم."
رویا بازدید : 706 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چگونه با همسرم لذت را تجربه كنم؟


چگونه با همسرم 
لذت را تجربه كنم؟

 

چگونه با همسرم لذت را تجربه كنم؟

 

من هيج وقت ، در روابط جنسي با همسرم به ارگاسم نمي رسم ؛ اين موضوع موجب عصبانيت وتنفر من از شوهرم شده است ؛ و احساس مي كنم روابط جنسي عمل بي جا است ومن به سوي سرد مزاجي پيش مي روم . نمي دانم چكار كنم ؟ آيا طلاق بگيرم ؟ يا بي تفاوت شوم وارگاسم رسيدن را فراموش كنم ؟

 

اين جملات بعضي از زنان است  وگاهي اوقات همين مسئله به از هم پاشيدگي زندگي زناشويي مي شود يا اين كه بر اثر به سرد مزاجي كشيده شدن « زن » ، زندگي تبديل به ميدان اختلافات وعدم عشق وعلاقه نسبت به يكديگر !!

 

چه بايد انجام داد ؟ آياامكان اصلاح « مرد » وجود دارد ؟ چگونه بايد« مرد» را به نحوه صحيح ارتباط جنسي با همسرش آشنا كرد ؟ آيا در اين شراطي اميد به عشق وعلاقه وجود دارد ؟

 


 

 

قبل از آن كه به پرسش هاي فوق پاسخ داده شود ، خوب است كه با بررسي مختصري ، كالبد شكافي شود تا مشكل را به خوبي تشخيص داد آن گاه براي رفع مشكل چاره انديشي كنيم.بنابراين با توجه به آموزه هاي ديني اگر « زن»، در قبال شوهرش لوده گري وبي حيايي كند نه آن كه زشت است بلكه موجب رشد وقرب اوست.

 

بعضي مردها متأسفانه توجه به روحيه جنسي خانم ها ندارند كه آنها براي آماده شدن زماني بيش از « مردان » نياز دارند . از اين جهت نيز در آموزه هاي ديني ما از « مرد » خواسته شده است كه عجله نكند :

 

عَلِيٍّ ع فِي حَدِيثِ الْأَرْبَعِمِائَةِ قَالَ إِذَا أَرَادَ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْتِيَ زَوْجَتَهُ فَلَا يُعَجِّلْهَا فَإِنَّ لِلنِّسَاءِ حَوَائِجَ علي (ع) در احاديث چهارصد گانه فرموده است : وقتي خواستيد با همسرتان نزديكي كنيد عجله نكنيد ، زيرا زنها حوايج وخواسته هايي دارند (تا آماده براي همبستري شوند) (وسائل‏الشيعة ج : 20 ص : 118).

 

آنها تصور مي كنند كه با چند دقيقه عشق بازي « زن » آماده است ونزديكي مي كنند ، در حالي « زن» هنوز آماده نشده است و در نتيجه  به ارگاسم نمي رسد .

 

چه بايد كرد ؟

 

براي رفع مشكل ، « زن»  مي بايست براي رسيدن به  ارگاسم ، كارهاي زير را انجام دهد:

 

الف ـ قبل دخول مرحله آمادگي

 

« زن» مي بايست در اين مرحله، شوهرش را از اين عجله باز دارد وفرايند روابط جنسي را بايكديگر مديريت كنند . مشكل اين جاست كه بعضي از خانم ها بر باورهاي نادرستي  هستند كه  اولاً : حجب وحياي زنانه مانع مي شود به شوهر بگويد كه او به چه چيزي نياز دارد و از شوهرش تقاضايي براي آماده شدن خودش بكند !! ثانياً :« زن» موجودي است « مطلوب » نه « طالب» ، پس اين نادرست است كه « زن» از « مرد » تقاضايي كند و ثالثاً : « مرد » بايد خودش به اين نكته برسد و توجه به روحيه « زن» داشته باشد .

 

و اما راه حل :

 

در آموزه هاي ديني زني خوب و بهترين است كه وقتي با شوهرش خلوت مي كند« حيا وخجالت» را كنار مي گذارد:

 

أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ خَيْرُ نِسَائِكُمُ الَّتِي إِذَا خَلَتْ مَعَ زَوْجِهَا خَلَعَتْ لَهُ دِرْعَ خَلَعَت مَعَهُ والْحَيَاءِ وَ إِذَا لَبِسَتْ لَبِسَتْ مَعَهُ دِرْعَ الْحَيَاءِ 

 

امام صادق (ع) : بهترين زنان شما ،زني است كه وقتي با شوهرش خلوت مي كند ولباسش را درمي آورد ، خجالت وحيايش را كنار مي گذارد ! و وقتي لباسش را مي پوشد حيايش را نيز مي پوشد! (وسائل‏الشيعة ج  20 ص : 29)

 

حديث فوق بهترين زن را كسي مي داند كه در موقع خلوت از انجام  هرگونه رفتار جنسي كه موجب لذت خودش وهمسرش مي شود ، خجالت نكشد.كنار گذاشتن حياء وخجالت رمز موفقيت هر زني در ارتباط جنسي مي باشد .

 

به عبارت ديگر زن در اين حالت از انجام دادن هر كاري كه موجب لذت خود وهمسرش مي شود ،خجالت نكشد ،بلكه آن را به عنوان عبادت وكسب ثواب آخروي بداند!يقين اين كار موجب به ارگاسم رسيدن زن ومرد  مي شود.

 

بعضي از زنان به خاطر خجالت كشيدن ،به صورت منفعل در اختيار مرد قرار مي گيرند ، اين حالت مورد مقبول مرد نيست و از اين همسر به صورت منفعل عمل مي كند وهيچ گونه عشوه وحركت عشقي ندارد، احساس انزجار مي نمايند و به لذت لازم جنسي از همسر نمي رسند.

 

بسياري از مردان ،ا ز اين كه همسران آنها به صورت منفعل است( فقط جسم خالي او در اختيار اوست ) ، ناراحت هستند ؛ حتي گاهي اوقات همين حالت همسرش كه اورا ارضاء نمي كند، عصباني مي نمايد ،و مرد با زن ديگري براي ارضاي روحي خود ارتباط برقرار مي كند واز همسرش مي برد و اين امر موجب ايراد گيري از همسرش مي شود.

 

در فرهنگ ديني ما هر زني كه در كنار شوهرش«لوده وشهوي » مي باشد ، به خوبي يادشده است :

 

أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَيْرُ نِسَائِكُمُ الْعَفِيفَةُ الْغَلِمَةُ  

 

پيامبر (ص) :بهترين زنان شما زني است كه پاك دامن باشدو در برابر شوهرش شهوي باشد!( وسائل‏الشيعة ج 20 ،ص : 30).

 

غلمة : يعني زن كه شهوت زيادي دارد (فرهنگ جامع ،ج1، ص1172).

 

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَيْرُ نِسَائِكُمْ نِسَاءُ قُرَيْشٍو......الْمَجُونُ لِزَوْجِهَا ........

 

 پيامبر (ص) فرمودند كه بهترين زنان شما زنان قريش است....... و مجون ( زن بي حياء ولطيفه گو) در برابر شوهرشان مي باشند .....( وسايل الشيعه ج 20 ص37).

 

(مجون : زن بي حياء، لوده ،لطيفه گوو بذله گو،گستاخ (فرهنگ جامع ،ج1، ص 1541)). 

 

بنابراين با توجه به آموزه هاي ديني اگر « زن» ،در قبال شوهرش لوده گري وبي حيايي كند نه آن كه زشت است بلكه موجب رشد وقرب اوست . ودانشمندان امور زناشويي نيز اين گونه نظر مي دهند :

 

دكتر ديويدروبن نويسنده كتاب «هر زني مي تواند» مي نويسد:

 

به دليل اين كه احساسات تعيين كننده تمامي واكنش هاي جنسي است، (كه شامل شور شهواني هم مي شود) يك زن نياز دارد كه ديدگاههاي خود را در باره روابط جنسي و احساسات شوهرش و روابط بين آنها ، بررسي كرده ،برروي آنها تفكر كند (زن كامل ،مارابل مورگان،ص115).

 

زن ، بايد «مرد » را از نقاط حساس بدن خود كه اورا به اُرگاسم مي رساند ، باخبر نمايد . از همسرش بخواهد كجاي بدنش را لمس كند ويا آن كه دست بكشد ويا آن كه گاز هاي خفيف بگيرد ويا هر كاري فكر مي كند او را به اُ رگاسم نزديك مي كند با آرامي و محبت به « شوهر » خود بگويد .

 

در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن  « زن » مي باشد.

 

ازاين رو « زن » ، با حفظ غرور « مرد » ، با محبت از او مي خواهد كه اولاً نقاط حساس جنسي را  لمس و بازي كردن  او را آماده براي همبستري كند ، .ثانياً  با محبت به او بگويد « هنوز آماده نشده است. »

 

نكته مهم آن است كه بي هيج عنوان اين جملاتي را به گونه اي نگوييد كه « مرد » احساس ضعف و ناتواني كند؛  بلكه احساس « عشق » و « طنازي »كند . سپس هر گاه آماده نزديكي شديد با محبت به اوخبر دهيد .

 

ب ـ بعد از دخول (طولاني كردن)

 

« مرد » ، با حركت آلت جنسي خود در « واژن » زن به انزال وارگاسم مي رسد ؛ چنانچه « زن » هنوز به ارگاسم نرسيده است مي تواند با كمك « مرد » حركات آلت جنسي او را كنترل نمايد تا با هم به ارگاسم برسند .

 

هشدار :

 

در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن « زن » مي باشد.
رویا بازدید : 501 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چگونه با همسرم لذت را تجربه كنم؟


چگونه با همسرم 
لذت را تجربه كنم؟

 

چگونه با همسرم لذت را تجربه كنم؟

 

من هيج وقت ، در روابط جنسي با همسرم به ارگاسم نمي رسم ؛ اين موضوع موجب عصبانيت وتنفر من از شوهرم شده است ؛ و احساس مي كنم روابط جنسي عمل بي جا است ومن به سوي سرد مزاجي پيش مي روم . نمي دانم چكار كنم ؟ آيا طلاق بگيرم ؟ يا بي تفاوت شوم وارگاسم رسيدن را فراموش كنم ؟

 

اين جملات بعضي از زنان است  وگاهي اوقات همين مسئله به از هم پاشيدگي زندگي زناشويي مي شود يا اين كه بر اثر به سرد مزاجي كشيده شدن « زن » ، زندگي تبديل به ميدان اختلافات وعدم عشق وعلاقه نسبت به يكديگر !!

 

چه بايد انجام داد ؟ آياامكان اصلاح « مرد » وجود دارد ؟ چگونه بايد« مرد» را به نحوه صحيح ارتباط جنسي با همسرش آشنا كرد ؟ آيا در اين شراطي اميد به عشق وعلاقه وجود دارد ؟

 


 

 

قبل از آن كه به پرسش هاي فوق پاسخ داده شود ، خوب است كه با بررسي مختصري ، كالبد شكافي شود تا مشكل را به خوبي تشخيص داد آن گاه براي رفع مشكل چاره انديشي كنيم.بنابراين با توجه به آموزه هاي ديني اگر « زن»، در قبال شوهرش لوده گري وبي حيايي كند نه آن كه زشت است بلكه موجب رشد وقرب اوست.

 

بعضي مردها متأسفانه توجه به روحيه جنسي خانم ها ندارند كه آنها براي آماده شدن زماني بيش از « مردان » نياز دارند . از اين جهت نيز در آموزه هاي ديني ما از « مرد » خواسته شده است كه عجله نكند :

 

عَلِيٍّ ع فِي حَدِيثِ الْأَرْبَعِمِائَةِ قَالَ إِذَا أَرَادَ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْتِيَ زَوْجَتَهُ فَلَا يُعَجِّلْهَا فَإِنَّ لِلنِّسَاءِ حَوَائِجَ علي (ع) در احاديث چهارصد گانه فرموده است : وقتي خواستيد با همسرتان نزديكي كنيد عجله نكنيد ، زيرا زنها حوايج وخواسته هايي دارند (تا آماده براي همبستري شوند) (وسائل‏الشيعة ج : 20 ص : 118).

 

آنها تصور مي كنند كه با چند دقيقه عشق بازي « زن » آماده است ونزديكي مي كنند ، در حالي « زن» هنوز آماده نشده است و در نتيجه  به ارگاسم نمي رسد .

 

چه بايد كرد ؟

 

براي رفع مشكل ، « زن»  مي بايست براي رسيدن به  ارگاسم ، كارهاي زير را انجام دهد:

 

الف ـ قبل دخول مرحله آمادگي

 

« زن» مي بايست در اين مرحله، شوهرش را از اين عجله باز دارد وفرايند روابط جنسي را بايكديگر مديريت كنند . مشكل اين جاست كه بعضي از خانم ها بر باورهاي نادرستي  هستند كه  اولاً : حجب وحياي زنانه مانع مي شود به شوهر بگويد كه او به چه چيزي نياز دارد و از شوهرش تقاضايي براي آماده شدن خودش بكند !! ثانياً :« زن» موجودي است « مطلوب » نه « طالب» ، پس اين نادرست است كه « زن» از « مرد » تقاضايي كند و ثالثاً : « مرد » بايد خودش به اين نكته برسد و توجه به روحيه « زن» داشته باشد .

 

و اما راه حل :

 

در آموزه هاي ديني زني خوب و بهترين است كه وقتي با شوهرش خلوت مي كند« حيا وخجالت» را كنار مي گذارد:

 

أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ خَيْرُ نِسَائِكُمُ الَّتِي إِذَا خَلَتْ مَعَ زَوْجِهَا خَلَعَتْ لَهُ دِرْعَ خَلَعَت مَعَهُ والْحَيَاءِ وَ إِذَا لَبِسَتْ لَبِسَتْ مَعَهُ دِرْعَ الْحَيَاءِ 

 

امام صادق (ع) : بهترين زنان شما ،زني است كه وقتي با شوهرش خلوت مي كند ولباسش را درمي آورد ، خجالت وحيايش را كنار مي گذارد ! و وقتي لباسش را مي پوشد حيايش را نيز مي پوشد! (وسائل‏الشيعة ج  20 ص : 29)

 

حديث فوق بهترين زن را كسي مي داند كه در موقع خلوت از انجام  هرگونه رفتار جنسي كه موجب لذت خودش وهمسرش مي شود ، خجالت نكشد.كنار گذاشتن حياء وخجالت رمز موفقيت هر زني در ارتباط جنسي مي باشد .

 

به عبارت ديگر زن در اين حالت از انجام دادن هر كاري كه موجب لذت خود وهمسرش مي شود ،خجالت نكشد ،بلكه آن را به عنوان عبادت وكسب ثواب آخروي بداند!يقين اين كار موجب به ارگاسم رسيدن زن ومرد  مي شود.

 

بعضي از زنان به خاطر خجالت كشيدن ،به صورت منفعل در اختيار مرد قرار مي گيرند ، اين حالت مورد مقبول مرد نيست و از اين همسر به صورت منفعل عمل مي كند وهيچ گونه عشوه وحركت عشقي ندارد، احساس انزجار مي نمايند و به لذت لازم جنسي از همسر نمي رسند.

 

بسياري از مردان ،ا ز اين كه همسران آنها به صورت منفعل است( فقط جسم خالي او در اختيار اوست ) ، ناراحت هستند ؛ حتي گاهي اوقات همين حالت همسرش كه اورا ارضاء نمي كند، عصباني مي نمايد ،و مرد با زن ديگري براي ارضاي روحي خود ارتباط برقرار مي كند واز همسرش مي برد و اين امر موجب ايراد گيري از همسرش مي شود.

 

در فرهنگ ديني ما هر زني كه در كنار شوهرش«لوده وشهوي » مي باشد ، به خوبي يادشده است :

 

أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَيْرُ نِسَائِكُمُ الْعَفِيفَةُ الْغَلِمَةُ  

 

پيامبر (ص) :بهترين زنان شما زني است كه پاك دامن باشدو در برابر شوهرش شهوي باشد!( وسائل‏الشيعة ج 20 ،ص : 30).

 

غلمة : يعني زن كه شهوت زيادي دارد (فرهنگ جامع ،ج1، ص1172).

 

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَيْرُ نِسَائِكُمْ نِسَاءُ قُرَيْشٍو......الْمَجُونُ لِزَوْجِهَا ........

 

 پيامبر (ص) فرمودند كه بهترين زنان شما زنان قريش است....... و مجون ( زن بي حياء ولطيفه گو) در برابر شوهرشان مي باشند .....( وسايل الشيعه ج 20 ص37).

 

(مجون : زن بي حياء، لوده ،لطيفه گوو بذله گو،گستاخ (فرهنگ جامع ،ج1، ص 1541)). 

 

بنابراين با توجه به آموزه هاي ديني اگر « زن» ،در قبال شوهرش لوده گري وبي حيايي كند نه آن كه زشت است بلكه موجب رشد وقرب اوست . ودانشمندان امور زناشويي نيز اين گونه نظر مي دهند :

 

دكتر ديويدروبن نويسنده كتاب «هر زني مي تواند» مي نويسد:

 

به دليل اين كه احساسات تعيين كننده تمامي واكنش هاي جنسي است، (كه شامل شور شهواني هم مي شود) يك زن نياز دارد كه ديدگاههاي خود را در باره روابط جنسي و احساسات شوهرش و روابط بين آنها ، بررسي كرده ،برروي آنها تفكر كند (زن كامل ،مارابل مورگان،ص115).

 

زن ، بايد «مرد » را از نقاط حساس بدن خود كه اورا به اُرگاسم مي رساند ، باخبر نمايد . از همسرش بخواهد كجاي بدنش را لمس كند ويا آن كه دست بكشد ويا آن كه گاز هاي خفيف بگيرد ويا هر كاري فكر مي كند او را به اُ رگاسم نزديك مي كند با آرامي و محبت به « شوهر » خود بگويد .

 

در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن  « زن » مي باشد.

 

ازاين رو « زن » ، با حفظ غرور « مرد » ، با محبت از او مي خواهد كه اولاً نقاط حساس جنسي را  لمس و بازي كردن  او را آماده براي همبستري كند ، .ثانياً  با محبت به او بگويد « هنوز آماده نشده است. »

 

نكته مهم آن است كه بي هيج عنوان اين جملاتي را به گونه اي نگوييد كه « مرد » احساس ضعف و ناتواني كند؛  بلكه احساس « عشق » و « طنازي »كند . سپس هر گاه آماده نزديكي شديد با محبت به اوخبر دهيد .

 

ب ـ بعد از دخول (طولاني كردن)

 

« مرد » ، با حركت آلت جنسي خود در « واژن » زن به انزال وارگاسم مي رسد ؛ چنانچه « زن » هنوز به ارگاسم نرسيده است مي تواند با كمك « مرد » حركات آلت جنسي او را كنترل نمايد تا با هم به ارگاسم برسند .

 

هشدار :

 

در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن « زن » مي باشد.
رویا بازدید : 589 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه


درد و ناراحتی خانم ها در حین 
معاشقه

 

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه     

 

شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند كه در حین معاشقه درد زیادی احساس میكنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این  تجربه درد مانع كار می شود.

 

هیچ كس نباید در حین  معاشقه درد و ناراحتی بكشد .به همین دلیل اولین توصیه به كسانی كه درد را تجربه می كنند :

 

از  معاشقه دردناک پرهیز کنید.  معاشقه برای لذت و خوشی و كیف كردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام  معاشقه نشانگر این است كه یك جای كار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشكل دست به گریبانند.

 

دخترانی كه برای اولین بار عمل دخول آلت مرد را در درون خود تجربه می كنند ( دختران باكره ) ممكن است خود عمل پاره شدن پرده بكارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس ناراحتی آنان شود. كه شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و نیز جنبه های روانی دختر كه به انقباض ماهیچه های بدن او و در نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر می شود.

 


 

 

برای جلوگیری از این مشكل ، بهتربن كار صحبت با همدیگر، آماده سازی هم و اعلام این مسئله كه اولین بار من است و تجربه ندارم و بنابراین زوجین عمل دخول را با كمك و هماهنگی هم انجام دهند .

 

در بسیاری از مواقع شكل و شیوه فعالیت و تحرك شریك جنسی شما باعث این درد می شود . مثلا افراد بی تجربه ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل زن انجام می دهد.

 

یا اینكه از یك زاویه نامناسب آلت خود را وارد واژن می کند. دلیل دیگر احساس درد می تواند كمبود ترشحات فرج زن باشد. استفاده از یك سری دارو ها در كم كردن ترشحات واژن تاثیر دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث كم شدن ترشحات واژن می شود .

 

صحبت كردن با هم ، تغییر زاویه دخول، یواش كردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشكل است.  راه دیگر استفاده از كرمهای لزج كننده است كه به همین نام در داروخانه یافت می شود .

 

در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و  معاشقه و ناز  و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریك ترشحات باعث خشك ماندن واژن و عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت مرد می شود كه به احساس درد و ناراحتی زن در  معاشقه منجر میشود .

 

اما گاهی اوقات با وجود به كارگیری روش های لازم ( معاشقه) برای تحریك و آماده سازی زن قبل از  دخول ، باز واژن زن ترشحات لازم را انجام نمی دهد؛ یعنی واژن هنوز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود. در نتیجه تماس و ضربه های یك آلت سفت را بر نمی تابد و باعث درد می شود .

 

برای حل این مشكل مرد باید قبل ازقراردادن آلت از انگشتان خود استفاده كند. و به تحریك واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنكه نوازش ،بوسه ، تحریك چوچوله و... را قبلا انجام داده باشد .

 

به كارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است. چون هم به نوبه خود زن را تحریك می كند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس می كند (محیطی گرم . نرم . خیس . لزج و منبسط  که ضمنا بهتراست درچشمهای هم نگاه كنند).

 

البته بعضی از زن ها از این کار خوششان نمی آید. در این موارد نباید زور و تحمیلی در کار باشد. بلکه کم کم او را آماده کنید .

 

گاهی انقباض شدید ماهیچه های كناره دیواره واژن هم باعث احساس درد می شود .دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب ، نگرانی، ترس، واهمه و فشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بی جای مرد از او در امور جنسی ناشی می شود.

 

یعنی مشكل یك عامل روانی دارد. تلاش برای عمل هم آغوشی در یك فضا و محیط مناسب ، بوسه و  معاشقه طولانی، آماده سازی درست و حسابی دو طرف برای دخول و كنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشكل می انجامد .

 

اما هستند زنانی كه پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشك مراجعه كنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف) است كه راه آن مراجعه به پزشك است. قابل ذکر است استفاده از عطر و كرم در فرج و اطراف آن گاهی باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها می شود.
رویا بازدید : 447 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چه وقت انسان برای رابطه جنسی آماده است


چه وقت انسان 
برای رابطه جنسی آماده است

 

چه وقت انسان برای رابطه جنسی آماده است

 

آمادگی دستگاه تناسلی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی شما ندارد.دستگاه تناسلی شما بعد از مدتی استراحت و همچنین تغذیه مناسب آمادگی خود را برای فعالیت مجدد بدست می آورد ولی آمادگی روحی زمانی بدست می آید که حس شما درخواست کند.

 

متاسفانه این مورد اصلاً رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی در اعضای تناسلی و بدلیل فراهم بودن بستر مناسب دلیلی برای خودداری نمی بینند و رابطه را ایجاد میکنند.سپس براحتی بعد از مدتی دچار دلزدگی جنسی خواهند شد.

 


 

 

زیرا درست است که شما فیزیکی ارضا شده اید اما حس جنسی شما ارضاء روحی نمی شود و شما همچنان تشنه روحی هستید.حالا هی می خواهید روحتان را سیراب کنید و به محض آمادگی مجدد دوباره رابطه برقرار میکنید ولی میبینید که اوضاع خرابتر میشود.روابط جنسی سریعاً جذابیت خود را از دست داده و شما را به دالانی از افسردگی پرتاب میکند.

 

شما اشکال را از همسر خود میبینید و کم کم وی را فردی سربار،سرد، تکراری و خسته کننده می یابید.چون امکان بروز هم ندارید سر هیچ و پوچ کارتان به مشاجره میکشد.سرخوردگی از ازدواج به شما دست خواهد داد و در انتها زنها و مردها به خود حق می دهند که زیر آبی بروند!!چرا که همسرشان را عامل این مورد میدانند.

 

آن دسته از زنها و مردها هم که پایبند ترند مجدداً شروع به خود ارضائی میکنند.این مورد قبل از ازدواج بدلیل کمبود رابطه جنسی اتفاق می افتد ولی بعد از ازدواج بدلیل عدم سیرابی روحی بوجود می آید.و فرد هم دلیلش را نمی داند.فرد خود را مریض قلمداد کرده و فکر میکند که توان جنسی اش تحلیل رفته و با خود ارضائی سعی در بردن لذت جنسی میکند زیراکه فکر میکند دیگر همسرش قادر به ارضاء روحی و جنسی وی نیست.

 

بهترین عامل برای تازه نگهداشتن طراوت جنسی این است که زمان را به عشق واگذار کنیم. در صورتیکه بگذارید علاقه و عشق باعث کشش گردد روح شما سریعاً آماده میگردد.بدانیدکه برای 2 نفر ، رابطه جنسی باید نهایت میزان ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه وظیفه زناشویی و یا عامل ارضاء جسمی.

 

شما باید برای پالایش روح و عشقتان از رابطه جنسی استفاده کنید و نه برای خلاص شدن از یک حالت فیزیکی.رابطه جنسی یک ابزار قدرتمند در خدمت روح برای ابراز علاقه میباشد نه یک وسیله برای ایجاد زنگ تفریح…پس بگذارید که کشش عشقی شما را وادار به ایجاد رابطه کند و نه فشار جسمی…در اینصورت در هیچ مقطعی همسرتان برای شما تکراری نخواهد شد و شما همیشه در یک آرامش روحی قرار خواهید داشت…

 

اما نکته مهمتر: برخی مواقع فشارها و مشکلات زندگی در خارج از خانه (چه برای زن و یا مرد)آنها را نیازمند یک رابطه عاطفی با جنس مخالف می کند. در این هنگام نوازش، لامسه، بوسه و... بسیار مناسب است.
رویا بازدید : 572 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

الگوی جنسی جدید ویژه آقایان


الگوی جنسی جدید 
ویژه آقایان

 

الگوی جنسی جدید ویژه آقایان

 

فکر می کنم اشتباه نباشد اگر بگوییم که تعداد کمی از ما در زمینه جنسی آموزش رسمی دیده ایم. واقعیت این است که موضوع روابط جنسی چیزی است که اکثریت مردم از آن آگاهی کافی ندارند. میل جنسی معمولاً توسط افراد ناآگاه و آنها که افکار بیمار دارند، سوء تعبیر می شود. اگر کمی به آن فکر کنید، می بینید که بیشتر آن چیزهایی که ما درمورد روابط جنسی یاد گرفته ایم، از والدین، معلمین، دوستان و افراد فامیل است. و متاسفانه هنوز خیلی از ما آن مطالبی که یادگرفته ایم را باور داریم.

 

 

 

این افکار و فرضیه های غلط درمورد رفتارهای جنسی به طور ویژه متوجه آقایون است. شاید مخرب ترین باور نادرست این باشد که انزال مردها بالاترین نمود قدرت و توانایی جنسی مردانه است. اما این اصلاً حقیقت ندارد. در دنیای تمایلات جنسی، این مسئله کاملاً ثابت شده است که مردها، برخلاف زنها، وقتی انزال می کنند، انرژی حیاتی خود را از دست می دهند.

 

 

 


 

 

براساس گفته های حکیمان چین قدیم که اطلاعات و آگاهی زیادی درمورد سیستم انرژی بدن انسان داشتند، مردها با هدر دادن انرژی جنسی خود، عمر خود را کوتاه می کنند. گفته می شود که به خاطر همین الگوی رفتاری مخرب است که عمر زنها بالاتر از مردها می باشد. از اینها گذشته، اکثر مردهای آموزش ندیده با انزال های بیشمار در طول زندگی از نظر جنسی خود را تخلیه میکنند. چینی ها در گذشته مشاهده کرده بودند که وقتی ذخیره انرژی حیاتی یک مرد خالی شود، او احساس خواهد کرد که قسمتی از وجود خود را از دست داده است.

 

 

 

متخصصین مطالعات جنسی چین قدیم، به مایع منی بعنوان مایع زندگی بخش و حافظ زندگی نگاه می کردند. یک قطره از مایع منی از نظر قدرت برابر با صد قطره خون بوده است. اگر این صحیح باشد، هر بار که یک مرد انزال می کند، با از دست رفتن انرژی روبه رو می شود که مثل این می ماند که خون اهداء کرده باشد. اگر این اتفاق هر از چند گاهی بیفتد، مشکل بزرگی نیست اما طبق بررسی ها یک مرد امریکایی به طور متوسط 5000 بار در طول عمر خود انزال دارد و این برابر با تقریباً 4 گالن مایع منی می باشد. پیام این اخبار کاملاً واضح است: رفتارهای جنسی هوشمندانه موجب یک برنامه عاقلانه و فردی برای حفظ و ذخیره مایع منی می شود.

 

 

 

بعضی از مردها اولین باری که درمورد رابطه جنسی بدون انزال می شنوند، وحشت می کنند. از این گذشته، این کاملاً مخالف با آمادگی آنهاست. این ترس به این دلیل است که مجبور خواهند بود لذت جنسی خود را قربانی یک فایده سلامتی انتزاعی کنند. بسیاری از این مردها به سختی سکس پویا بدون اوج ارضاء را قبول می کنند. از نظر آنها رابطه جنسی بدون انزال مثل کار کردن بدون مزد است. اما این کاملاً خلاف واقعیت است. حفظ مایع منی و خارج نکردن آن به هیچ عنوان مترادف عدم تخلیه لذت نیست. این روش حتی لذت را چندین برابر خواهد کرد.

 

 

 

برای اینکه علت آن را بفهمیم باید اول فرق بین انزال مردان و ارگاسم را بدانیم چون اکثر مردها آنها را یکسان می بینند. از این گذشته، از اولین تجربه های جنسی آنها، انزال و ارگاسم همیشه در یک زمان اتفاق افتاده بوده است. برای خیلی از مردها، شنیدن اینکه می توانند در زمانی غیر از زمان انزال، ارگاسم را تجربه کنند، غیر قابل باور است. بااین وجود، واقعیت این است که انزال و ارگاسم دو پروسه فیزیکی کاملاً متفاوت هستند و برای مردها خیلی مفید است که بفهمند چطور باید این دو را از هم تشخیص دهند. موفقیت چیزی جز استفاده بموقع از انقباضات درونی قوی درست مثل انقباضات بیرون کردن آخرین قطره ادرار نیست.

 

 

 

حفظ و ذخیره کردن مایع منی فواید بسیار زیادی دارد. برای افراد مبتدی، با حفظ بدنی جوان، نیرومند، و سالم با سطح انرژی بسیار بالا، شفافیت ذهن، و بالا رفتن نیروی جنسی همراه خواهد بود. نگه داشتن مایع منی باعث رابطه های جنسی طولانی تر که لذت هر دو طرف را افزایش می دهد نخواهد شد، بلکه با این کار مرد از کاهش انرژی خود جلوگیری خواهد کرد. زوج ها اگر همراه هم برای به تاخیر انداختن و جلوگیری از انزال مرد تلاش کنند تا زمانیکه بهترین و مطلوبترین زمان برای آن فرا برسد، باعث می شود که لذت جنسی هر دو طرف به اوج خود برسد. آن حس تشدید لذت و صمیمیت بین دو نفر بسیار فراتر از چیزی خواهد بود که قبلاً تجربه کرده اید.

 

 

 

 

 

 

 

مهم نیست که انزال مردانه چقدر با لذت همراه باشد، چون بسیار کم دوام است و عمر آن فقط چند لحظه است. این فقط یک آزادسازی موضعی در قسمت آلت مردانه و عضلات لگن است. این آزادسازی یک پدیده منفی است چون از طریق آن فقط انرژی از دست می دهید. ارگاسم پدیده ای کاملاً متفاوت است. ارگاسم جوان کننده و بالابرنده انرژی است.

 

روی کل جسم، ذهن و روح تاثیر می گذارد. برخلاف انزال، ارگاسم می تواند بارها و بارها برای یک ساعت یا بیشتر تکرار شود بدون اینکه انرژی از شما از دست برود. وقتی مردی یاد بگیرد که چطور از انزال خود جلوگیری کند، هوشیاری بیشتر در عمل جنسی خواهد داشت و خواهد توانست ارگاسم را جایگزین انزال خود کند. وقتی فرد در این کار مهارت پیدا کرد، عادت جنسی انزال در هر ارگاسم در نظر او دیوانگی محض خواهد بود.

 

 

 

انزال مردانه آن اوج لذتی که تصور می کردیم نیست. اوج لذت فقط یک عادت بد است که از قدیم در روابط جنسی باقی مانده است. ما بعنوان یک مرد فقط در انزال بوده که لذت جنسی را تجربه کرده ایم. به این ترتیب، زمانی خواهد رسید که این قدرت جنسی آنقدر در ما پایین می آید که دیگر به محرک های قبلی واکنش نمی دهد. احساس خواب آلودگی که اکثر مردها پس از انزال تجربه می کنند نشانه بسیار آشکاری از کاهش انرژی است.

 

اما این علائم در خیلی ازمردها حتی از این هم فراتر می رود. از دست رفتن میل جنسی، آسیبپذیری، بدخلقی و افسردگی، بی تفاوتی، گوشه گیری از علائم بسیار متداول آن است. خیلی از مردها حتی پس از انزال از رختخواب بلند شده، لباس می پوشند و شریک جنسیشان را ترک می کنند. آیا تابه حال شنیده اید که زنی اینکار را بکند؟

 

 

 

بااینکه اکثر مردها انزال را لازمه رابطه جنسی می دانند، اما خیلی ها هم یاد گرفته اند که چطور انزال خود را نگه دارند تا لذت جنسی خود را بالاتر ببرند. یادتان باشد، متوقف کردن آزادسازی آلت تناسلی را نباید با متوقف کردن ارگاسم اشتباه بگیرید. مردهایی که در این زمینه آموزش دیده اند عملکرد واقعی ارگاسم را دانسته و می دانند که فرای لذت، ارگاسم وسیله ای است که فرد را به سمت هوشیاری بیشتر سوق می دهد.

 

 

 

الان دیگر وقتش رسیده که مردهای ما بازنگری روی رفتارهای جنسی خود داشته و از دیدگاهی نو به آن نگاه کنند. با کمی تغییر در هوشیاری، هر مردی با آموزش های مناسب می تواند به حفظ و نگه داشتن انرژی خود کمک کند. و این راهی خواهد بود به سمت اعتماد به نفس، هوشیاری و تکامل روحی بیشتر.
رویا بازدید : 542 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دلیل عمده خونریزی واژینال پس از مقاربت


۱۰ دلیل عمده 
خونریزی واژینال پس از مقاربت

 

10 دلیل عمده خونریزی واژینال پس از مقاربت

 

بعد از پایان یافتن ارتباط جنسی همچنان در رویای شیرین خود غوطه ور هستید که به حمام می روید و ناگهان متوجه می شوید که در حال خونریزی هستید. هیچ چیز نمی تواند زودتر از خونریزی واژینال شما را به واقعیت های زندگی باز گرداند. خونریزی پس از مقاربت به دلایل متعددی در خانم ها ایجاد می شود و نباید به راحتی از آن گذشت. در این مقاله شما را با 10 نمونه از مهمترین علل ایجاد خونریزی پس از نزدیکی آشنا می کنیم:

 

 

 

1- دیسپلازی سرویکس

 

دیسپلازی سرویکس تغییرات وابسته به مرحله ی قبل از سرطان در سلول های مخاطی رحم می باشد که طی آن بافت ها رشد نابهنجار پیدا می کنند. ریسک ابتلا به این اختلال معمولا به طرق زیر افزایش پیدا می کند: داشتن شرکای جنسی متعدد، تجربه رابطه جنسی پیش از سن 18 سالگی، زایمان قبل از 16 سالگی، ابتلای قبلی به یکی از بیماری های مقاربتی.

 

برای درمان اصولاً جراحی به منظور برداشتن توده ی مورد نظر پیشنهاد داده می شود.

 

 

 


 

 

2- کلامیدیا

 

نوعی عفونت باکتریایی است که عموماً از طریق فعالیت جنسی، برخورد منی آلوده با جریانهای روان کننده ی واژینال و یا خون انتقال پیدا می کند.

 

 

 

3- سوزاک

 

یک بیماری با درصد ابتلای بالا است که معمولاً از طریق تماس جنسی انتقال پیدا کرده و دلیل ایجاد آن نوع معینی از باکتریها می باشد. برای درمان آن داروهای متنوعی وجود دارند.

 

 

 

4- تورم رحم

 

التهاب و تورم به همراه عفونت رحم یا واژن. درمان بر حسب دلیل ایجاد بیماری صورت می پذیرد.

 

 

 

5- پولیپ سرویکس

 

به رشد بیش از حد مخاط رحم نسبت داده می شود که دارای حالتی نرم، و رنگی متمایل به قرمز یا بنفش می باشند. این نوع زائده های گوشتی در خارج از غشای مخاطی رحم و کانال رحم رشد پیدا می کنند. پلیپ های رحمی بسیار حساس بوده، همانطور که اشاره شد در خارج از رحم رشد می کنند و خیلی راحت و بدون درد برداشته می شوند.

 

 

 

6- تارچه زدگی(تریکومونا)

 

این نوع بیماری عبارت است از آلودگی به انگل هاى تک تارچه که به طور اخص سبب آماس مهبل در زنان می شوند. اختلال فوق از طریق برقراری ارتباط جنسی انتقال پیدا می کند و عامل ایجاد آن نوعی از سلول های تک یاخته ای (پروتوزوان) می باشند. باید توجه داشت که امکان انتقال بیماری در هنگام زایمان طبیعی از طریق مادر آلوده به نوزاد نیز وجود دارد. در موارد نادر هم دیده شده که بیماری از طریق آب داخل وان حمام، ادرار، توالت فرنگی، و استخرها نیز منتشر می شود.

 

 

 

7- عفونت قارچی واژینال

 

رشد بیش از حد قارچ های طبیعی که در منطقه ی واژن وجود دارند منجر به ایجاد عفونت قارچی می شود. از جمله سایر علائم می توان به خارش، سوزش، و ترشحات بی بو، سفید رنگ و پنیری شکل اشاره کرد.

 

 

 

8- اندومتریوز و ادنومی

 

اندومتری در لغت نامه ی پزشکی "درلند" چاپ 27 به این ترتیب تعریف شده است: تورم غشای داخلی رحم ( داخلی ترین پرده ی درونی زهدان) که در برخی موارد با فرورفتن لایه ی اندومتر به میومتر (بافت عضلانی رحم) همراه می شود. ادنومی هم به جایگزینی اندومتر رحم در جایی غیر از حفره ی رحمی اطلاق می شود. به این ترتیب که غشای اندومتروز به رحم یا سایر اندام ها مثل تخمدان چسبیده و سبب به وجود آمدن نابجاى بافت هاى درون زهدانی شود.

 

 

 

9- پولیپ رحمی

 

پولیپ های رحمی زمانی ایجاد می شوند که غشای داخلی رحم رشد نابهنجار پیدا می کند و سبب ایجاد برآمدگی در رحم می شوند. کمتر اتفاق می افتد که رشد این نوع پلیپ ها به مرحله خوش خیم و یا بد خیم برسد. همچنین خانم هایی که به این اختلال گرفتار می شوند به ندرت خونریزی غیر طبیعی رحم بین دو سیکل قاعدگی را تجربه می کنند.

 

سایر علائم عبارتند از: خونریزی پس از رابطه جنسی، لک دیدن، خونریزی بیش از حد در زمان قاعدگی، خونریزی پس از یائسگی، و خونریزی در حین هورمون درمانی. بهترین شیوه ی مداوا درمان هیستروسکوپیک است. با این شیوه کل حفره رحمی از طریق هیستروسکوپ قابل رویت می باشد و نسبت به شیوه درمانی دی - سی (کورتاژ تشخیصی درمانی) مزیت بیشتری دارد چراکه روش دوم با تراشیدن بافت رحم همراه است و این امکان وجود دارد که بسیاری از پلیپ ها جا گذاشته شوند.

 

 

 

10- غدد فیبروئید

 

غدد فیبروئیدی رحم جزء تومورهای خوش خیم محسوب می شوند و معمولاً متشکل از تکه های جامد با بافت های الیافی هستند. کمتر دیده شده که غدد فیبروئید به شکل تومورهای بدخیم درآیند. علائم این اختلال در خانم متفاوت است و برخی از خانم ها به هیچ وجه هیچ نشانه ای از آن را احساس نمی کنند. اگر بتوانند تا زمان یائسگی صبر کنند، به مرور زمان فیبرون ها به دلیل توقف ترشح استروژن، کوچکتر شده و کم کم به طور کلی از بین می روند.

 

 

 

خانم هایی که دارای فیبرون هستند باید دقت داشته باشند که هیچ گاه استروژن را در هیچ شکل و فرمی مصرف نکنند حتی به صورت قرص های ضد بارداری؛ چراکه استروژون سبب رشد نامتعارف غدد فیبروئید می شود. درمانهای متنوعی برای از بین بردن این غدد وجود دارد از میمکتومی (برداشتن عضله ی رحم) گرفته تا آمبولیزه کردن شریان های رحم (مسدود کردن شریان ها) و یا روش قدیمی هیسترکتومی که همراه با جراحی برای برداشتن همه یا بخشی از رحم می باشد.

 

 

 

تشخیص صحیح دلیل خونریزی پس از ارتباط جنسی نیاز به تخصص دارد. به همین دلیل هر زمان که متوجه بروز یک چنین مشکلی شدید، حتماً با پزشک متخصص تماس حاصل نمایید
رویا بازدید : 551 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دلیل عمده خونریزی واژینال پس از مقاربت


۱۰ دلیل عمده 
خونریزی واژینال پس از مقاربت

 

10 دلیل عمده خونریزی واژینال پس از مقاربت

 

بعد از پایان یافتن ارتباط جنسی همچنان در رویای شیرین خود غوطه ور هستید که به حمام می روید و ناگهان متوجه می شوید که در حال خونریزی هستید. هیچ چیز نمی تواند زودتر از خونریزی واژینال شما را به واقعیت های زندگی باز گرداند. خونریزی پس از مقاربت به دلایل متعددی در خانم ها ایجاد می شود و نباید به راحتی از آن گذشت. در این مقاله شما را با 10 نمونه از مهمترین علل ایجاد خونریزی پس از نزدیکی آشنا می کنیم:

 

 

 

1- دیسپلازی سرویکس

 

دیسپلازی سرویکس تغییرات وابسته به مرحله ی قبل از سرطان در سلول های مخاطی رحم می باشد که طی آن بافت ها رشد نابهنجار پیدا می کنند. ریسک ابتلا به این اختلال معمولا به طرق زیر افزایش پیدا می کند: داشتن شرکای جنسی متعدد، تجربه رابطه جنسی پیش از سن 18 سالگی، زایمان قبل از 16 سالگی، ابتلای قبلی به یکی از بیماری های مقاربتی.

 

برای درمان اصولاً جراحی به منظور برداشتن توده ی مورد نظر پیشنهاد داده می شود.

 

 

 


 

 

2- کلامیدیا

 

نوعی عفونت باکتریایی است که عموماً از طریق فعالیت جنسی، برخورد منی آلوده با جریانهای روان کننده ی واژینال و یا خون انتقال پیدا می کند.

 

 

 

3- سوزاک

 

یک بیماری با درصد ابتلای بالا است که معمولاً از طریق تماس جنسی انتقال پیدا کرده و دلیل ایجاد آن نوع معینی از باکتریها می باشد. برای درمان آن داروهای متنوعی وجود دارند.

 

 

 

4- تورم رحم

 

التهاب و تورم به همراه عفونت رحم یا واژن. درمان بر حسب دلیل ایجاد بیماری صورت می پذیرد.

 

 

 

5- پولیپ سرویکس

 

به رشد بیش از حد مخاط رحم نسبت داده می شود که دارای حالتی نرم، و رنگی متمایل به قرمز یا بنفش می باشند. این نوع زائده های گوشتی در خارج از غشای مخاطی رحم و کانال رحم رشد پیدا می کنند. پلیپ های رحمی بسیار حساس بوده، همانطور که اشاره شد در خارج از رحم رشد می کنند و خیلی راحت و بدون درد برداشته می شوند.

 

 

 

6- تارچه زدگی(تریکومونا)

 

این نوع بیماری عبارت است از آلودگی به انگل هاى تک تارچه که به طور اخص سبب آماس مهبل در زنان می شوند. اختلال فوق از طریق برقراری ارتباط جنسی انتقال پیدا می کند و عامل ایجاد آن نوعی از سلول های تک یاخته ای (پروتوزوان) می باشند. باید توجه داشت که امکان انتقال بیماری در هنگام زایمان طبیعی از طریق مادر آلوده به نوزاد نیز وجود دارد. در موارد نادر هم دیده شده که بیماری از طریق آب داخل وان حمام، ادرار، توالت فرنگی، و استخرها نیز منتشر می شود.

 

 

 

7- عفونت قارچی واژینال

 

رشد بیش از حد قارچ های طبیعی که در منطقه ی واژن وجود دارند منجر به ایجاد عفونت قارچی می شود. از جمله سایر علائم می توان به خارش، سوزش، و ترشحات بی بو، سفید رنگ و پنیری شکل اشاره کرد.

 

 

 

8- اندومتریوز و ادنومی

 

اندومتری در لغت نامه ی پزشکی "درلند" چاپ 27 به این ترتیب تعریف شده است: تورم غشای داخلی رحم ( داخلی ترین پرده ی درونی زهدان) که در برخی موارد با فرورفتن لایه ی اندومتر به میومتر (بافت عضلانی رحم) همراه می شود. ادنومی هم به جایگزینی اندومتر رحم در جایی غیر از حفره ی رحمی اطلاق می شود. به این ترتیب که غشای اندومتروز به رحم یا سایر اندام ها مثل تخمدان چسبیده و سبب به وجود آمدن نابجاى بافت هاى درون زهدانی شود.

 

 

 

9- پولیپ رحمی

 

پولیپ های رحمی زمانی ایجاد می شوند که غشای داخلی رحم رشد نابهنجار پیدا می کند و سبب ایجاد برآمدگی در رحم می شوند. کمتر اتفاق می افتد که رشد این نوع پلیپ ها به مرحله خوش خیم و یا بد خیم برسد. همچنین خانم هایی که به این اختلال گرفتار می شوند به ندرت خونریزی غیر طبیعی رحم بین دو سیکل قاعدگی را تجربه می کنند.

 

سایر علائم عبارتند از: خونریزی پس از رابطه جنسی، لک دیدن، خونریزی بیش از حد در زمان قاعدگی، خونریزی پس از یائسگی، و خونریزی در حین هورمون درمانی. بهترین شیوه ی مداوا درمان هیستروسکوپیک است. با این شیوه کل حفره رحمی از طریق هیستروسکوپ قابل رویت می باشد و نسبت به شیوه درمانی دی - سی (کورتاژ تشخیصی درمانی) مزیت بیشتری دارد چراکه روش دوم با تراشیدن بافت رحم همراه است و این امکان وجود دارد که بسیاری از پلیپ ها جا گذاشته شوند.

 

 

 

10- غدد فیبروئید

 

غدد فیبروئیدی رحم جزء تومورهای خوش خیم محسوب می شوند و معمولاً متشکل از تکه های جامد با بافت های الیافی هستند. کمتر دیده شده که غدد فیبروئید به شکل تومورهای بدخیم درآیند. علائم این اختلال در خانم متفاوت است و برخی از خانم ها به هیچ وجه هیچ نشانه ای از آن را احساس نمی کنند. اگر بتوانند تا زمان یائسگی صبر کنند، به مرور زمان فیبرون ها به دلیل توقف ترشح استروژن، کوچکتر شده و کم کم به طور کلی از بین می روند.

 

 

 

خانم هایی که دارای فیبرون هستند باید دقت داشته باشند که هیچ گاه استروژن را در هیچ شکل و فرمی مصرف نکنند حتی به صورت قرص های ضد بارداری؛ چراکه استروژون سبب رشد نامتعارف غدد فیبروئید می شود. درمانهای متنوعی برای از بین بردن این غدد وجود دارد از میمکتومی (برداشتن عضله ی رحم) گرفته تا آمبولیزه کردن شریان های رحم (مسدود کردن شریان ها) و یا روش قدیمی هیسترکتومی که همراه با جراحی برای برداشتن همه یا بخشی از رحم می باشد.

 

 

 

تشخیص صحیح دلیل خونریزی پس از ارتباط جنسی نیاز به تخصص دارد. به همین دلیل هر زمان که متوجه بروز یک چنین مشکلی شدید، حتماً با پزشک متخصص تماس حاصل نمایید
رویا بازدید : 435 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آقايان بخوانند(18 توصيه همسرانه)



 

 

1. در مقابل همسر خويش, گرفتاري هاي روزانه و حوادث تلخ و ناگوار زندگي را با اخم و چهره عبوس مطرح نکنيد.

 

 

 

2. هديه دادن مهرو محبت را زياد مي‌کند؛ به مناسبت هاي مختلف براي همسر خود هديه اي هر چند کوچک خريداري و با چهره اي شاد و خندان به او تقديم کنيد.

 

 

 

3. چنانچه کمبودي در منزل مشاهده مي‌شود, با کمال محبت و خوشرويي تذکر دهيد.

 

 

 

4. در حضور همسر خود, به هيچ وجه از زنان ديگر تمجيد نکنيد و توانايي هاي آنا را به رخ او نکشيد.

 


 

 

 

 

5. به بستگان همسر خود مانند پدر و مادر و ساير اقوام وي احترام بگذاريد و براي دعوت آنان به خانه خود, قبل از همسر خود اقدام کنيد.

 

 

 

6. هيچ وقت از معاشرت همسر خود با بستگان صالحش جلوگيري نکنيد و در معاشرت و ديد و بازديد با بستگان وي پيشقدم باشيد.

 

 

 

7. با بستگان خود نزد همسرتان در گوشي نجوا نکنيد.

 

 

 

8. هيچ گاه همسر خود را به ويژه نزد بستگانش تحقير نکنيد؛ توهين و بي احترامي به همسر از صفا و صميميت در زندگي زناشويي مي‌کاهد.

 

 

 

9. هيچ گاه خود را برتر از همسر خود معرفي نکنيد. سعي کنيد "من" و "تو" در زندگي زناشويي نباشد کلمه "ما" زندگي را گرم و لذت بخش مي‌کند

 

 

 

10. وقتي که همسر شما عصباني است, او را با مهر و محبت آرام کنيد.

 

 

 

11. براي رفتن به مهماني و گردش, سعي کنيد همراه فرزندان و همسر خود باشيد و پيشنهاد همسر خود را در اين مورد به علت خستگي و کار رد نکنيد.

 

 

 

12. امتيازات اجتماعي؛ فرهنگي و اقتصادي فاميل خود را در صورتي که با همسر شما فاصله اجتماعي و طبقاتي دارند مطرح نکنيد.

 

 

 

13. کارهاي همسر خود, هر چند کوچک را تحسين کنيد. تمجيد و ستايش زن به علت روح لطيف و مهرباني که دارد, کليد کاميابي در زندگي زناشويي است.

 

 

 

14. در قبال همسر خود, در امور مختلف قدرت نمايي نکنيد.

 

 

 

15. زحمات و هزينه هايي را که براي پذيرايي خويشاوندان همسر خود صرف مي‌کنيد, هيچ گاه بر زبان نياوريد.

 

 

 

16. همسر خود را در خانه محصور و محدود نکنيد و وي را از دست يابي به شادي ها محروم نسازيد.

 

 

 

17. شادي و خنده هاي خود را در محل کار خود به جا نگذاريد و فراموش نکنيد که همسر شما در خانه هم نيازمند شادي و خنده هاي شماست.

 

 

 

18. کمک کردن در انجام کارهاي منزل را فراموش نکنيد و بدانيد همان مقدار که شما در خارج از منزل خسته مي‌شويد, زن هم در منزل از کارهاي خانه خسته مي‌شود و نازمند مساعدت و قدرداني است.
رویا بازدید : 540 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پنهان‌كاری در ازدواج


پنهان‌كاری در 
ازدواج

 

ازدواج یكی از پاكترین و مقدسترین امور زندگی بشری محسوب می شود كه در صورت انجام درست و اصولی آن محصولی جز آرامش و امنیت برای افراد به ارمغان نمی آورد. آنچه در این راستا باعث ایجاد آرامش میان طرفین می شود حس محبت و‌ اعتماد متقابل است.

 

 

 

با این حال، برخی افراد قبل از ازدواج و در دوران آشنایی برخی از مسائل و مشكلات خود را از فرد مقابل و خانواده اش پنهان می كنند؛ زیرا بر این گمانند كه با بیان حقیقت نه تنها مشكلی حل نمی شود بلكه به احتمال زیاد فرد مقابل را از دست خواهند داد. در صورتیكه پنهان کاری و مخفی كردن مسائل از همسر آینده به دلیل اینكه پس از مدتی برملا می شود یكی از مهم ترین اصولی محسوب می شود كه باعث از بین رفتن محبت و اعتماد طرفین به یكدیگر شده و ازدواج را از مسیر اصلی خود و در نتیجه هدف نهایی اش كه همانا وصول به آرامش و سعادت است باز می دارد. در واقع افراد پنهانكار با این اشتباه خود از همان ابتدا پایه های زندگی خود را بر روی زمینی سست و لرزان بنا می كنند و توقع دارند زندگی شان با هیچ زلزله ای از هم نپاشد در صورتیكه خانه آرزوهایشان با كوچكترین لرزشی فرو خواهد ریخت.

 


 

 

 

 

انواع پنهانكاری:‌

 

1. پنهانكاری در اصول اساسی شخصیتی فرد: این نوع از پنهانكاری جز امور ممنوعه می باشد. پنهان كردن اخلاق و روحیات اصلی خود و به نوعی فیلم بازی كردن برای فرد مقابل نوعی خیانت به خود و فرد مقابل محسوب می گردد.

 

 

 

2.پنهانكاری در سلامتی جسمی و روحی:‌ پنهان كردن مشكلات جسمی و روحی در ازدواج از فرد مقابل نیز كاملا مطرود و ممنوع می باشد. در واقع پنهان كردن اموری كه به راحتی در دوران عقد یا ابتدای ازدواج فاش می شود نه تنها هیچ سودی برای افراد ندارد بلكه آنها را حامل ماركهایی چون دروغگو و كلاهبردار نیز می كند. پس اگر دارای نقص عضو یا بیماری هستید باید به طور کامل و به دور از هرگونه ابهامی در مورد بیماری و نحوه درمان آن به فرد مقابل اطلاعات بدهید تا شناخت وی نسبت به این بیماری كامل و جامع باشد تا براساس شناخت كامل تصمیم بگیرد.

 

 

 

3. پنهانكاری در مورد گذشته: اگر مسئله ای قبل از ازدواج برای شما پیش آمده و شما مرتکب جرم، خطا یا اشتباهی چون دوستی شده ‌اید و امکان برملا شدن آن را پس از ازدواج می دهید، باید حتما" به نحوی آن را با فرد مقابل در میان بگذارید اما اگر مطمئن هستید كه فرد مقابل به هیچ وجه از آن موضوع مطلع نمی شود هرگز بیان نكنید. زیرا گناهان و خطاها امری ما بین ما و خدای ماست و هیچ کس اجازه ندارد آبروی خود را مقابل دیگران ببرد. البته این در صورتی است كه شما كاملا نسبت به گذشته خود پشیمان بوده و مطمئنید كه هرگز اشتباهات و خطاهای گذشته را تكرار نخواهید كرد.

 

 

 

4. پنهانكاری در مسائل و مشكلات خانوادگی: مشكلات اخلاقی و مالی خانوادگی نیز جز اموری هستند كه در تحقیقات محلی برملا می گردند پس بهتر است كه خود، فرد مقابل را از این مشكلات آگاه گردانید. البته در این راستا توجه داشته باشید كه نباید اسرار خصوصی خانوادگی خود را بیان كنید زیرا ممكن است بیان آنها به نوعی آبروی خانوادگی شما را زیر سوال ببرد.
رویا بازدید : 474 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پنهان‌كاری در ازدواج


پنهان‌كاری در 
ازدواج

 

ازدواج یكی از پاكترین و مقدسترین امور زندگی بشری محسوب می شود كه در صورت انجام درست و اصولی آن محصولی جز آرامش و امنیت برای افراد به ارمغان نمی آورد. آنچه در این راستا باعث ایجاد آرامش میان طرفین می شود حس محبت و‌ اعتماد متقابل است.

 

 

 

با این حال، برخی افراد قبل از ازدواج و در دوران آشنایی برخی از مسائل و مشكلات خود را از فرد مقابل و خانواده اش پنهان می كنند؛ زیرا بر این گمانند كه با بیان حقیقت نه تنها مشكلی حل نمی شود بلكه به احتمال زیاد فرد مقابل را از دست خواهند داد. در صورتیكه پنهان کاری و مخفی كردن مسائل از همسر آینده به دلیل اینكه پس از مدتی برملا می شود یكی از مهم ترین اصولی محسوب می شود كه باعث از بین رفتن محبت و اعتماد طرفین به یكدیگر شده و ازدواج را از مسیر اصلی خود و در نتیجه هدف نهایی اش كه همانا وصول به آرامش و سعادت است باز می دارد. در واقع افراد پنهانكار با این اشتباه خود از همان ابتدا پایه های زندگی خود را بر روی زمینی سست و لرزان بنا می كنند و توقع دارند زندگی شان با هیچ زلزله ای از هم نپاشد در صورتیكه خانه آرزوهایشان با كوچكترین لرزشی فرو خواهد ریخت.

 


 

 

 

 

انواع پنهانكاری:‌

 

1. پنهانكاری در اصول اساسی شخصیتی فرد: این نوع از پنهانكاری جز امور ممنوعه می باشد. پنهان كردن اخلاق و روحیات اصلی خود و به نوعی فیلم بازی كردن برای فرد مقابل نوعی خیانت به خود و فرد مقابل محسوب می گردد.

 

 

 

2.پنهانكاری در سلامتی جسمی و روحی:‌ پنهان كردن مشكلات جسمی و روحی در ازدواج از فرد مقابل نیز كاملا مطرود و ممنوع می باشد. در واقع پنهان كردن اموری كه به راحتی در دوران عقد یا ابتدای ازدواج فاش می شود نه تنها هیچ سودی برای افراد ندارد بلكه آنها را حامل ماركهایی چون دروغگو و كلاهبردار نیز می كند. پس اگر دارای نقص عضو یا بیماری هستید باید به طور کامل و به دور از هرگونه ابهامی در مورد بیماری و نحوه درمان آن به فرد مقابل اطلاعات بدهید تا شناخت وی نسبت به این بیماری كامل و جامع باشد تا براساس شناخت كامل تصمیم بگیرد.

 

 

 

3. پنهانكاری در مورد گذشته: اگر مسئله ای قبل از ازدواج برای شما پیش آمده و شما مرتکب جرم، خطا یا اشتباهی چون دوستی شده ‌اید و امکان برملا شدن آن را پس از ازدواج می دهید، باید حتما" به نحوی آن را با فرد مقابل در میان بگذارید اما اگر مطمئن هستید كه فرد مقابل به هیچ وجه از آن موضوع مطلع نمی شود هرگز بیان نكنید. زیرا گناهان و خطاها امری ما بین ما و خدای ماست و هیچ کس اجازه ندارد آبروی خود را مقابل دیگران ببرد. البته این در صورتی است كه شما كاملا نسبت به گذشته خود پشیمان بوده و مطمئنید كه هرگز اشتباهات و خطاهای گذشته را تكرار نخواهید كرد.

 

 

 

4. پنهانكاری در مسائل و مشكلات خانوادگی: مشكلات اخلاقی و مالی خانوادگی نیز جز اموری هستند كه در تحقیقات محلی برملا می گردند پس بهتر است كه خود، فرد مقابل را از این مشكلات آگاه گردانید. البته در این راستا توجه داشته باشید كه نباید اسرار خصوصی خانوادگی خود را بیان كنید زیرا ممكن است بیان آنها به نوعی آبروی خانوادگی شما را زیر سوال ببرد.
رویا بازدید : 452 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

در ارتباط عاشقانه با همسرتان این باورهای غلط را فراموش کنید


در ارتباط 
عاشقانه با همسرتان این باورهای غلط را فراموش کنید

 

زنان اما در هنگام بحث و یا صحبت کردن، به دنبال نشان دادن برتری خود نیستند، آن‌ها یا درد دل می‌کنند و یا مسائل مربوط به زندگی زناشویی‌شان را مطرح می‌کنند.

 

 

 

تفاوت در دیدگاه مردان و زنان نسبت به برقراری رابطه با همسر، گاهی باعث بروز تعارضاتی می‌شود که می‌توان با چند تکنیک ساده از ایجادشان جلوگیری کرد.

 

 

 

حتی مسائلی که زنان و مردان تمایل دارند درباره آنها صحبت کنند نیز با هم متفاوت است. به عنوان مثال مردان تمایل دارند درباره موضوعاتی صحبت کنند که زنان نسبت به آن اطلاعات کمتری دارند، و از این طریق به آنها اثبات کنند که بالاتر و برتر هستند. علت این مسئله هم به مسائل تربیتی برمی‌گردد و این نکته که مردان گمان می‌کنند، به دنیا آمده‌اند تا قدرت و برتری خود را ثابت کنند. آنها حتی در ارتباط با همجنسان خود به سراغ بحث‌هایی می‌روند که دیگران نسبت به آن دانش کمتری دارند.

 


زنان اما در هنگام بحث و یا صحبت کردن، به دنبال نشان دادن برتری خود نیستند، آن‌ها یا درد دل می‌کنند و یا مسائل مربوط به زندگی زناشویی‌شان را مطرح می‌کنند.

 

 

 

تفاوت دیگر زنان و مردان، در هنگام مقابله با مشکلات است. مردان در مقابل بروز مشکلات سریعاً به دنبال راه‌حل می‌روند. احساس ناجی بودن در مردان بسیار قوی است و حتی در فیلم و سریال‌ها بسیار دیده‌ایم که تا مشکلی پیش می‌آید، مردی همچون یک ناجی افسانه‌ای در صحنه ظاهر می‌شود! اما زنان تنها دوست دارند درباره مشکلشان صحبت کنند، اینکه چرا به وجود آمده، و چه احساسی نسبت به آن دارند.

 

 

 

پس اگر ما بدانیم این تفاوت‌ها، ویژگی‌هایی هستند که در هر دو جنس وجود دارند، دیگر در برابر آنها جبهه‌گیری نمی‌کنیم و این باعث می‌شود بتوانیم بهتر زندگی کنیم.

 

 

 

در ایجاد یک ارتباط درست و موثر، باورهایی دخیل‌اند که می‌توانند به صورت یک عامل ممانعت کننده عمل کنند

 

_ یکی از این باورها این است که هر کدام از طرفین گمان کند حق با خودش است و دیگری را مقصر بداند. این باور نادرست باعث می‌شود رابطه‌ محکم و صمیمانه‌ نباشد، چون یکی از زوجین یه طور کامل حق را به خودش می‌دهد و خواسته‌ها و نیازهای خود را در اولویت قرار می‌دهد.

 

 

 

_ باور نادرست دیگر این است که بعد از مدتی که از زندگی مشترک بگذرد، طرفین این باور را در خود پرورش می‌دهد که همسرشان حالا دیگر با تمام خصوصیات و ویژگی‌های آنها آشنایی دارد پس لازم نیست هرگاه احساس ناخوشایندی نسبت به او پیدا می‌کنند، آن را بیان کنند زیرا همسرشان باید در یک نگاه آن را تشخیص دهد. اما این درست نیست! همسران همیشه نمی‌توانند ذهن هم را بخوانند. بیان احساسات در هر لحظه لازم است. چه در ابتدای زندگی و چه بعد از گذشت سال‌های طولانی. به علاوه این باور غلط باعث کم شدن و کم رنگ شدن روابط می‌شود. همسران به جای حرف زدن توقع دارند، درک شوند و این به ارتباط‌شان آسیب می‌رساند.

 

 

 

پس علاوه بر شناخت، از بین بردن باورهای نادرست نیز به بهبودی روابط، کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود صمیمیت و توجه جای بی‌توجهی و سکوت را بگیرد.
رویا بازدید : 669 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

راهـکارهایی برای کاهـش دردهای جسمانی


راهـکارهایی برای
 کاهـش دردهای جسمانی

 

می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است ضمن اینکه عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می شوند. بطوریکه بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی مدت و نیازمند دارو و درمان هستند...در اینجا ترفند هایی برای شما دوستان بیان خواهد شد که شما با دانستن و بکار بستن آنها، بعضی از دردها را می توانید موقتا کاهش بدهید.

 


 

 

 
خارش گلو : وقتی کودک بودید، قلقلک دادن زیر بغل شما یک سرگرمی جالب بود. حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در نتیجه شما را از شر خارش گلو راحت می کنند. پس قلقلک دادن گوش، باعث رفع خارش گلو می گردد!
 
صداهای فراصوت بالاتر از حد آستانه شنوایی را تجربه کنید : اگر در محلی شلوغ و پر سر و صدا هستید، بطرف راست خم شوید و سعی کنید با گوش راست بشنوید! چون گوش راست برای شنیدن حرفهای تند و سریع مناسب تر است و گوش چپ برای تمیز و تشخیص دادن تن های موسیقی، قوی تر است.

 

 
بر درد آمپول غلبه کنید : به راحتی با سرفه کردن در حین تزریقات، می توانید درد آمپول را کاهش دهید. البته نه آن سرفه ای که تزریقات چی را چنان بترسانید که منجر به شکستن سرنگ در عضله تان شوید. چراکه سرفه کردن در اصل یک ترفندی است که باعث افزایش سریع و موقتی فشار در قفسه سینه شده و مسیرهای عصبی درد را مسدود می کند.
 
از شر جرم های بینی راحت شوید : فین کردن شدید را فراموش کنید. در اینجا یک ترفند بسیار سریع و آسان برای راحت شدن از جرم ها وجود دارد و آن اینست که بطور متناوب با زبان خود به سقف دهانتان ضربه بزنید، سپس با یک انگشت خود وسط دو ابرو را فشار دهید. این کار باعث می شود که تیغه بینی، عقب و جلو رفته و پس از ۲۰ ثانیه، جرم های متراکم شده و آماده تخلیه می شوند!
 
از شر رفلاکس مری راحت شوید : کسانی که دچار رفلاکس مری هستند، اگر به پهلوی چپ بخوابند، کمتر به این مشکل دچار می شوند! مری و معده تحت یک زاویه ای بهم وصل هستند، وقتی به پهلوی راست بخوابید، سطح معده بالاتر از مری قرار می گیرد، در نتیجه غذا و اسید به مری بر می گردد.
 
درد دندان، آخ نگــــو : با یک تکه یخ، قسمت v شکل بین انگشتان اشاره و شست را بمالید، بسادگی خواهید توانست تا درد دندانتان را کاهش دهید.
 
نوک انگشت تان را سوزانده اید؟ : اگر در اثر تماس ناگهانی با اجاق گاز یا قابلمه داغ نوک انگشت تان را سوزانده اید، به سرعت قسمت آسیب دیده را تمیز کنید و با یک تکه یخ ماساژ بدهید. اگر یخ نبود، از آب سرد نیز می توانید استفاده کنید.
 
سرتان گیج می رود و به دوران افتاده است؟ : کافی است فقط یک دست تان را روی یک نقطه ثابت قرار دهید، بسرعت دوران سرتان خوب می شود. قسمتی از گوش که مسئول فقط تعادل است در داخل یک مایع شناور می باشد، هر گاه این مایع جابه جا بشود، تعادل شما بهم می خورد، بکمک یک مرجع ثابت بیرونی، مغز سریع تعادل خود را به دست می آورد.
 
بروز درد پهلو : گاهی به هنگام دویدن، پهلوی آدم درد می گیرد. این بخاطر آن است که بازدم شما با وقتی که پای راست شما به زمین می خورد، همزمان است. در نتیجه به دیافراگم شما فشار وارد می شود، برای رهایی از این درد کافی است، بازدم خود را با وقتی که پای چپ شما به زمین می خورد، همزمان کنید.
 
جلوی خونریزی بینی را با یک انگشت بگیرید : گرفتن بینی و به عقب برگرداندن سر، راه متداول جلوگیری از خونریزی بینی است، اما شما اگر مقداری پنبه را درست زیر گردی لب بالایی، روی لثه بگذارید و با یک انگشت آن را فشار دهید، خونریزی قطع می شود.
 
از تپش قلب در هنگام عصبانیت جلوگیری کنید : به انگشت شست خود، فوت کنید! عصب واگ که ضربان قلب را کنترل می کند، بکمک نفس کشیدن، آرام می گیرد.
 
مغز خود را گرم نگه دارید : بسیار چیزهای کم اهمیتی هستند که مغز را سرد و فلج می سازند. در این حالت، زبان خود را به سقف دهانتان فشار دهید، بطوریکه بیشترین مقدار از سقف را بپوشاند، در این صورت سر درد بر طرف می شود! این سردرد می تواند ناشی از یک بستنی یخی باشد.
 
از نزدیک بینی پیشگیری کنید : نزدیک بینی به ندرت ریشه ژنتیکی دارد، بلکه بیشتر از خیره شدن چشم به یک نقطه در فاصله کم ناشی می شود. بنابراین بهتر است که هر از چندی، چشم های خود را ببندید، به بدنتان کش و قوسی بدهید، و نفس عمیقی بکشید و پس از چند ثانیه به آرامی نفس تان را رها کنید، این کار باعث استراحت عضلات غیر ارادی هم می شوند. در نتیجه چشم ها هم استراحت می کنند.
 
خواب رفتگی دست : اگر دست شما موقع رانندگی یا نشستن، در اثر یک وضعیت نادرست بخواب رفته باشد، به آرامی حرکت دادن سر به چپ و راست، در کمتر از یک دقیقه می تواند این مشکل را حل کند و از شر گزگز و سوزنی شدن دست راحت شوید.
 
زیر آب نفس بکشید : وقتی در زیر آب هستید، این نبود اکسیژن نیست که شما را بیچاره می کند، بلکه دی اکسید کربن است که باعث اسیدی شدن خون و استیصال می گردد. بنابراین کافی است ابتدا، قبل از شنا چند نفس کوتاه و سریع بکشید تا میزان اسیدی بودن خون پایین بیاید. با این ترفند مغز شما می پندارد که اکسیژن بیشتری در اختیار دارد! به این ترتیب ده ثانیه زمان می خرید.
 
خوب حفظ کنید : همیشه سعی کنید کارهای خود را قبل از خواب، پیش خود مرور کنید و یا درباره مسئله ای که مورد نظر شما است، قبل از خواب فکر کنید، در این صورت وقتی بیدار می شوید، حافظه شما بهتر و سریعتر به شما کمک خواهد کرد. هر چیزی را که شما درست قبل از خواب مطالعه کنید، بهتر در حافظه شما ثبت و ضبط می شود.
 
سرتان درد می کند؟ : ماهی بخورید. ماهی زیاد مصرف کنید. روغن ماهی به پیش گیری از سردرد کمک می کند. زنجبیل هم با کاهش تورم و درد عملکرد مشابهی دارد.
 
تب دارید؟ : ماست میل کنید. قبل از شروع فصل گرده افشانی ماست زیاد مصرف کنید همچنین بطور روزانه از عسل محلی منطقه خود میل کنید.
 
برای جلوگیری از سکته چای بنوشید : با مصرف مرتب چای از رسوب چربی بر روی دیواره شریان ها جلوگیری کنید. نوشیدن چای حتی در بعضی افراد کاهش اشتها را به دنبال داشته و مانع اضافه وزن نیز شده است. ضمن اینکه چای سبز برای سیستم ایمنی بدن فوق العاده است !
 
بیخوابی دارید؟ : عسل بخورید. از عسل بعنوان داروی مسکن و آرامش بخش استفاده کنید.
 
دچار آسم هستید؟ : پیاز بخورید. مصرف پیاز التهاب نایژک ها را از بین می برد.
 
از ورم مفاصل رنج می برید؟ : باز هم ماهی میل کنید. ماهی قزل آلا، تون، خال مخالی و ساردین از ورم مفاصل جلوگیری می کند. (ماهی سرشار از روغن های امگاست که برای سیستم ایمنی فوق العاده است)
 
دل بهم خوردگی دارید؟ : موز و زنجبیل بخورید. موز به معده ای که اذیت شده کمک می کند و زنجبیل حالت تهوع صبحگاهی و دل آشوب را درمان می کند.
 
عفونت مثانه دارید؟ : آب قره قاط بنوشید. آب قره قاط سرشار از اسید می باشد که باکتری های مضر را کنترل می کند.
 
دچار مشکلات استخوان هستید؟ : آناناس میل کنید. شکستگی و مشکلات استخوان با کمک منگنز موجود در آناناس قابل پیشگیری است.
 
از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید؟ : ذرت بو داده میل کنید. خانمها می توانند با مصرف ذرت بو داده که به کاهش افسردگی، نگرانی و خستگی که از عوارض می باشد پیشگیری کنند.
 
دچار مشکلات حافظه شده اید؟ : صدف خوراکی بخورید. صدف با داشتن روی مورد نیاز به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.
 
سرما خوردید؟ : سیر بخورید. سرو کله گرفته را با سیر تمیز کنید. (یادتان باشد که سیر سطح کلسترول را نیز کاهش می دهد)
 
سرفه می کنید؟ : فلفل قرمز !!! مشابه ماده ای که در شربت سرفه بکار می رود در فلفل قرمز وجود دارد. البته فلفل قرمز را با احتیاط مصرف کنید شاید معده شما را تحریک کند.
 
سرطان سینه؟ : گندم، سبوس و کلم مصرف کنید. این مواد استروژن را در سطوح سالم نگه می دارند.
 
سرطان ریه؟ : سبزیجات تیره و نارنجی رنگ و سبزی مصرف کنید. پادزهر مفیدی است که در سبزیجات تیره و نارنجی رنگ یافت میشود A بتا اکروتن، نوعی ویتامین.
 
زخم معده بروز کرده؟ : کلم بخورید. کلم شامل ترکیباتی است که به درمان زخم معده و دوازدهه کمک می کند.
 
اسهال؟ : سیب میل کنید. سیب را با پوست رنده کنید. بگذارید تا قهوه ای شوید و برای درمان این وضعیت میل کنید. (موز نیز برای این بیماری خوب است)
 
از شریان های رسوب گرفته رنج می برید؟ : آووکادو بخورید. چربی غیراشباع شده موجود در آووکادو، کلسترول را پایین میآورد.
 
فشار خونتان بالاست؟ : کرفس و روغن زیتون میل کنید. روغن زیتون فشار خون را پایین می آورد. کرفس نیز شامل ماده ای است که فشار خون را پایین می آورد.
 
ناهماهنگی قند خون دارید؟ : بروکلی و بادام زمینی میل کنید. کروم موجود در بروکلی و بادام زمینی انسولین و قند خون را تنظیم می کند.
رویا بازدید : 497 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نگاه به زنان نامحرم و تضعف قدرت حافظه


نگاه به زنان 
نامحرم و تضعف قدرت حافظه

 

پیامبر اکرم (ص) می فرماید: نگاه اول برای توست و دومی به ضرر توست.

 

یک بررسی جدید صدق سخن خدای تعالی را که بیش از 1400 سال پیش نازل شده است، نشان می­دهد. دانشمندان اثبات کرده­اند که نگاه به زنان نامحرم بر حافظه کوتاه مدت انسان تأثیر می گذارد...

 

 تحقیقاتی که یکی از محققان هلندی در باره دانشجویان پسر و دانشجویان دختر در دانشگاه انجام داده است اثبات می­کند که صرف حضور زنان نامحرم و هم­سخن شدن با آنان موجب تشویش خاطر مردان و ضعف نیروی حافظه آنان می­شود و نیروی عقلی آنان را تا حد زیادی پایین می­آورد.

 

دانشمندان می­گویند: هر قدر زن و عشوه­گری­اش بیشتر باشد تأثیر ذکر شده بیشتر است. دانشمندان این موضوع را این­گونه تفسیر می­کنند که بخش­هایی از مغز، که کارشان پردازش معلومات و تثبیت آن­هاست، در نتیجه حضور زن آرایش کرده و سخن گفتن با او، تحت تأثیر قرار می­گیرد. این تحقیق مشخصا جاذبه و 

 


عشوه­گری و آرایش زنان را مورد بررسی قرار داده است. بدین روی، مرد  با نگاه کردن به زن آرایش کرده راهش را گم می کند و در نتیجه، نمی­تواند نظر درستی اتخاذ کند، و دست کم در مدت نگاه کردن و حتی مدتی پس از آن، این تأثیر وجود دارد، تا آنکه پس از مدتی این تأثیر از بین برود.

 

اکنون شاید بتوانیم این راز را دریابیم که چرا خداوند ما را به چشم بر هم نهادن (غض بصر) امر می­کند؛ می­فرماید: «(ای پیامبر) به مردان باایمان بگو: چشمان خویش بر هم نهند و دامان خویش پاک نگاه دارند که این برایشان پاکیزه­تر (ازکی) است. قطعا خداوند بدانچه می­کنند آگاه است.» (نور: 30)

 

به خطاب مهربانانه خداوند در این آیه توجه کنید که با لفظ «قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ» (به مردان باایمان بگو» آمده است تا ما را به وجود پیامبر اکرم - صلی الله علیه و آله –  در میانمان متوجه کند و گویا به ما امر می­کند که در هر لحظه چشمانمان را فروبندیم. بیان الهی ما را متوجه پیامبر اکرم - صلی الله علیه و آله-  می کند تا شاید شیوه پسندیده و اخلاق کریمانه ایشان را سرمشق قرار دهیم؛ او هرگز نگاه شهوت­آمیز به زنی نمی کرد.

 

به این عبارت زیبا نیز توجه کنید که می­فرماید: این برایشان پاکیزه تر(ذَلِكَ أَزْكَى لَهُمْ) است؛ زیرا نگاه کردن به زن، فکر و عقل را فاسد می­کند و رشته­های عصبی مغز را در مکدّر می­سازد و مغز را و قدرت تفکر آن را مختل می­گرداند. اما هنگامی که انسان چشم از این حرام می­بندد مغزش با کارایی بیشتری عمل می­کند و می­تواند به راحتی موضع درستی برگزیند.   

 

 

 

نگاه کنید که چگونه خداوند این آیه کریمه را با عبارت «إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ» (قطعا خداوند بدانچه انجام می دهید آگاه است) به پاپان برده تا ما را به مراقبت خداوند از خودمان در هر حال آگاه کند. او خود می­فرماید: «خیانت چشم­ها و آنچه را در سینه­هاست، می­داند.» (غافر: 16) و این برترین شیوه معالجه این بیماری است؛ چنان که روان­شناسان می­گویند: اگر انسان احساس کند که از جایی او را مراقبت می­کنند همین او را از ارتکاب گناه بازمی­دارد.

 

نیز بنگرید که چگونه به چشم بر هم بستن (يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ) و حفظ پاک­دامنی (وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ) امر فرموده است؛ زیرا خداوند می­خواهد ما را از هر چه به گناه منجر می­شود دور کند. پس نگاه، اولین گام به سوی ارتکاب حرام است، و انسان هنگامی که چشمش را می­بندد احساس شیرینی در وجودش ایجاد می­شود و این همان است که پیامبر اکرم - صلی الله علیه و آله –  بدان خبر داده است؛ آنجا که می­فرماید: نگاه (به نامحرم) تیر مسمومی از تیرهای شیطان است که هر کس آن را از ترس خدای مهربان ترک کند خداوند آن را به نوری تبدیل می­کند که شیرینی­اش را در قلب خود می یابد.

 

 

 

كُلُّ  الْحَوَادِثِ  مَبْدَاهَا  مِنَ  النَّظَرِ

 

وَ مُعْظَمُ النَّارِ مِنْ  مُسْتَصْغَرِ  الشَّرَرِ

 

كَمْ نَظْرَةٍ فَتَكَتْ فِي قَلْبِ صَاحِبِهَا

 

فَتْكَ  السِّهَامِ  بِلاَ  قَوْسٍ  وَلاَ   وَتَرِ

 

(همه حوادث جهان ریشه در نگاه دارند.

 

این در حالی است که آتش­های بزرگ از شرارت­های کوچک سرچشمه می­گیرند.

 

چه بسا نگاهی مسموم که در دل صاحبش وارد کرد

 

تیرمسمومی را بدون اینکه اسباب تیراندازی در کار باشد.)

 

 

 

در پایان، تذکر این نکته مفید است که برخی از دانشمندان مسلمان در یک  بررسی در باره تأثیر نگاه به نامحرم و مداومت نگاه به زنان به این نتیجه رسیده­اند که نگاه به زنان نامحرم موجب بسیاری از بیماری­ها می­شود که مهم­تر از همه، گرفتگی عروق است که در نتیجه هیجانی ایجاد می­گردد که این نگاه­ها ایجاد می­کند؛ همچنین فشار خون و برخی از افسردگی­ها و برخی دیگر از بیمارهایی که در بزرگ­سالی در نتیجه این نگاه­ها به وجود می­آید. این در حالی است که خداوند خواسته ما پاک باشیم و با طهارت زندگی کنیم. به همین دلیل، می­فرماید: (وَاللَّهُ يُرِيدُ أَنْ يَتُوبَ عَلَيْكُمْ وَ يُرِيدُ الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الشَّهَوَاتِ أَنْ تَمِيلُوا مَيْلًا عَظِيمًا) (نساء: 27)؛ و خداوند می خواهد که (گناهانتان را) برایتان بیامرزد، ولی کسانی که در پی شهواتند می­خواهند که شما بکلی منحرف شوید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
گالري تصاوير بازيگران - دانلود فيلم با لينک مستقيم,جديدترين فيلم ها,عکس ، عکس بازيگران ، والپيپر ، مدل,گالري تصاوير بازيگران زن ايراني ,فيلم و سريال ,خوانندگان ايراني تبادل لينک رايگان - تبادل لينک هوشمند , تبادل لينک خودکار, تبادل لينک اتوماتيک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 15,281
  • بازدید کلی : 899,973