loading...
آموزش مسائل زناشویی دانلود,کليپ,فيلم,سريال,دانلود کليپ,دانلود فيلم,دانلود رايگان,عکس بازيگران,بازيگران ايراني,بازيگران و همسرانشان,عکس
رویا بازدید : 595 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

راه های انتخاب سینه بندمناسب برای خانوم ها


راه های انتخاب 
سینه بندمناسب برای خانوم ها

 

بر طبق آمار ، حدود ۸۰% خانم ها از سوتین هایی با اندازه های نامناسب استفاده میکنند.از آنجایی که پوشیدن اندازه ی نامناسب سوتین در طولانی مدت باعث آسیب به بافت پستان شده و یکی از علل سرطان پستان میباشد ، اگر شما از نحوه ی صحیح انتخاب سایز مناسب برای خود آگاهی کافی ندارید با ما همراه باشید تا به بهترین اندازه برای خود دست یابید…

 

 

 

به یاد داشته باشید که بهترین همراه شما در این زمینه آینه می باشد.در اینجا ما به ۱۴ نشانه ی سایز نادرستسوتین اشاره میکنیم.

 

قبل از شروع دانستن این نکته ضروری است که همیشه در زمان خرید و انتخاب سوتین ، از گره ی اول (که گشادتر می باشد) استفاده کنید و معیار ها را با آن بسنجید چرا که با گذشت زمان و در اثر شستشو و پوشیدن مداوم باعث کشش در بافت پارچه ی سوتین شده و از گره ی دوم (که تنگ تر است) در آینده استفاده نمایید.

 

نشانه های نادرست بودن اندازه ی بند پشتی سوتین

 


 

 

۱)بندهای پشتی سوتین به پشت شما فشار می آورند
اگر بندهای پشتی سوتین شما به درون بدنتان فرو می روند و باعث ظاهر شدن توده های چربی برجسته میشوند و یا علامت قرمز رنگ بر روی پوست شما بر جا میگذارند،این سوتین برای شما بسیار تنگ است و شما باید اندازه ی بند را بزرگتر کنید.
۲)می توانید بندهای پشتی سوتین را بیش از ۵ سانتیمتر از پشتتان دور کنید
در صورتی که بندهای پشتی سوتین را بکشید و این فاصله (فاصله بند تا پشت بدن) بیش از ۵ سانتیمتر شود سوتین شما خیلی شل است و باید بند را جمع تر کنید.
۳)بندهای سوتین به شانه هایتان فشار می آورند
شاید این مسئله سخت ترین بخش برای درک اندازه مناسب سوتین باشد.بندهای پشتی سوتین مسئول تحمل ۸۰% پشتیبانی از سینه های شما هستند و بندهای شانه ای تنها ۲۰% این مسئولیت را برعهده دارند.اگر بندهای شانه ای به درون شانه هایتان فرو میروند ، فشار زیادی بر بندهای شانه ای قرار گرفته اند و این نشان دهنده ی شل بودن بند پشتی سوتین می باشد که باید تنگ تر شود و در واقع باید بین این دو بند تناسب ۸۰ به ۲۰ برقرار باشد.
۴)بند پشتی سوتین در موازات زمین نیست
در صورتی که بند پشتی سوتین موازی با زمین نیست و حالت انحنا به خود گرفته است باید درست شود و موازی زمین قرار بگیرد.
۵)دو انگشت فاصله
در صورتی که بیش از دو انگشت بین بند پشتی سوتین و بدن شما فاصله وجود داشته باشد نیاز به تنگتر کردن بند دارید تا فقط دو انگشت فاصله وجود داشته باشد و اگر فاصله کمتر از دو انگشت است باید گشادتر شود.
۶)بند پشتی به صورت مسطح پشت شما قرار نمیگیرد
وقتی سوتین را میپوشید اگر بین بند پشتی و پشت شما فاصله باشد باید بند را تنگ تر کنید.گرچه بندهای پشتی سوتین مهمترین بخش عملکردی سینه بند ها هست ولی به این نکته هم باید توجه کنید که هرچه اندازه بند را کوچک تر یا بزرگتر کنید باید اقدامی برعکس آن را برای اندازه ی گودی سوتین انجام دهید تا تناسب کلی سینه بند مناسب باشد.
نشانه های نادرست بودن اندازه ی گودی
(گودی سوتین بخشی است که سینه ها درون آنها قرار میگیرند)
۷)دوخت زیر گودی
گودی سوتین باید تمام سینه را در بر بگیرد و دوخت زیر گودی باید بر روی قفسه سینه قرار بگیرد و اگر این دوخت بر روی بافت سینه قرار بگیرد به معنی کوچک بودن گودی سوتین است.
۸)سیخونک زدن در ناحیه بازو
اگر دوخت زیر سوتین در ناحیه نزدیک بازو به شما فشار میاورد و باعث احساس ضربه به بازوهای شما میشود ، اندازه ی گودی سوتین کوچک است و باید سایز بزرگتری انتخاب کنید.
۹)همسطح نبودن دوخت زیرین
اگر دوخت زیر گودی سوتین بر روی قفسه سینه شما به صورت همسطح قرار نمیگرید ، این بار نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید.
راه های انتخاب سینه بندمناسب برای خانوم ها
۱۰)چروک شدن گودی
اگر از سوتین های پارچه ای (غیر ابری) استفاده میکنید و قسمت بالایی سوتین بخشی بیشتر از سینه های شما را میپوشانند این سوتین برای شما بزرگ است و باید سایز گودی را کوچکتر انتخاب کنید.
۱۱)برجسته شدن بافت سینه
در صورتی که سینه هایتان به صورت برجسته از بالا و اطراف سوتین بیرون میزند نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید.بازهم تاکید میکنیم که اندازه ی گودی باید تمام بافت پستان را دربرگیرد و تنگ یا گشاد نباشد.
۱۲)محل اتصال دو گودی سوتین
اگر بین پارچه ی بین دو گودی سوتین و بدنتان میتوانید انگشتتان را قرار دهید،سایز گودی را باید بزرگتر انتخاب کنید!چرا که کوچک بودن اندازه ی گودی باعث کشیده شدن محل اتصال دو گودی شده و آن را از بدن شما دورتر میکند.
هنگام انتخاب سوتین مناسب همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد بسیار کمی از خانم ها هستند که سینه هایشان دقیقا به یک اندازه اند بنابر این همیشه اندازه ی گودی سوتین را با سینه ی بزرگتر تنظیم کنید.ثانیا یکی از راه های کمکی برای اینکه بدانید سایز مناسبی را انتخاب کرده اید پوشیدن یک تی شرت تنگ می باشد.اینکار شما را قادر میسازد انتخاب مناسب تری داشته باشید و ایرادها را بهتر ببینید.
نشانه هایی که بندهای شانه ای درست تنظیم نشده اند
۱۳)بندها از روی شانه سر میخورند
اگر بندها از روی شانه هایتان سر میخورند بسیار شل هستند.اگر قابلیت تنظیم دارند کشش آنها را بیشتر کنید.
۱۴)فاصله دو انگشت
نباید فاصله ای بیشتر از دو انگشت بین بندهای شانه ای و شانه هایتان وجود داشته باشد.
 
در نهایت یادآور میشویم که حتما سوتینی با سایز مناسب انتخاب کنید.بسیاری از دختران جوان برای بزرگتر نشان دادن سینه ها و یا کوچک نشان دادنشان از سایز های بزرگتر و یا کوچکتر استفاده میکنند که این کار در طولانی مدت میتواند باعث افتادگی سینه ها و بد فرم شدن آنها و حتی اشکال در غدد شیردهی میشود و آسیبهای جبران ناپذیری را برای شما ایجاد میکند.
در صورتی که ازسوتینهای ابری استفاده میکنید تاجای ممکن در منزل آنها را کنار بگذارید،این نوع سوتین ها به دلیل قوامی که دارند از تبادل هوا در دو طرف سوتین جلوگیری میکنند و به بافت سینه آسیب می رسانند.
همچنین به یاد داشته باشید پوشیدن سوتین در هنگام خواب شب میتواند تا ۷۰% شانس ابتلا به سرطان پستان را در شما افزایش دهد.
رویا بازدید : 616 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نکاتی برای جلوگیری از عقیمی مردان


نکاتی برای 
جلوگیری از عقیمی مردان

 

نکاتی برای جلوگیری از عقیمی مردان

 

تاکنون به کرات راجع به عقیمی شنیده ایم ،اما چطور یک مرد عقیم می شود؟ چه راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟

 

صحبت كردن درباره بیماری‌های دستگاه تناسلی مردان و زنان در جامعه ما به‌علت حجب و حیای فرهنگی حاكم آسان نیست اما از طرفی نمی‌توان بیماری‌های مهم این ناحیه بدن را كه هر‌گونه اختلال در آن تاثیر مهمی در كیفیت زندگی هر فرد می‌گذارد و حتی ممكن است به مرگ منتهی شود، نادیده بگیریم.

 

 

 

برای آشنایی بیشتر با این بیماری‌ها دكتر سید جلیل حسینی، استاد اورولوژی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و رئیس انجمن اورولوژی ایران توضیح می دهند.

 

 

 

آقای دكتر، مهم‌ترین بیماری‌های ناحیه تناسلی در مردان چیست؟

 

در رشته اورولوژی در سال‌های اخیر طبقه‌بندی جدیدی انجام شده كه بیماری‌های این رشته را به 6 یا 7 رشته تخصصی تقسیم می‌كند و در كنگره‌های علمی نیز از همین تقسیم بندی تبعیت می‌شود.

 


 

 

 

 

 براساس این تقسیم بندی بیماری‌های اورولوژی به چند دسته بیماری‌های كلیه و پیوند كلیه، اورولوژی زنان، اورولوژی اطفال، انكولوژی یا سرطان در اورولوژی، اندرولوژی (شامل بیماری‌های عقیمی و ناتوانی جنسی مردان) اندریولوژی (شامل روش‌های غیر تهاجمی از‌جمله برای دفع سنگ و اورولوژی ترمیمی (جراحی‌های ظریف و مشكل) دسته بندی می‌شود.بقیه بیماری‌ها شامل عفونت‌های دستگاه تناسلی و دفع ادرار نیز در گروه دیگری دسته بندی می‌شود كه اورژانس‌های اورولوژی را هم در این دسته آخر قرار می‌دهند.

 

 

 

اگر از بیماری‌های انكولوژی یا سرطان‌های دستگاه تناسلی شروع كنیم،باید بگوییم كه بیماری‌های خطرناك و مهمی در این دسته قرار دارند كه عمدتاً بدون علامت هم هستند.یكی از این بیماری‌ها سرطان پروستات است كه امروزه با معرفی تست PSA در سال‌های اخیر ما هم در كشور این بیماری را در مراحل اولیه تشخیص می‌دهیم،درحالی كه قبلاً این طور نبود؛

 

مثلا  یك آقای مسن 50 یا 60 ساله به‌علت اینكه زمین خورده بود و دچار شكستگی كوچكی شده است به پزشك مراجعه می‌كرد و ما گراف می‌گرفتیم و متوجه سرطان پروستات می‌شدیم.آن موقع  معمولاً بیماری هنگامی تشخیص داده می‌شد كه بسیار پیشرفت كرده بود و درمان آن سخت‌تر بود.اما امروزه با تست PSA می‌توانیم به موقع این بیماری را تشخیص دهیم و درمان كنیم.

 

 

 

شیوع این بیماری چقدر است؟

 

این بیماری در كشور ما شیوع كمی ندارد.در هر بخش اورولوژی كه نگاه كنید همواره یك یا دو بیمار مبتلا به این عارضه كه منتظر عمل جراحی هستند، بستری هستند.شاید این بیماری بین یك تا 5 درصد در بین مردان شیوع داشته باشد.البته آمار من دقیق نیست، در این مورد مركز تحقیقات اورولوژی بیمارستان سینا تحقیقات دقیقی انجام داده كه می‌تواند قابل استناد باشد.

 

 

 

علائم بیماری سرطان پروستات چیست؟

 

مهم‌ترین علامت این بیماری نامنظم شدن ادرار است.گاهی فرد مجبور است چندین بار هنگام شب برای ادرار از خواب بیدار شود و گاهی مجبور است به سرعت خود را به دستشویی برساند تا مثانه را تخلیه كند.

 

علائم در همین حد است و خیلی زیاد نیست ولی یك بیماری خطرناك و سرطان نهفته است كه در مراحل پیشرفته به جراحی‌های بزرگ و درمان‌های متعدد،سخت و خطیر نیاز دارد؛ بنابراین مهم‌ترین علامت این بیماری اختلال در ادرار است كه به‌خصوص در بین مردان بالای 45 سال دیده می‌شود.این افراد حتماً باید با یك متخصص اورولوژیست مشورت كنند و ویزیت شوند.

 

 

 

و اگر به موقع مراجعه نكنند؟

 

 در غیر این صورت، ممكن است در كوتاه‌ترین زمان ممكن، متاستاز بدهد، متاستاز استخوانی، ریوی و بیماری دست اندازی‌های مختلفی بكند و در فرصت كوتاهی فرد را از بین ببرد.

 

سرطان دیگر كه به‌خصوص در كشور ما شیوع بیشتری دارد،سرطان مثانه است. این بیماری از بافت خود مثانه به‌وجود می‌آید و گاهی از كلیه و حالب كه محل عبور ادرار است به‌وجود می‌آید ولی عمدتاً در مثانه است. این بیماری هم تقریباً بدون علامت است،تنها علامت آن پیدا شدن خون در ادرار است كه در مراحل اولیه به وضوح دیده نمی‌شود و  گاهی به‌صورت یك تغییر رنگ جدی در ادرار مشاهده می‌شود.

 

 

 

مردان به‌خصوص مردانی كه در معرض مواد خاصی هستند، مثلاً مردان سیگاری یا افرادی كه مواد افیونی مصرف می‌كنند یا در صنایع مثلاً صنایع كشتی‌سازی‌، لاستیك‌سازی‌ یا حتی خشكشویی‌ها فعالیت می‌كنند، بیشتر در معرض این بیماری قرار دارند،همچنین كسانی كه در خانواده شان سابقه سرطان مثانه هست نیز در معرض این بیماری قرار دارند.

 

 

 

هر چه تومور سرطان مثانه بزرگتر باشد،نفوذ بیشتری به دیواره مثانه می‌كند و خونریزی بیشتر می‌شود اما هنگامی كه به وضوح خون در ادرار دیده شود،بیماری خیلی پیشرفت كرده است.بنابراین مردان در هر سنی كه باشند اگر با تغییر رنگ ادرار مواجه شدند باید آن را جدی بگیرند چون ممكن است علامت سرطان مثانه باشد. یك آزمایش ساده ادرار این مسئله را روشن می‌كند،البته وجود خون در ادرار صرفاً علامت سرطان مثانه نیست،ممكن است نشانه سنگ یا یك بیماری كلیوی نیز باشد كه خطر جانی كمتری دارند.

 

 

 

آنچه مهم است و می‌تواند به سلامت و عمر فرد آسیب جدی وارد كند، سرطان مثانه است كه هیچ درد و علامت دیگری ندارد.شیوع این بیماری نسبت به سرطان پروستات خیلی بیشتر است.در همه بخش‌های اورولوژی و در همه مناطق كشور همواره تعدادی از این بیماران بستری هستند.شاید حدود 10 درصد بیماران اورولوژی كشور این دسته از بیماران باشند. بیشتر این بیماران هم افراد سیگاری و افرادی هستند كه در صنایع  با مواد شیمیایی سر و كار دارند.

 

 

 

 سومین سرطان ناحیه تناسلی سرطان بیضه است.

 

این بیماری شیوع زیادی ندارد و به ندرت دیده می‌شود ولی بیماری خطیری است كه یك راه تشخیص ساده دارد. درست مثل آنچه برای تشخیص زودرس سرطان سینه به خانم‌ها توصیه می‌كنند كه سینه‌هایشان را خودشان به‌طور مرتب معاینه كنند،به آقایان هم توصیه می‌شود، خودشان بیضه‌هایشان را معاینه كنند و اگر هر تغییر و نامنظمی را در بیضه‌شان دیدند، فوری به پزشك مراجعه كنند.

 

 

 

این بیماری گاهی به‌صورت جمع شدن آب دور بیضه دیده می‌شود  اما این نامنظمی الزاماً نشانه سرطان بیضه نیست و ممكن است یك التهاب ساده باشد ولی حتماً باید به پزشك اورولوژیست مراجعه شود.چون اگر سرطان بیضه باشد بسیار خطرناك و تهاجمی است و  بلافاصله به داخل شكم دست‌اندازی می‌كند، در آن صورت باید جراحی‌های خیلی سنگینی برای درمان آن انجام داد.اما اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود، خیلی راحت درمان می‌شود.

 

 

 

اورژانس‌های اورولوژی چیست؟

 

 اورژانس تعریف مشخصی دارد؛ یعنی عارضه‌ای كه باید به فوریت و در كوتاه‌ترین زمان ممكن به آن رسیدگی شود اما متأسفانه اكثریت مردم از موارد اورژانسی خبر ندارند و نمی‌دانند چه بیماری‌هایی اورژانسی است؛ البته گاهی كه با یك بیماری مانند سنگ كلیه مواجه می‌شوند چون درد زیادی دارد و بیماری پر سر و صدایی است، (درد سنگ كلیه مثل درد زایمان است) به همین خاطر فرد بلافاصله به پزشك و اورژانس مراجعه می‌كند.

 

ولی اورژانسی كه من می‌خواهم به آن اشاره كنم،چیز دیگری است كه درمان آن كاملاً وابسته به زمان است، زمان طلایی یا GOLDEN TIME دارد و اگر بعد از زمان طلایی مراجعه شود، متأسفانه هیچ كاری برای آن نمی‌توان انجام داد.

 

از لحاظ فرهنگی برای ما مشكل است كه خیلی راحت این بیماری‌ها را در رسانه‌ها مطرح كنیم اما از طرفی تعهد پزشكی ما ایجاب می‌كند با كلماتی كه مطابق فرهنگ و شئون جامعه ما باشد، این مسائل را مطرح كنیم.

 

 

 

 2اورژانس مهم در اورولوژی داریم. ببینید، بیضه ناحیه‌ای از بدن مردان است كه برای تولید‌مثل، نطفه تولید می‌كند كه برای پدر شدن یك مرد هنگامی كه با نطفه همسرش به اشتراك گذاشته می‌شود منجر به تولید مثل می‌شود؛بنابراین باید سالم باشد و بتواند اسپرم یا نطفه مردانه تولید كند.

 

 

 

در دوران بلوغ مردان ممكن است بیضه دور طنابی كه عروق بیضه را تامین می‌كند، بپیچد و یك حالت گردش پیدا كند،این هیچ ربطی به حالت فرد یا شكل خوابیدن ندارد. خودبه‌خود اتفاق می‌افتد و«تورسیون» بیضه نام دارد، اگر چنین حالتی اتفاق بیفتد فرد باید حداكثر ظرف 6 ساعت به پزشك متخصص اورولوژی مراجعه كند تا با یك جراحی ساده، بیضه را سر جایش برگرداند. در غیر این صورت بعد از گذشت 6 ساعت بیضه دچار خون مردگی می‌شود و می‌میرد كه دیگر هیچ كاری برای درمان آن نمی‌توان انجام داد.

 

 

 

علامت این بیماری چیست؟

 

علامت آن درد شدید در ناحیه بیضه است كه به‌صورت ناگهانی به‌وجود می‌آید، ممكن است بیضه دچار بادكردگی هم بشود.اگر چنین علائمی دیده شد، فرد باید به سرعت ظرف 2 یا 3 ساعت خود را به یك متخصص اورولوژی برساند،حتی فرصت برای مراجعه به پزشك عمومی هم نیست و نیابد وقت را تلف كرد.

 

 

 

درد شدید بیضه البته ممكن است به‌علت ضربه خوردن حین بازی فوتبال یا عفونت باشد.اگر عفونت باشد به راحتی با آنتی بیوتیك درمان می‌شود ولی تورسیون یا گردش بیضه خطرناك است و حتماً باید در زمان طلایی 6 ساعته، در هر ساعت از شبانه‌روز كه باشد بلافاصله درمان شود.

 

 

 

 علتش چیست؟

 

علتش به آناتومیك بیضه مربوط است.ممكن است به‌صورت مادرزادی یك طرف بیضه سنگین‌تر یا سبك‌تر باشد و كمتر از یك درصد پسران 10تا 20 ساله ممكن است با این عارضه مواجه شوند.

 

 

 

عقیم می‌شوند؟

 

یك بیضه از بین می‌رود و باید از بدن خارج شود ولی ممكن است به‌علت تغییراتی كه در بدن ایجاد می‌كند،سیستم ایمنی بدن را تحت‌تأثیر قرار دهد.در این صورت ممكن است از طریق خون و عكس‌العمل بدن،به بیضه طرف مقابل هم آسیب وارد شود در غیر این صورت ممكن است فرد برای بچه دار شدن دچار مشكل شود یا حتی عقیم شود. كمتر از نیم درصد مردان ممكن است به این عارضه مبتلا شوند.

 

 

 

بیماری اورژانسی دیگری كه آن هم بسیار مهم است و اگر در زمان طلایی مراجعه نشود ممكن است  منجر به ناتوانی جنسی دائمی فرد بشود به‌نحوی كه مرد قدرت زناشویی خود را برای همیشه از دست بدهد، «پریاپیسم» است.

 

 

 

به‌طور طبیعی مردان در زمان‌های مشخصی كه صلاح می‌دانند، زناشویی می‌كنند.مدت زناشویی در افراد مختلف متفاوت است اما به‌طور كلی بعد از ارتباط جنسی آلت تناسلی مرد به حالت طبیعی قبل از این حالت برمی‌گردد اما اگر حالت نعوظ بیش از یك ساعت طول بكشد،شروع زنگ خطر است و اگر این اتفاق افتاد فرد باید حداكثر ظرف 6 ساعت به پزشك مراجعه كند.

 

اگر بعد از این مدت وضعیت به حالت طبیعی برنگردد  منجر به ناتوانی جنسی تا آخر عمر می‌شود و هیچ درمانی نیز نخواهد داشت. متأسفانه كمتر از یك درصد مردان از این مسئله مهم اطلاع دارند؛ به همین علت این بیماران معمولاً بعد از 24 ساعت به پزشك مراجعه می‌كنند كه دیگر دیر است و كاری نمی‌توان انجام داد.

 

علت آن هم به جز نا آگاهی از اهمیت این مسئله مقداری هم به خاطر خجالت فرهنگی است. به همین خاطر سعی می‌كنند به اتفاق خانواده، خودشان مشكل را حل كنند كه امكان ندارد و فقط یك متخصص می‌تواند مشكل را حل كند.

 

 

 

علت این عارضه چیست؟

 

علت آن ممكن است مصرف داروهای اعصاب و روان باشد.علل دیگری هم دارد،بعضی بیماری‌های خونی ممكن است عامل بروز این بیماری باشد.افرادی كه مبتلا به بیماری گلبول‌های قرمز هستند،مستعد آن هستند. اما گاهی هم بدون هیچ علتی به‌صورت خودبه‌خودی اتفاق می‌افتد.مصرف كم یا زیاد مایعات هم ممكن است این حالت را ایجاد كند.
رویا بازدید : 531 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چرا برخی خانم ها ازدواج نمی کنند؟


چرا برخی خانم ها
 ازدواج نمی کنند؟

 

صحبت مان درباره کسانی که فرصت مناسب و دلخواه ازدواج را پیدا نمی کنند نیست. از کسانی حرف می زنیم که خودشان تصمیم به مجرد ماندن می گیرند. آنهایی که از ازدواج می ترسند یا نفرت دارند. چرا بعضی از زنان از ازدواج فرار می کنند؟

 

 

 

استقلال

 

این یکی از شایع‌ترین دلایل حفظ استقلال است. به نظر می‌رسد این روزها خانم‌ها بیشتر از آزادی خود لذت می‌برند. آنها فکر می کنند ازدواج استقلال شان را به مخاطره می اندازد و با مسئولیت های جدید و تعهدهای خانوادگی محدودشان می کند. بنابراین مجبورند از کار و تحصیل و علایقشان فاصله بگیرند. تصوری که البته اشتباه است. ازدواج ممکن است سبک زندگی شما را عوض کند اما با انتخاب درست می توانید همسری داشته باشید که حامی استقلال شما و فعالیت هایتان باشد نه مخالف آن.

 


 

 

 

 

اوقات تنهایی

 

بعضی از زنان وقت گذراندن برای خودشان را یکی از دلایل عدم تمایل به ازدواج می دانند. تجرد طولانی مدت برای عده ای باعث می شود انزوا و تنهایی شان را به هر چیزی ترجیح بدهند. این عده عموما سازگاری خوبی ندارند و به راحتی با دیگران کنار نمی آیند.

 

 

 

روابط قبلی

 

تجربیات بد از ازدواج‌های قبلی گاهی یکی دیگر از دلایلی است که خانم‌ها را از ازدواج دور می‌کند. نه فقط ازدواج، روابط عاطفی شکست خورده و دوستی های ازبین رفته و بی اعتمادی ناشی از آنها مانع از وارد شدن آنها به یک رابطه طولانی مدت می شود. تجربیات تلخ دیگران هم گاهی مزید بر علت می شود تا زن ها قید ازدواج را بزنند.

 

 

 

چطور با این ترس ها مقابله کنید؟

 

برای خودتان تعیین كنید كه دقیقا از چه چیزی می‌ترسید: بیشتر افراد از خود ازدواج نمی‌ترسند، از حواشی و آن ترس دارند. برای مقابله با این ترس بدترین تصویر ذهنی كه نگرانتان می کند و باعث می شود از ازدواج بترسی، در ذهن خود مجسم كنید و سعی کنید حربه های مقابله با آن را برای خود تعیین کنید. این که چطور می توانید از این اتفاق پیشگیری کرده و در صورت وقوع چطور باید با آن برخورد کنید.

 

 

 

مشورت بخواهید: از هر كسی كه در زندگی مشترك خود موفق است بخواهید تا درباره ترس ها و نگرانی هایی که قبل از ازدواج داشته و موفقیت هایی که در مقابله با آنها یا حل و فصل شان به دست آورده برایتان صحبت کند.

 

 

 

قبل از ازدواج توجه کنید: ترس های شما تا حد زیادی با انتخاب همسر مناسب تان از بین می رود. نیازهایتان را پیش از هر چیز باید با شریك زندگیتان در میان بگذارید. از این طریق هم شریكتان متوجه نیازهای شما می‌شود و هم می توانید در رابطه خود موفق تر به پیش بروید.
رویا بازدید : 798 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رﻓﻊ ﺗﯿﺮﮔﯽ آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ زﻧﺎن ( رﻓﻊ ﺗﯿﺮﮔﯽ واژن )


رفع تیرگی آلت 
تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )
رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )
یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند:
 
عوارض پوستی شیو کردن :
۱- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.
 
۲- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است.

 

 
برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :
۱- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین ۲% استفاده کنید.
 
۲- بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید. تیغها اغلب باعث تیرگی دور آلت میشوند.
 
برای رفع تیرگی آلت :
۱- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و ۵ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .
 
۲- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب  است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .
 
۳- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید.
برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را خوب بشویید .
 
تذکر مهم :
استفاده از آب لیمو یا کرم سفید کننده فقط برای اندام خارجی است . از ورود حتی ذره ای به واژن جلوگیری فرمایید.
 
بخش افزوده شده :
توجه به این مهم که معمولا رنگ آلت تناسلی و نوع آن میتواند عامل ژنتیکی نیز داشته باشد بی ربط با موارد فوق نمیباشد.
رویا بازدید : 825 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

این جملات هوش را از سر آقایان می پراند!


این جملات هوش را
 از سر آقایان می پراند!

 

 وقتی از آقایان می پرسیم که دوست دارند خانم ها چه چیزهایی را در مورد آنها بدانند جواب های مختلفی دریافت می کنیم. بعضی از آن جواب ها را در زیر آورده ایم که می خوانید:

 

· ما به لباسمان اهمیت می دهیم. وقتی به ما توصیه ای در مورد مد و نحوه لباس پوشیدن می دهید ما قدردانی می کنیم. به ما بگویید چه بپوشیم و برایمان چیزی که دوست دارید بخرید، ما شکایتی نمی کنیم.

 

· وقتی می گویید: "از کدوم خیابون می ری؟" می دانیم که منظورتان این است که "چرا داری از این مسیر می ری؟"

 

· ته دلمان از اینکه انقدر خوب هستید که دیگران هم متوجه آن می شوند خوشحالیم.

 

· دوست داریم که هر چند وقت یک بار صندلی تان را به ما بدهید.

 

· خوب است که وقتی نوبت اسباب کشی می رسد به ما کمک کنید.

 

· وقتی تیم محبوبمان می بازد دوست داریم کمی به ما زمان بدهید تا این اندوه را سپری کنیم.

 


· از اینکه به خودتان برسید خوشمان می آید. زیادی لاغر بودن هم خوب نیست.

 

· ما نمی توانیم ذهن دیگران را بخوانیم، ولی خیلی چیزها را درک می کنیم. خوب می فهمیم که چه چیزی شما را اذیت می کند، فقط باید به ما بگویید که قضیه چیست.

 

· ما هم به نظافت اهمیت می دهیم، فقط شما نیستید که نگران این چیزها هستید.

 

 

 

· فقط بدین دلیل تیشرتی چند لکه یا پارگی کوچک دارد دلیل نمی شود که کهنه و بی مصرف شده باشد. آن تیشرت داستان هایی دارد. پس آن را دستمال نکنید یا دور نیندازید.

 

· قبل از تغییر دکوراسیون نظر ما را هم بپرسید. ما هم در همین خانه زندگی می کنیم.

رویا بازدید : 1043 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ارضاء شدن همزمان زن و مرد


ارضاء شدن همزمان زن و
 مرد
ارضاء شدن همزمان زن و مرد

 

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد.

 

 

 

در اين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي‌رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته‌اش خواهد كرد.

 

 

 

او نياز دارد، بدون هيچ بازداري يا كنترلي، آزادانه به رابطه جنسی بپردازد تا ارگاسم به سراغش آيد. وقت ارگاسم براي او همان زماني است كه رخ مي‌دهد. پس، مرد مي‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد يا حتي نحوه‌ي بهتر آن اين است كه مي‌تواند كمي صبر كند.

 

به اين نكته‌ي مهم نيز توجه داشته باشيد: رسيدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هر دو را چنان جذب لذت شديد خود مي‌كند كه شراكت و توجه به عواطف ديگري برايشان به ناگاه از دست مي‌رود و خاصه‌ي اصيل عشق، يعني انس و الفت، در ميانشان ناپديد مي‌شود.

 

 

 

لحظه‌اي زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ي ديگر، هيچ برجا نمانده. مرد هم، فرقي ندارد، آن زمان كه ارگاسم را تجربه مي‌كند لذت زن را از خاطر مي‌برد. او، كه تا پيش از رسيدن به ارگاسم، همه‌ي حواسش متوجه‌ي لذت رو به افزايش زن بوده، آناً چنان مي‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود مي‌شود كه جايي برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقي نمي‌ماند.

 


 

 

 

 

ارگاسم داشتن همزمان مرد و زن مي‌تواند باعث رضايت‌بخشي كمتري شود.

 

اگر مرد مسئوليت كنترل خود را به عهده بگيرد،‌اين امكان براي زن به وجود مي‌آيد كه از كنترل خارج شود و به پيش رود. از اين راه، ‌مرد توجه‌اش را به زن حفظ كرده و مي‌توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن اين امكان رامي‌يابد كه با توجه‌ي كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در اين صورت،‌ مثل اين است كه هر دوي آن‌ها به جاي يك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

 

 

 

اما، اين كه ‌مرد بخواهد لذت كامل خود را مقدم بر زن تجربه كند،‌چه اشكالي دارد؟ ‌او با اين روش زن را از شكل‌گيري آرام خواهشش دور مي‌كند و چنانچه علي‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگيختگي كامل در شرايطي نيست كه قادر باشد ارگاسم او را به خوبي احساس كند.

 

 

 

پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسی دوقطبي به زن فرصت آن را مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد. حال،‌ اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف كرده، ‌زن احساس رضايت كافي خواهد كرد.

 

 

 

پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسی دو قطبي به زن فرصت آن را مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

 

 

 

فوايد اضافي رابطه جنسی دوقطبي

 

از فوايد رابطه جنسی دو قطبي احساس محق بودن زن براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن است. وقتي مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسيد،‌ طبيعت زن به زن مي‌گويد حالا نوبت توست. بدون اين احساس حق داشتن، براي بعضي از زنان رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن بسيار دشوار است.

 

 

 

بسياري از زنان بخشش را به راحتي انجام مي‌دهند؛ ولي وقتي نوبت دريافت كردن مي‌رسد، برايشان همه‌چيز خيلي سخت مي‌شود. زن به هنگام رابطه جنسی ممكن است چنان نگران يا در فكر نيازهاي شريك جنسي‌اش باشد كه به خود اجازه ندهد به نيازهاي خودش نيز توجه كند. چنين گرايشي مي‌تواند كاملاً ناخودآگاه باشد.

 

 

 

 

 

ارضاء شدن همزمان

 

 

 

 

 

 

 

يك بار حين شرح اين نكته در يكي از سمينارهايم، زني كه معلوم بود شديداً به هيجان آمده تقريباً فرياد زد: «اوه، باور كردني نيست! دليش بايد همين باشد.» هر كسي مي‌توانست بفهمد او دچار درك آني و شگفتي‌آوري شده است. سخنراني را قطع كردم و موضوع را از او پرسيدم. ماجرا را چنين برايمان شرح داد:

 

همين الان فهميدم چرا فقط يك بار در زندگي‌ام ارگاسم داشته‌ام. زني چهل و دو ساله‌ام و سال‌ها از زندگي مشتركم مي‌گذرد، ولي فقط يك بار آن هم طي تجربه‌اي خاص به ارگاسم رسيدم. حدود شش سال از آن موقع مي‌‌گذرد. هميشه فكر مي‌كردم دليلش چه بوده، ‌ولي به نتيجه‌اي نمي‌رسيدم تا امروز.

 

 

 

راستش را بخواهيد حدود شش سال پيش در يكي از روزها وقتي همسرم خواهان رابطه جنسی شد، ‌من شرايط روحي مساعدي نداشتم. فكر مي‌كردم در رابطه‌مان به اندازه‌ي كافي ايثار كرده‌‌ام،‌ اما اثري از هيچ تجربه‌ي باشكوهي نمي‌ديدم. بالاخره، پس از اصرار زياد همسرم رابطه را پذيرفتم؛‌ منتها تصميم گرفتم فقط دريافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم.

 

برايم همه كاري كرد؛ ‌و من برخلاف هميشه، هيچ كاري برايش نكردم. با خودم گفتم اين بار مال من است. واقعاً‌ نيز لحظات خوشي را گذارندم. حالا مي‌فهمم چرا در این رابطه ارضا شدم و ارگاسم داشتم. در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. براي اولين بار به خودم توجه كردم و همين هم موثر واقع شد. جالب اين كه هيچ كاري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي‌ام انجام ندادم، ولي او هم راضي و خشنود بود.

 

 

 

همان طور كه مثال بالا نشان مي‌دهد،‌وقتي زن بتواند كاملاً‌ دريافت كننده باشد،‌ مي‌تواند واقعاً ‌از رابطه جنسی لذت ببرد. رابطه جنسی دو قطبي راهي براي زن مي‌گشايد تا زماني براي پذيرش و زماني براي دريافت داشته باشد. پس از آن كه آشكارا لذت مي‌بخشد، اين حق را براي خويش مي‌بيند كه به قطب لذت بردن تغيير مكان دهد. با درك دو جانبه‌ي رابطه جنسی دو قطبي و علامت دادن واضح مبني بر اين كه مرحله‌ي دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش كامل‌تري مي‌آسايد و از شكل‌گيري تدريجي كاميابي جنسي‌اش لذت مي‌برد.

 

 

 

وقتي مرد خود را كنترل مي‌كند

 

مرد آگاهانه خود را كنترل مي‌كند تا قبل از زن به مرحله ارضا شدن و ارگاسم نرسد. اين يعني فرصت خوبي براي زن تا لذت بيشتري از رابطه جنسی ببرد. مرد با پذيرش مسئوليت، زن را از دلواپسي نجات مي‌دهد و به او اين احساس را مي‌بخشد كه فرصت دارد و نيازي نيست براي ارگاسم داشتن و ارضا شدن قبل از مرد عجله كند.

 

 

 

خوب، هرچه اطمينان زن به مرد بيشتر باشد و مطمئن‌تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمي‌رسد با آرامش بيشتري مي‌آسايد و خود را به دستان وي مي‌سپارد. اين خوب است. توجه داريد كه مزيت ديگري براي رابطه جنسی دو قطبي است.

 

مرحله‌ي اول شروع مي‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خود را مي‌برد. بعد، مرحله‌ي دوم فرا مي‌رسد. زن مي‌داند بقيه‌ي وقت به او تعلق دارد و مرد مي‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خيال راحت خود را رها مي‌كند.

 

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نيست قبل از او ارضا شود، راحت‌تر مي‌آسايد و رهاتر خواهد بود.

 

 

 

البته احساسات مسير يكنواختي را طي نمي‌كنند. گاه مرد نياز شديدي احساس مي‌كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنين مواقعي، نبايد بگذارد آتشش بيشتر تحريك شود. عمل درست خلاصي از تحريك و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام مي‌‌گيرد:

 

ابتدا بايد قبل از آن كه دير شود با كنار كشيدن، مانع تحريك بيشتر خود شود. سپس بايد شروع به افزايش برانگيختگي زن كند. تحريك زن و رشد لذت او به مرد فرصت مي‌دهد كنترلش را بازيابد.

 

 

 

اتفاق ديگري كه گاه در طي رابطه جنسی مي‌افتد، خواست زن براي ارگاسم قبل از مقاربت است. اين خواسته روند زير را مي‌طلبد: مرد در مرحله‌ي اول تحريك مي‌شود؛ سپس زن را به ارگاسم مي‌رساند؛ آنگاه به مقاربت مي‌پردازد و مرد نيز ارگاسم را تجربه مي‌كند. دخول بعد از رسيدن زن به ارگاسم، موجب پذيرفته شدن عالي مرد مي‌شود.
رویا بازدید : 682 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

علت خارش پس از رابطه ‌زناشویی چیست؟


علت خارش پس از 
رابطه ‌زناشویی چیست؟

 

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود.سوال: اگر بعد از رابطه ‌جنسی دچار سوزش و خارش در ناحیه واژن می‌شوم، یعنی چه مشکلی دارم؟

 

 

 

 

 

پاسخ: ازآنجاکه این علائم تاثیرات طبیعی رابطه‌ جنسی نیستند، می‌توانند نشانه این باشد که مشکلی در ناحیه واژن شما وجود دارد.

 

 

 

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود، مخصوصاً بسیاری از عفونت‌ها که البته همه آنها با رابطه‌ جنسی در ارتباط نیستند. در زیر به برخی از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

 


• عفونت قارچی:

 

 

 

خارش و سوزش دو نشانه از نشانه‌ های بسیار زیاد عفونت قارچی هستند که کاندیدیاز نیز نامیده می‌شود و بسیار متداول است. علائم دیگر عبارتند از ترشحات غلیظ و سفید رنگ کشک مانند و تورم لب‌های واژن. عفونت قارچی گاهی ممکن است از طریق رابطه‌ جنسی سرایت کند، اما نه همیشه، زیرا دخترهایی که رابطه‌ جنسی ندارند هم ممکن است دچار عفونت قارچی شوند. اگر تصور می‌کنید دچار عفونت قارچی شده‌اید اما تابحال این مشکل را نداشته‌اید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. آنهایی که مکرراً دچار عفونت قارچی می‌شوند از داروهای بدون نسخه موجود در داروخانه‌ها که کرم‌های ضدقارچ هستند یا از درمان‌‌های شیاف واژن استفاده می‌کنند.

 

 

 

یک انگل تک‌سلولی که می‌تواند در غده پروستات مردها نیز زندگی کند می‌تواند موجب بروز ترشحات کف ‌مانند زرد-سبز رنگ و همچنین خارش شود. این مشکل با داروهای بدون نسخه قابل درمان نیست و نیاز است به پزشک مراجعه کنید.

 

 

 

• واژینیت:

 

 

 

به معنای التهاب واژن است. واژینیت درنتیجه رابطه‌ جنسی یا هر عامل دیگری که توازن عادی واژن را که حاوی باکتری‌هایی که به تمیز کردن واژن و حفظ رطوبت عادی آن کمک می‌کند، اخلال ایجاد می‌کند.

 

 

 

• سوزش واژن:

 

 

 

عوامل مربوط به رابطه‌ جنسی که ممکن است موجب سوزش و خارش واژن شوند شامل استفاده از کرم‌ها و ژل‌های اسپرم‌کش یا سایر وسایل جلوگیری از بارداری است. همچنین خانم‌های یائسه، که سطح پایین استروژن در بدنشان گاهی موجب خشک شدن رطوبت واژن‌شان می‌شود، رابطه‌ جنسی برایشان ناراحت‌کننده خواهد بود. کرم‌های واژن که بدون نسخه از داروخانه قابل تهیه هستند و می‌توانند رطوبت واژن را حین رابطه‌ جنسی افزایش دهند، برای این مشکل مفید هستند.

 

 

 

• واکنش‌های حساسیتی:

 

 

 

این مشکل که نسبت به عفونت تداول کمتری دارد نیز می‌تواند موجب خارش و سوزش واژن بعد از رابطه‌ جنسی شود. خانم‌ها ممکن است گاهی نسبت به مایع منی مرد آلرژی داشته باشند. تشخیص آلرژی‌های مایع‌ منی بخاطر علائم بسیار شخصی که دارند و ممکن است خانم‌ها با پزشک خود درمیان نگذارند، بسیار دشوار است. بعد از تشخیص عفونت، خانم‌هایی که متوجه می‌شوند دچار آلرژی به مایع‌ منی هستند، ممکن است از همسر خود درخواست کنند که از کاندوم استفاده کند. اگر بعد از استفاده از کاندوم علائم قبلی از بین رفت، احتمالاً مشکل حساسیت بوده است.

 

 

 

خودِ کاندوم نیز ممکن است موجب خارش و سوزش واژن در خانم‌هایی شود که به لاتکس، پلاستیکی که برای ساخت کاندوم‌ها استفاده می‌شود، حساسیت داشته باشند. افرادیکه به لاتکس حساسیت دارند، معمولاً با قرار گرفتن در معرض آن پی به حساسیت خود می‌برند. ازآنجاکه حساسیت به لاتکس مسئله‌ای کاملاً جدی است، که حتی ممکن است علائم کشنده و بسیار پرخطری مثل ایجاد مشکل تنفسی داشته باشد، به خانم‌هایی که این مشکل را دارند توصیه می‌شود از کاندوم‌های بدون لاتکس یا وسایل جلوگیری دیگر استفاده کنند.
رویا بازدید : 918 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد


دلیل ارتباط زنان
 متاهل با پسران مجرد

 

متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

 

 

 

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

 

 

 

 

 

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

 


زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.

 

 

 

 

 

 

 

۲- گذشته بی‌بندوبار زن

 

 

 

 

 

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته‌اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در‌‌ همان چارچوب به روابط خود ادامه می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

۳- احساس تنهایی کردن

 

 

 

 

 

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی‌که می‌خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می‌بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند برای آن‌ها وقت بگذارد گرایش پیدا می‌کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

 

 

 

 

 

 

 

۴- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

 

 

 

 

 

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی‌های طرفین می‌تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه‌ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می‌توانند در خیانتهای زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم‌های خانواده شکسته می‌شود و افراد پایبند چارچوب‌های اخلاقی نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

۵- دوران مجردی محدود

 

 

 

 

 

برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته‌اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌ای با هم دارند. این افراد چون می‌خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می‌اورند. شرکت درپارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می‌توانند انگیزه خیانت را زیاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

۶- مشکلات اقتصادی

 

 

 

 

 

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی که در جامعه است، البته مسئله اقتصادی به تنهایی عامل خیانت زنانه نیست. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چارچوب‌های اخلاقی باشد؛ امکان ندارد با هر تحریک، وضعیت معیشتی کنار بیایند؛ اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فرا‌تر از چارچوب خانواده رو می‌آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

در این زمینه تعداد زنانی که به دلیل فقر مادی به ارتباط با جنس مخالف رو می‌آورند بسیار کم است. اما وقتی زن به دلیل اینکه همسرش معتاد بوده و یا بیکار و مریض است خیانت می‌کند در واقع «فحشا» است؛ یعنی زن خودفروشی می‌کند تا نیازهای مالی خود را تامین کند.

 

 

 

 

 

 

 

۷- تنوع طلبی

 

 

 

 

 

علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بار‌ها و بار‌ها ازدواج کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه‌ها را در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روان‌شناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلالات شخصیتی داردو یا خیر. ممکن است درگیر روابط چندگانه شوند و زیاد وفادار نباشد، برخی از افراد شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و برای حفظ حریم خانواده بیشتر خانواده‌ها باید آموزش ببینند. آموزش‌هایی از طریق رسانه‌های گروهی، تلویزیون، رادیو و... باید صورت گیرد و این افراد باید متوجه شوند که چنین مسائلی چقدر می‌تواند هم در آینده خود و هم آینده فرزندان، آسیب جدی وارد کند.
رویا بازدید : 799 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی


راهنمای پیش 
‌نوازی در رابطه ‌جنسی

 

راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی

 

یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش عمده هیجان و شور رابطه‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌جنسی انجام شود، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.

 

وقتی به آن فکر کنید، پیش‌نوازی دو نوع دارد- پیش‌نوازی جسمی و پیش‌نوازی احساسي. تقریباً همه با پیش‌نوازی جسمی آشنایی دارند که شامل بغل کردن، بوسیدن، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی و از این قبیل می‌شود.  اما وقتی به پیش‌نوازی احساسی می‌رسد، اکثر افراد حتی نمی‌دانند که این وجود دارد چه برسد به اینکه چطور از آن برای بهبود تجربه جنسی استفاده کنند.

 

چرا پیش ‌نوازی تا این اندازه اهمیت دارد؟

 


 

 

پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. نه تنها پیش‌نوازی شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. اما اگر ندانید چه باید بکنید، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرد.

 

بایدها و نبایدها

 

پیش‌نوازی یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و نباید انجام دهید. اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم.

 

خیلی خشن رفتار نکنید. همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید. پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید اینکار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید.

 

حرکات تکراری. اینکه بخواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.

 

نداشتن اعتمادبه‌نفس. اگر شجاعت لازم برای امتحان کردن کارهای جدید را نداشته باشید، موفق نخواهید شد. پیش‌نوازی فقط آزمایش و خطاست. سعی کنید راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از همسرتان نظر بخواهید.

 

در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید. گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید. دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.

 

نوک سینه‌هایش را نچرخانید. به هیچوجه نباید اینکار را انجام دهید. این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است.

 

کلیتوریس را فراموش نکنید. ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، تحریک کلیتوریس است. پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.

 

من آنطور می‌خواهم! زنان موجوداتی احساساتی هستند که باید آنها را از نظر احساسی و روانی نیز تحریک کنید. به همین دلیل است که پیش‌نوازی یک باید است. برای اینکه مطمئن شوید همسرتان از پیش‌نوازی لذت ببرد، چند نکته برایتان آورده‌ایم.

 

 

 

حرف بزنید. سعی کنید در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید. اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد. این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.

 

به خاطر داشته باشید که پیش‌نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. پس عجله نکنید.  سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود.
رویا بازدید : 679 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رابطه ناباروری با مصرف قلیان


رابطه ناباروری 
با مصرف قلیان

 

رابطه ناباروری با مصرف قلیان

 

برعکس باورعموم مردم جامعه، ضررها و خطرات سوء مصرف قلیان ده برابر مصرف سیگار است و هرگونه مصرف تنباکو (سیگار، پیپ و قلیان) عوارض خطرناک بسیاری خواهد داشت.

 

مصرف تنباکو بر باروری و عملکرد جنسی مردان اثر مخرب دارد. فرد غیرسیگاری که درمعرض دود سیگار اطرافیان خود هست نیز از خطرات و مضرات سیگار در امان نخواهد بود.

 

مصرف تنباکو از یک سو به قدرت باروری مردان آسیب وارد می نماید و از سویی دیگر بر عملکرد جنسی مردان اثر مخرب و سوئی دارد. دود سیگار و تنباکو سبب بروز نشت وریدی دردستگاه تناسلی مردان می‌شود؛ یعنی استعمال تنباکو و توتون، باعث ایجاد بدترین نوع اختلال جنسی خواهد شد. برعکس باورعموم مردم جامعه، ضررها و خطرات سوء مصرف قلیان ده برابر مصرف سیگار است و هرگونه مصرف تنباکو (سیگار، پیپ و قلیان) عوارض بد و خطرناک بسیاری خواهد داشت.

 


 

 

در دود حاصل از مصرف نیکوتین، تاکنون افزون بر سیصد نوع ماده سمی دیده شده است و عوارض سوء مصرف سیگار بر روی باروری کاملا اثبات شده است. باتوجه به اینکه قلیان حدود ده برابر بیشتر از سیگار باعث واردشدن دود مضر به ریه‌ها می‌شود، مضرات و خطرات استعمال قلیان نیز نسبت به مصرف سیگار بسیار بیشتر و گسترده تر می باشد.

 

یک بررسی دقیق نشان داده است که کیفیت و کمیت اسپرم اشخاصی که به مدت 5 سال، هرروز بیشتر از یک پاکت سیگار مصرف کرده‌اند، دچار اختلال شده است. کمیت اسپرم به معنای تعداد اسپرم می باشد و کیفیت اسپرم به مفهوم حرکت و شکل طبیعی آن است؛ ولی کیفیت اسپرم بسیار مهمتر از کمیت آن است.

 

توصیه می شود بیمارانی که دچار اختلالات جنسی می شوند، روش زندگی (life style) خود را تصحیح و تغییر دهند و درصورت ابتلا به اضافه وزن و چاقی، حتما وزن خود را کاهش دهند و همچنین هرچه سریع تر مصرف سیگار و قلیان را قطع نمایند. چربی خون خود را کنترل کنند و تحرک و فعالیت کافی و ورزش را به زندگی خود اضافه نمایند زیرا دراغلب موارد، به محض تغییر روش زندگی، مشکلات و اختلالات بیمار حل می گردد.

 

اشخاصی که مقدار زیادی دود تنباکو و قلیان استفاده می‌کنند دچار شکستگی در کروموزم های اسپرم ها می‌شوند که باعث ایجاد نوعی ناباروری می‌شود و درصورتی که با روش های لقاح مصنوعی، مرد صاحب فرزند شود، بازهم این اختلال به فرزندانش انتقال می یابد.

 

کسانی که سیگار مصرف می نمایند دو گروه هستند. بعضی سیگارکش فعال و برخی سیگارکش غیرفعال می باشند. در فضایی که فردی سیگار می‌کشد، یک سوم دود ایجاد شده به ریه فرد کناری او که سیگار نمی کشد، منتقل می گردد؛ یعنی اگر فردی سه نخ سیگار بکشد اثرات سیگار در فرد کنار او مانند اثر سوء فردی است که یک سیگار کامل مصرف کرده است.

 

در جاهایی که قلیان به صورت گروهی استفاده می شود، ده ها نفر به صورت همزمان در حال مصرف قلیان هستند و علاوه براینکه دود قلیان خود را مصرف می‌کنند، دود قلیان اطرافیان خود را نیز استنشاق می نمایند. لذا فرد غیرسیگاری که درمعرض دود سیگار اطرافیان خود هست، از خطرات و مضرات سیگار در امان نخواهد بود.

تعداد صفحات : 26

درباره ما
گالري تصاوير بازيگران - دانلود فيلم با لينک مستقيم,جديدترين فيلم ها,عکس ، عکس بازيگران ، والپيپر ، مدل,گالري تصاوير بازيگران زن ايراني ,فيلم و سريال ,خوانندگان ايراني تبادل لينک رايگان - تبادل لينک هوشمند , تبادل لينک خودکار, تبادل لينک اتوماتيک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 290
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,187
  • بازدید ماه : 1,187
  • بازدید سال : 30,078
  • بازدید کلی : 914,770