loading...
آموزش مسائل زناشویی دانلود,کليپ,فيلم,سريال,دانلود کليپ,دانلود فيلم,دانلود رايگان,عکس بازيگران,بازيگران ايراني,بازيگران و همسرانشان,عکس
رویا بازدید : 590 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

چگونه بوسه‌هایی خاطره‌انگیز بسازید



چگونه بوسه‌هایی خاطره‌انگیز بسازید

 

 

 

 

 

جی 13 : چه اولین بوسه‌ از همسرتان باشد چه صدمین آن، بوسیدن همیشه تاثیری به جا می‌گذارد--تاثیری که حتی بعد از جدا شدن لب‌هایتان باقی می‌ماند.

 

بوسیدن معمولاً نقش مهمی در روابط زناشویی دارد. بوسه سازگاری احساسی بین دو نفر را تقویت می‌کند. آدمها هرچه بیشتر همدیگر را می‌بوسند، بیشتر می‌توانند در سطح عاطفی با هم ارتباط برقرار کنند.

 

اولین بوسه

 

اگر بوسه اول شما--یا هرکدام از بیشمار بوسه‌هایتان--آن چیزی نبوده که می‌خواستید، درموردش حرف بزنید. زوج‌های بسیاری از اینکه درمورد بوسه‌هایشان حرف بزنند احساس خجالت می‌کنند.

 


 

 

نباید از اینکه به همسرتان بگویید چه دوست دارید یا او چه دوست دارد، خجالت بکشید. اما دقت کنید که نباید این کار را همان موقع بوسیدن انجام دهید تا همسرتان تصور نکند به او کنایه می‌زنید.
اشتباهات بوسیدن زنان و مردان
وقتی حرف بوسیدن به میان می‌آید، همه ما اولویت‌های مشخصی داریم.
بزرگترین اشتباه مردان این است که در رابطه با زبان خیلی خشن و تهاجمی عمل می‌کنند. مردها نیز ادعا می‌کنند که زن‌ها به اندازه کافی دهانشان را باز نمی‌کنند.
درمورد هر دو جنسیت، اولین شکایتی که درمورد بوسیدن می‌شود نداشتن تنوع است. توصیه ما بوسیدن قسمت‌های مختلف صورت‌ همسرتان و توجه بیشتر به گوش‌ها و گردن است. لب پایینی او را به آرامی گاز گرفته و نرمه گوش او را به آرامی بخورید.
مسئله مهم دیگر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. پیش از بوسیدن همسرتان، با جویدن آدامس یا خوش بو کننده، دهان خود را خوش بو کنید. مسواک زدن پیش از بوسیدن هم می تواند به این مشکل کمک زیادی نماید.
بوسه‌ای فراموش‌نشدنی بسازید
دو نکته برای خاطره‌انگیز کردن یک بوسه لذت دادن به همسرتان و لذت دادن به خودتان است.
کل بدنتان را وارد بوسیدن کنید. بدون هیچ کلامی، لب‌هایتان باید بگوید عزیزم راه‌هایی برای تازه و متنوع کردن بوسه‌هایمان وجود دارد.
می‌توانید با بوسه‌های نرم روی گردن شروع کنید، بعد بالاتر به سمت گوش‌ها و بعد به سراغ لب‌ها بروید. دوباره چند وقفه کوتاه انداخته و باز به سمت لب‌ها برگردید.
دستتان را دور گردن همسرتان بیندازید. این کار عشق و شور بیشتری به بوسه شما می‌دهد، انگار که هیچوقت برایتان کافی نیست.
به این فکر نکنید که این بوسه قرار است به کجا برسد. فقط از خودِ آن لذت ببرید.
یک بوسه خوب، عمیق و پراحساس است و باید بتوانید عشق همدیگر را از طریق آن بوسه حس کنید. یک بوسه عالی خود یک اکتشاف است، نه قدمی برای رسیدن به چیزی دیگر.
از رمق افتادن بوسه
پیش‌نوازی‌های پراحساس معمولاً در ابتدای ازدواج یا ماه‌عسل اتفاق می‌افتد.
اما بعدترها وقتی افراد وارد روابط طولانی‌مدت‌تر می‌شوند، دست از بوسیدن برداشته و آن ارتباط صمیمانه احساسی را قطع می‌کنند. در یک آمارگیری مشخص شد که ۷۹ درصد از خانم‌ها می‌گویند به آن اندازه که دوست دارند شوهرشان را نمی‌بوسند.
اهمیت احساسی یک بوسه در شروع‌ آن است و نباید آن را فقط به این دلیل که خیلی وقت است همسرتان را می‌شناسید، نادیده بگیرید.
بوسه‌هایتان باید با گذشت رابطه عمیق‌تر و احساسی‌تر شوند و شما را به سطح عمیق‌تری از صمیمیت و عشق برسانند.
رویا بازدید : 615 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ده اصل مهم در مورد رابطه جنسي



ده اصل مهم در مورد رابطه جنسي

 

 

 

 

 

جی 13 : 1 - رابطه جنسي يكي از ابعاد ارتباطي بين زن و مرد مي باشد( بعد اقتصادي،بعد عاطفي ، بعد فكري، بعدجنسي) و مسئله عجيب و غريب و چندش آور نيست كه خانواده ها نسبت به آن بي توجه باشند. متاسفانه بسياري از خانواده ها در آموزش اين مسئله به فرزندان خود كوتاهي مي كنند.

 

 

 

 

 

 - 2خانمها توجه كنند رابطه جنسي يك قسمت از رابطه زن و مرد مي باشد و قسمت شروع آن هم مي باشد. پس راجع به آن واقع بين باشيم . آقايان هم توجه كنند كه رابطه جنسي تنها رابطه بين زن و مرد نيست .

 


 

 

 

 

3 - ارتباط جنسي يك رفتار است ولي پانتوميم نيست و ما بايد در اين ارتباط هم، از كلام و بيان استفاده كنيم و به طرف مقابلمان بگوييم و از او بشنويم كه ما براي يك ارتباط لذت بخش به چه چيزي نياز داريم.

 

 

 

4 - باورهاي غلط را در مورد رابطه جنسي كه بی اطلاعی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جديد علمي عوض كرده و از رابطه جنسی لذت ببریم

 

 

 

5 - هيچوقت از سكس به عنوان سلاح استفاده نكنيم (گاهي مردها رفتاري از خود بروز مي دهند كه بعضي از زنها فكر مي كنند كه سكس يك اسلحه در دست آنهاست . و از سكس براي رسيدن به بعضي از خواسته هاي خود استفاده مي كنند) البته شايد اين كار در ابتدا مفيد به نظر برسد ولي اثرات تخريبي آن در آينده نزديك تمام ابعاد زندگي را در بر خواهد گرفت.

 

 

 

6 - براي داشتن یک رابطه جنسی موفق بايد اضطرابها و ترسها كنار گذاشته شوند: مهمترين آنها ترس از بچه دار شدن است اين ترس مي تواند به صورت كاهش لذت جنسي، عدم لذت جنسي در زن، انزال زودرس و بسياري مشكلات ديگر بروز نمايد . توجه شود كه بر خلاف عقيده عوامانه با بچه، هيچ مردي را نمي شود به زندگي پايبند كرد اينكه مي گويند تا ازدواج كردي بچه دار شو كاملاً تحريف شده است . بايد اجازه داد وجوح مختلف ارتباطي بين زن و مرد( با چاشني سكس لذت بخش ) آرام آرام مستحكم شود .

 

 

 

7 - خانمها معمولاً نگران شب زفاف هستند. مسائلي از قبيل : آيا درد دارد؟ آيا خون دارد؟ و غيره . پس آقايان بدون توجه به خرافات شب اول زندگي مشترك را به رضايت همسر خود اختصاص دهند و سعي نكنند با زور و فشار و اذيت اهداف از پيش تعيين شده خود را دنبال كنند چه بسا همين مسئله عواقب وخيمي را در زندگي آينده آنها پيش مي آورد(پس لذت براي شبهاي ديگر و رضايت براي شب اول)

 

 

 

8 - زن و مرد با مشورت هم همه ارتباطها را مي توانند امتحان كنند و آنها را كه لذت بخش تر است ادامه و بعضي ها را متوقف كنند. فهميدن اينكه طرف مقابل از چه چيزي لذت مي برد يك هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگي خوب و لذت بخش تري خواهند داشت. پس خانمها و آقايان سعي كنند سفرهاي اكتشافي در طرف مقابل خود داشته باشند .

 

 

 

9 - كانال واژن ، حفره اي روي هم خوابيده مي باشد كه بعد از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلي همسر تطابق پيدا ميكند پس آقايان وخانها استرس كوچكي و بزرگي آلت را از خود دور كنند و به نكات ديگر و مهمتر ارتباط جنسي توجه كنند.

 

 

 

10 -  برعكس آقايان كه معمولاً فقط از طريق نزديكي به اوج لذت جنسي مي رسند خانمها از طرق ديگر مثل لمس و غيره هم مي توانند به اين امر برسند اين را از بابت اين گفتم كه آقايان هميشه در استرس اين نباشند كه آيا خانم هم مثل من لذت مي برد و چكار كنيم كه با هم به اوج برسيم (خصوصاً در اول ازدواج معمولاً اين امر شدني نيست) و به تدريج شايد عملي شود . ولي آقايان مي توانند حتي بعد از اينكه خود به اوج لذت رسيدند با ادامه دادن راه رسيدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمايند.و دست آخر اينكه رابطه جنسي زياد و مكرر با همسر هيچ عارضه اي ندارد و روي قواي جسماني و سلامتي فرد نه تنها مضر نيست بلكه بسيار هم مفيد مي باشد به شرط اينكه به رابطه جنسي به عنوان يكي از ابعاد بسيار مهم زندگي نگاه شود. استفاده از ترياك، مواد نيروزا و غيره هيچ اثر مثبتي بر روي رابطه جنسي ندارد و در آينده صدمات برگشت ناپذيري را سبب خواهد شد ، پس بهتر است هر مشكلي در روابطه جنسی پيدا كرديد سريعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگيريد. و هيچوقت رابطه جنسی را مسئله بي اهميت تلقي نكنيد.
درباره ما
گالري تصاوير بازيگران - دانلود فيلم با لينک مستقيم,جديدترين فيلم ها,عکس ، عکس بازيگران ، والپيپر ، مدل,گالري تصاوير بازيگران زن ايراني ,فيلم و سريال ,خوانندگان ايراني تبادل لينک رايگان - تبادل لينک هوشمند , تبادل لينک خودکار, تبادل لينک اتوماتيک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 28,934
  • بازدید کلی : 913,626